Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Nielogiczny problem z kontrolką hamulca ręcznego

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:03, 26.09.2016

Hej,
mam jak dla mnie kompletnie nie związany ze sobą problem. Mianowicie gdy mocniej przyspieszam na jedynce lub dwójce to w okolicach 2.5 tyś obrotów zapala mi się kontrolka ręcznego hamulca ☺
Gdy zwalniam lub przestanę przyspieszać kontrolka gaśnie. Jak nie wierzycie nagram film.

Co to może być?
  • 0

#2 FullChess

FullChess
  • Klubowicz
  • 146 postów
  • Skąd:Sopot
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Touring
  • KM:252
  • Paliwo:PB
  • Rok:2021
  • Nadwozie:CV2
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 20:16, 26.09.2016

Sprawdź poziom płynu hamulcowego?
  • 0

FullChess


#3 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 275 postów
  • Skąd:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:34, 26.09.2016

Ja obstawiłbym że coś naciąga linke podczas przyspieszania i czujnik wyłapuje, że zaciągasz ręczny. Nie masz luzu jak pociągniesz za wajche?


  • 0

#4 FullChess

FullChess
  • Klubowicz
  • 146 postów
  • Skąd:Sopot
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Touring
  • KM:252
  • Paliwo:PB
  • Rok:2021
  • Nadwozie:CV2
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 23:08, 26.09.2016

Ja obstawiłbym że coś naciąga linke podczas przyspieszania i czujnik wyłapuje, że zaciągasz ręczny. Nie masz luzu jak pociągniesz za wajche?

Bez urazy, ale słaba teoria. Coś "wyciąga" linkę z pancerza powodując takie uniesienie dźwigni ręcznego, że aktywuje się czujnik jej położenia? Taki ruch byłby raczej zauważalny. Kontrolka ręcznego jest połączona również z czujnikiem w zbiorniczku płynu hamulcowego, za niski poziom objawia się właśnie jej zapalaniem podczas jazdy - to informacje na poziomie instrukcji użytkownika. Sprawdzić poziom, uzupełnić.


  • 0

FullChess


#5 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:32, 27.09.2016

Ok sprawdzę
Dzięki

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#6 Adam2004

Adam2004
  • Forumowicz
  • 147 postów
  • Skąd:Ropczyce
  • Silnik:2,0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:21, 21.10.2016

Olej! Sprawdź poziom, mialem tak w fordzie jak przyspieszalem czy jechałem pod górkę bylo malo oleju, uciekal na cilinderku
Pozdro

Użytkownik Adam2004 edytował ten post 10:22, 21.10.2016

  • 0

#7 michau

michau
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:najlepsza
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:43, 21.10.2016

Olej! Sprawdź poziom, mialem tak w fordzie jak przyspieszalem czy jechałem pod górkę bylo malo oleju, uciekal na cilinderku
Pozdro

 

Raczej Płyn hamulcowy a nie olej  :ckm:


  • 0

#8 Adam2004

Adam2004
  • Forumowicz
  • 147 postów
  • Skąd:Ropczyce
  • Silnik:2,0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:28, 21.10.2016

Raczej Płyn hamulcowy a nie olej :ckm:

Bez Kitu sorry Panowie zaje.... sie:P
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq