Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Spadki obrotów, dławienie się

V obroty lpg ce7

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 skwarekk

skwarekk
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:45, 27.09.2016

Witam, mam problem ze swoją Hanią V. Po włączeniu silnika trzyma wysoko obroty ok. 2tyś które nie maleją aż do momentu przełączenia na gaz, po tym wszystko wraca do normy do czasu aż nie dotknę pedału gazu. Po nawet minimalnym dotknięciu gazu gdy obroty przy spadaniu są prawie równe zeru lub auto gaśnie. To samo dzieje się podczas jazdy (dojeżdżaniu na luzie do świateł czy zwykłym zatrzymywaniu się). Co może dolegać mojej Hani?

 

Edit. To samo dzieje się na samej benzynie.


Użytkownik skwarekk edytował ten post 20:46, 27.09.2016

  • 0

#2 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:23, 27.09.2016

Podstawy to regulacja zaworow, świece, przewody ale zacznij od wyczyszczenia FITV, IAC i przepustnicy
  • 0

#3 skwarekk

skwarekk
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:42, 27.09.2016

Dam radę zrobić to sam czy będzie cięzko?


  • 0

#4 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:36, 28.09.2016

Czyszczenie na spokojnie, tu masz poradnik-----

 

http://honda-tech.co...-valve-1564019/

 

Co do świec i przewodów też spokojnie jedynie do zaworów potrzeba trochę zdolności, jak nie czujesz się pewnie w mechanice to zaprowadź do jakiegoś sprawdzonego warsztatu, powinni to zrobić za około 100PLN 


Użytkownik Brytan91 edytował ten post 09:38, 28.09.2016

  • 0

#5 skwarekk

skwarekk
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:50, 28.09.2016

Przewody (podobno były wymieniane 2 lata temu). Tyle wiem od poprzedniego właściciela


  • 0

#6 skwarekk

skwarekk
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:33, 27.10.2016

Swiece wymienione. Przepustnica wyczyszczona dalej to samo
  • 0

#7 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:12, 27.10.2016

A FITV czyściłeś??


  • 0

#8 skwarekk

skwarekk
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:17, 27.10.2016

Zapomialem. Nie chce sie za to sam zabierac bo roznie to bywa
  • 0

#9 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:37, 27.10.2016

A to może być przyczyna, ogólnie bardzo prosty zabieg.
  • 0

#10 hooondaaa

hooondaaa
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Poznan
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i VTEC
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1996
  • Nadwozie:ec9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:29, 28.10.2016

Hmm.... Może głupie pytanie ale jestem świeży w temacie mechaniki. 

 

 

 

 
1) Now you got to locate where the FITV is. If your car is 1996 and newer you don’t have one. But for the older Gen 3 models like me, we do. Pop your hood and it’s located directly beneath the throttle body. It’s actually connected to it.

 

Cytat z podanej strony. Rozumiem że to dotyczy wersji US tylko? Moje auto jest z 96 wersja Europejska, powinienem mieć FITV czy nie? Zresztą będę dziś grzebał przy nim więc zobaczę czy jest, tylko że jak to jest z tymi wersjami US vs EU, wychodziły w takim samym czasie czy wersje EU mają jakieś opóźnienie w stosunku do US? (z jakiegoś postu który przeczytałem gdzieś tak można było wywnioskować).


  • 0

#11 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:05, 28.10.2016

Jest, tu na filmie masz pokazane gdzie go szukać

 

 

+foto

 

http://rotordesign.c.../P4270263_1.JPG


Użytkownik Brytan91 edytował ten post 10:06, 28.10.2016

  • 0

#12 hooondaaa

hooondaaa
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Poznan
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i VTEC
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1996
  • Nadwozie:ec9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:27, 28.10.2016

Jest, tu na filmie masz pokazane gdzie go szukać

 

 

+foto

 

http://rotordesign.c.../P4270263_1.JPG

Jest :) Dzięki!


  • 0

#13 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:59, 28.10.2016

Rozbierz wyczyść później skręć na maksa ten plastik i odkręć na pół obrotu i sprawdź czy jest ok jak obroty będą za niskie na "ssaniu" to zgaś silnik i odkręć jeszcze o pół i tak do skutku. Pamiętaj żeby robić to na zimnym silniku nie chłodnym


  • 0

#14 skwarekk

skwarekk
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:43, 28.10.2016

Postaram sie to jutro ogarnac. Dzieki za podpowiedzi
  • 0

#15 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:35, 03.11.2016

No i jak zrobione??


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, obroty, lpg, ce7

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq