Witam
Szukałem na forum i strikte takiego problemu nie znalazłem.
Wygląda na luz w przednim zawieszeniu, układzie przeniesienia napędu, kierowniczym, lub jagby się jakieś mocowanie w silniku poluzowało. Jest lekko słyszalny bardziej odczuwalny na kierownicy przy wystąpieniu niewielkiego przeciążenia - jak wystąpi przy dohamowaniu to nie będzie go przy ruszaniu i odwrotnie. Mam takie wrażenie że częściej występuje w opisanych wypadkach przy skręconych kołach w prawo. Wrażenie jest dokładnie takie jak gdyby coś było niedokręcone.
Byłem na szarpakach długo próbowali i nic. Dziś podniosłem auto odkręciłem koła posprawdzałem nakrętki i wszystko do czego dałem rade dotrzeć i luzu nie znalazłem.
Pamiętam stuki drążków przegubów staba i to jest inne. Coś się jak gdyby delikatnie przesuwało.
Może ktoś miał coś podobnego. Będę wdzięczny za sugestie.
Użytkownik Remiq edytował ten post 12:14, 25.09.2016