Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Problem z obrotami gdy zimny ok jak ciepły jest problem

VI Accord VI falujace obroty

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 pomidorex

pomidorex
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Siedlce
  • Silnik:1,8
  • Wersja:exclusive
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:25, 01.10.2016

Witam!!

 

Sporo o tym piszemy na forum ale mam problem ze swoja Hanką, a więc jest tak, rano wsiadam do Accorda odpalam ruszam, wszystko jest ok przejadę okolo 30 km i zaczyna się :

przy dojeżdzaniu w korku obroty mi falują od 0,5 tys do 2 tys, a nie raz potrafi zdechnąć, trochę jest to niebezpieczne więc postanowiłem napisać co zrobiłem juz to

Wyczysciłem przepustnice

silniczek krokowy

swiece i przewody tez zmienilem

filtr powietrza rownież

i zrobiłem przegląd gazu

problem jest na obydwu paliwach

 

 

Accord VI 1,8 pb+lpg Tartariani

 

Pozdrawiam Łukasz !!


  • 0

#2 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 275 postów
  • Skąd:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:09, 02.10.2016

Rozumiem, że uszczelki kolega miał wszystkie w nie naruszonym stanie, skoro stwierdził, że nie trzeba nowych założyć.

Czym kolega czyścił IACV i jak? Zostawił do moczenia na noc czy tylko spryskał i wytarł?


Użytkownik Thunder edytował ten post 09:18, 02.10.2016

  • 0

#3 kammia

kammia
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:08, 03.10.2016

Regulacja zaworów, któryś/eś z zaworów wydechowych są za ciasno lub całkowicie się podparły, polecam zacząć od tego.


  • 0

#4 unibike

unibike
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:skierniewice
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:58, 07.02.2017

to ja się podepne bo temat podobny , VI , 1.8 LPG

pojawił się problem bo nie trzymał niskich obrotów , gasł przy np dojeżdzaniu do skrzyżowania , został wymieniony silniczek krokowy , wyczyszczona przepustnica , sprawdzenie szczelności układu dolotowego , zrobiony reset kompa i co prawda nie gaśnie ale obroty trzymają na poziomie 1,3 - 1,5  więc są za wysokie. Przed chwilą próbowałem odpalić i odpala ale trzeba pompować pedałem gazu. A obroty zaczęły falować tak od 0,8 do 1,3 . Czasami próbuje zejść niżej - wtedy silnikiem dziwnie "telepie". Jakieś podpowiedzi ?


  • 0

#5 Daniel.1

Daniel.1
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Przemyśl
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ES
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:07, 07.02.2017

Ja u siebie tak mialem po wymianie przepustnicy. Mialem takie wysokie obroty. Wtedy co mi pomoglo to adaptacja przepustnicy. Obroty znow wrocily do normy.
  • 0

#6 unibike

unibike
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:skierniewice
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:41, 09.02.2017

robione nic nie pomogło , jakieś podpowiedzi ? albo czy może ktoś mi dać namiar z łódzkiego albo mazowieckiego kto by mi to ogarnął ?


  • 0

#7 unibike

unibike
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:skierniewice
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:29, 12.02.2017

ktoś coś ?


  • 0

#8 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:04, 12.02.2017

Mam rozumieć że zawory wyregulowane?


  • 0

#9 unibike

unibike
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:skierniewice
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:10, 18.02.2017

tak zawory wyregulowane , byłem dziś u mechanika bo podejrzewał czujnik map system , podjechałem z kolegą , który ma taki sam motor , niestety jest nadal to samo ,

nawet bym powiedział gorzej bo obroty skaczą w szybkim tempie od 0,8 do 1,8

ma ktoś jakiś pomysł ? bo to już mój drugi mechanik - oczywiście będzie jeszcze szukał ale może macie jakieś pomysły co można sprawdzić ?


  • 0

#10 scorpion3m

scorpion3m
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:z Kaszub
  • Silnik:2.0
  • Wersja:coupe
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:45, 19.02.2017

Sprawdź jeszcze gazownie, bo np. przelewające wtryski gazowe też mogą dawać takie efekty.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Accord VI falujace obroty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq