XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 14:36, 23.09.2016
#2
Napisano 17:56, 23.09.2016
Szklaną kulę mamy wyciągać?
Jedź do elektryka i się dowiesz. Regeneracja powinna wystarczyć ale możesz kupić inną używkę w jakimś tam stanie i też pojeździ.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#3
Napisano 14:15, 24.09.2016
#4
Napisano 17:11, 24.09.2016
Świeciła się kontrolka ładowania?
Mi ostatnio padł akumulator bez ostrzeżenia, a kontrolka nawet nie błysnęła.
#5
Napisano 12:48, 25.09.2016
Kontrolka jest nie miarodajna. Wystarczy spadek napięcia ładowania na alternatorze o 0.2V poniżej minimalnej wartości, a będziesz miał zbyt słabe. Kontrolka ci się nie zaświeci.
#6
Napisano 19:20, 26.09.2016
Brak ładowania, diagnoza - padnięty alternator, a kontrolki nawet nie blysnęły. W środę leci do regeneracji.
BTW. To do czego faktycznie służy kontrolka ładowania?
#7
Napisano 08:00, 28.09.2016
Brak ładowania, diagnoza - padnięty alternator, a kontrolki nawet nie blysnęły. W środę leci do regeneracji.
BTW. To do czego faktycznie służy kontrolka ładowania?
Ten alternator czasami tak się uszkadza, że zwiera układ sygnalizacji do masy i kontrolka gaśnie ...
#8
Napisano 13:11, 28.09.2016
Uszkodzony jest regulator napięcia, już się naprawia. Przy okazji wymieniony będzie pasek i jakaś rolka bo ma luz. Jutro Acco będzie jak młody bóg.
#9
Napisano 13:17, 28.09.2016
Przy pomiarze napiecia ladowania pamietajmy, ze Honda posiada uklad ELD. Zalacza ladowanie ako wyzszym napieciem 14,4v lub nizszym 12,4v (dla zmniejszenia obciazenia silnika -nizsze zuzycie paliwa)
When the circuit C voltage is pulled low
by the ECM: the charging voltage at the battery will range from 12.4-12.9V. The ECM uses the low output mode
when the engine is starting or if all of the following parameters are met:
electrical Load below 15 Amps (varies with vehicle),
vehicle speed between 10-45 mph or at idle while in drive,
engine speed below 3,000 rpm,
coolant temperature above 167°F (75°C),
A/C Switch Off
intake air temperature above 68°F (20°C).
Pnadto:
Zdjecie klemy na pracujacym silniku = uszkodzenie diod prostowniczych
Luzna klema po pewnym czasie nastapi = uszkodzenie diod prostowniczych w alternatorze.
#10
Napisano 09:42, 11.11.2016
Przy pomiarze napiecia ladowania pamietajmy, ze Honda posiada uklad ELD. Zalacza ladowanie ako wyzszym napieciem 14,4v lub nizszym 12,4v (dla zmniejszenia obciazenia silnika -nizsze zuzycie paliwa)
Kupiłem woltomierz (wtykany w gniazdo zapalniczki, fajny gadzet) i rzeczywiście napięcie przy włączonym silniku w czasie jazdy jest 14,4v, czasem spada do 12,4v-12,6v, po lekkim przygazowaniu rośnie ponad 14v. Tak samo jest na wolnych obrotach.
Przy wyłączonym silniku zimnym jest 11,9v, na ciepłym ponad 12v
#11
Napisano 12:08, 11.11.2016
Według mnie to taki gadżet. Zwykłym miernikiem sprawdź na słupkach akumulatora. Jeden przewód do plusa, drugi do minusa. Sprawdź na wolnych obrotach i po dodaniu gazu. Tylko nie na maksa. Trzeba podnieść obroty 2-2.5tyś. mniej więcej i zaczekać chwilę. Oczywiście sprawdzaj na włączonych światłach. 13.9V-14.6V to jest norma. Z tego co pamiętam to te Hondy mają ok. 14.10V-14.30V. Ważne by się mieściło we wcześniejszych wartościach. Jeśli masz w którymś przypadku inaczej, to coś jest nie tak i musisz to zrobić.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZÄ„D HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych