Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Brak mocy na niskich obrotach f18b2

VI brak mocy niskie obroty

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jaco3soN

Jaco3soN
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Lipa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:21, 25.09.2016

Witam, mam problem z moją hanką, odczuwam brak mocy na niskich obrotach silnika np. 6000 obr. zmiana z 1 na 2 bieg auto stoi w miejscu i lekko szarpie, dopiero po przekroczeniu 4,500 obr kiedy włącza się v-tec auto przyśpiesza.
Nie mam pojęcia co jest nie tak ostatnio hanka przeszła swap silnika na ten sam tzn. f18b2 oraz skrzynię biegów, katalizator, czujnik spalania stukowego, komputer sterujący. Silnik przełożony został z anglika w którym jeździł bez zarzutów i zbierał się pięknie od niskich obrotów, reszta podzespołów również z tego samego auta co silnik. Jakiś pomysły co może być przyczyną braków mocy, proszę o rady, jestem początkującym użytkownikiem także proszę o wyrozumiałość :)


  • 0

#2 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 04:49, 26.09.2016

Sprzęgło?
  • 0

#3 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 17:06, 26.09.2016

Kolega myli pojęcia, bo przy 4500 rpm to klapki w kolektorze się przestawiają (IAB). Ja bym celował w nieszczelność kolektora dolotowego albo brak VTEC.


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#4 Jaco3soN

Jaco3soN
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Lipa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:14, 26.09.2016

Właśnie sęk w tym że vtec chodzi bardzo dobrze, dziś odebrałem hanke od mechanika jest troszkę lepiej ale wciąż coś ja zamula. Świecił się czek na pompie paliwa zostala wymieniona ale to i tak nie pomoglo, po rozlaczeniu kabla od egr odrobinę się poprawiło i po zmianie z 1 na 2 juz jej tak nie zamula. Jeszcze jeden problem zazwyczaj po odpaleniu silnika (po chwilowym postoju) jest taki że jadac na 1 biegu kiedy dodaje gazu samochod kompletnie nie reaguje i dopiero kiedy puszcze gaz, szarpnie nią 2-3 razy wtedy przyspiesza... :((

Użytkownik Jaco3soN edytował ten post 18:30, 26.09.2016

  • 0

#5 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:11, 26.09.2016

Zawory, swiece, kable zrobione??
  • 0

#6 Jaco3soN

Jaco3soN
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Lipa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:57, 26.09.2016

Tak jak wspomniałem caly silnik wraz z osprzętem został przełożony z hondy, w ktorej wszystko pięknie chodziło (anglik).
Tu czai sie coś innego, jakis mankament ktory pominął mechanik ale na chwile obecną większość elementów ktora mogła by powodować braki zostala zamieniona. Jedyną rzeczą która pozostala to kable, ale czy to moze miec az taki wpływ ?

Użytkownik Jaco3soN edytował ten post 22:59, 26.09.2016

  • 0

#7 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:56, 27.09.2016

Pewnie że może mieć to wpływ, może przy swapie jakiś czujnik został uszkodzony, jakieś błędy pokazuję??


  • 0

#8 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 18:39, 27.09.2016

Właśnie sęk w tym że vtec chodzi bardzo dobrze, dziś odebrałem hanke od mechanika jest troszkę lepiej ale wciąż coś ja zamula. Świecił się czek na pompie paliwa zostala wymieniona ale to i tak nie pomoglo, po rozlaczeniu kabla od egr odrobinę się poprawiło i po zmianie z 1 na 2 juz jej tak nie zamula. Jeszcze jeden problem zazwyczaj po odpaleniu silnika (po chwilowym postoju) jest taki że jadac na 1 biegu kiedy dodaje gazu samochod kompletnie nie reaguje i dopiero kiedy puszcze gaz, szarpnie nią 2-3 razy wtedy przyspiesza... :((

Ja obstawiam sondę (z autopsji )
Pozdrawiam
  • 0

#9 Jaco3soN

Jaco3soN
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Lipa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:39, 29.09.2016

Tak jest czek na czujniku spalania stukowego pomimo tego ze byl wymieniony
  • 0

#10 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 00:43, 30.09.2016

To był źle wymieniony. Trzeba dokręcić z odpowiednim momentem.


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#11 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 14:52, 30.09.2016

Tak jest czek na czujniku spalania stukowego pomimo tego ze byl wymieniony

Zamiennik czy OEM Honda?

Wysłane z Tapatalk
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, brak mocy, niskie obroty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq