Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Tankować butlę do pełna czy nie szczególnie zimą?

all_gen

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:38, 26.09.2016

Dobry wieczór, pytanie może banalne, ale zapytam, jak myślicie, czy szczególnie zima i ogólnie w chłodne noce podobnie jak z benzyną, zalecane jest tankowanie butli lpg do pełna czy prawie do pełna,by uniknąć korozji i wody na ściankach butli?
Szczególnie wtedy gdy auto stoi przez ileś tam nocy nie używane.
Czy niepełne i ciągłe posiadanie gazu w butli na stanie prawie zero lub 1/4 może wpłynąć na szybsze zabrudzenie się filtrów i zużycie wtryskiwaczy gazu?
Jak jest ciągle mało benzyny czy ropy to wiadomo, woda się skrapla i w baku robi się po jakimś czasie nieciekawie, syf i rdza może wystąpić gdy zbiornik jest szczególnie metalowy, czy z gazem jest podobnie?

Użytkownik Heromin edytował ten post 00:08, 27.09.2016

  • 0

#2 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 12:45, 27.09.2016

Nie ma znaczenia. Butla lpg swoje 10 lat wytrzyma 😊. Poza tym jest szczelna i zawsze jest pod mniejszym lub większym ciśnieniem zależnie od zawartości tank. Co do zużycia filtrów i wtryskiwaczy to jak tankujesz u "p.Mietka" -bo taniej. Szybko załatwisz instalacje lpg. Nad to pl gaz i tak jest na tyle zapaprany oleistymi związkami że konserwuje butle od środka sam.
Pzd.
  • 0

#3 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 13:30, 27.09.2016

Co do baku benzynowego, to nie wiem ile trzeba lat, żeby zardzewiał. Niedawno wymieniałem filtr paliwa i lookałem do środka z ciekawości ile to syfu na dnie będzie. No i zonk! Bak wewnątrz błyszczy się, zero syfu i korozji. Więc między bajki bym wsadził tą "szkodliwość" niepełności baków ;)
Dodam, że zazwyczaj około połowy PB mam zatankowane, gaz różnie.


  • 0

#4 senseitbk

senseitbk
  • Klubowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Rabka-Zdrój/Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:57, 27.09.2016

Co do gazu - filtry i tak trzeba zmieniać co jakieś 10kkm, a ten który jest najwazniejszy - fazy lotnej - to jeśli masz pod ręką to możesz i nawet co sezon, bo to koszt rzędu 10-15zł, a on najbardziej obrywa


  • 0

#5 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 15:04, 27.09.2016

pytanie z dupy i uważam że zbędna jest taka dyskusja...


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq