Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Luz, stuk przy hamowaniu, ruszaniu

VII stuk

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Remiq

Remiq
  • Klubowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:04, 24.09.2016

Witam

Szukałem na forum i strikte takiego problemu nie znalazłem.

Wygląda na luz w przednim zawieszeniu, układzie przeniesienia napędu, kierowniczym, lub jagby się jakieś mocowanie w silniku poluzowało. Jest lekko słyszalny bardziej odczuwalny na kierownicy przy wystąpieniu niewielkiego przeciążenia - jak wystąpi przy dohamowaniu to nie będzie go przy ruszaniu i odwrotnie. Mam takie wrażenie że częściej występuje w opisanych wypadkach przy skręconych kołach w prawo. Wrażenie jest dokładnie takie jak gdyby coś było niedokręcone.

Byłem na szarpakach długo próbowali i nic. ​Dziś podniosłem auto odkręciłem koła posprawdzałem nakrętki i wszystko do czego dałem rade dotrzeć i luzu nie znalazłem.

Pamiętam stuki drążków przegubów staba i to jest inne. Coś się jak gdyby delikatnie przesuwało.
​Może ktoś miał coś podobnego. Będę wdzięczny za sugestie.


Użytkownik Remiq edytował ten post 12:14, 25.09.2016

  • 0

#2 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 21:22, 24.09.2016

Luz na zacisku hamulcowym??
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#3 Daniel_wafel

Daniel_wafel
  • Forumowicz
  • 530 postów
  • Skąd:Otwock/Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 06:26, 25.09.2016

Mogą klocki w zacisku stukać
  • 0

#4 slav2006

slav2006
  • Forumowicz
  • 318 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190++
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 09:59, 25.09.2016

zrób szybki test, zaciągnij ręczny, wrzuć pierwszy bieg i rusz powoli następnie wrzuć wsteczny i rusz do tylu (w obu przypadkach nasłu*cenzura*ąc czy stuknięcie wystąpi). U mnie takie puknięcie występowało przy ruszaniu do przodu i do tyłu, winny był lewy zewnętrzny przegub (o dziwo nie stukał podczas jazdy przy skręconych kołach).


  • 0

#5 Remiq

Remiq
  • Klubowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:18, 25.09.2016

Dzięki za podpowiedzi dzis posprawdzam.


  • 0

#6 Andrew1130

Andrew1130
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:22, 27.09.2016

Ja tez mam takie stuki. Zregenerowalem magla i toche sie uspokoilo, ale delikatne jeszcze sa. Zawieszenie tez sprawdzalem i wszystko ok, a wczoraj odkrylem delikatny luz na kolumnie a konkretnie na posuwie czyli na krzyzaku ktory laczy sie dalej z kolumna. Ceny krzyzaka sa banalne od 20 do 50 zl. Jak wymienie to dam znac czy jest juz kompleyna cisza. :)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, stuk

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq