Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Odpalanie na zimnym silniku accord VIII

VIII odpalanie zimny silnik rozruch obroty

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#16 RavR

RavR
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:31, 23.09.2016

Jednak pomęczyłem mu ogóra. Zapytałem jakie ustawił luzy zaworowe. Ssące 0.20, wydechowe 0.30. Powiedziałem o tych obrotach to od razu powiedział, że to przepustnica. Trzeba ją przeczyścić i "przyuczyć" cokolwiek to znaczy. 150zł to dobra cena czy chce mnie zgolić? :-)


Użytkownik RavR edytował ten post 11:35, 23.09.2016

  • 0

#17 rafal1a

rafal1a
  • Forumowicz
  • 199 postów
  • Skąd:lubelskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:56, 23.09.2016

Powinno być tak:

zakres regulacji

ssące 0,18-0,22

wydechowe 0,23-0,27


  • 0

#18 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 12:06, 23.09.2016

Czyli ssące na 0,2 a wydech 0,25😉
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#19 RavR

RavR
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:10, 23.09.2016

Powinno być tak:

zakres regulacji

ssące 0,18-0,22

wydechowe 0,23-0,27

Mówił, że robił według najnowszych wytycznych z autodaty. Czy te wydechowe ustawione na 0.30 mogą sprawiać jakieś problemy?


Użytkownik RavR edytował ten post 12:10, 23.09.2016

  • 0

#20 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 12:14, 23.09.2016

Mówił, że robił według najnowszych wytycznych z autodaty. Czy te wydechowe ustawione na 0.30 mogą sprawiać jakieś problemy?


http://www.accordklu...ii-r20a3/page-1

😉

Co do regulacji, jeszcze pytanie czy faktycznie dobrze to zrobił, czy czasem nie są jeszcze bardziej luźniejsze niż 0.3..mogą być poszarpywania przy zmianie biegów..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#21 rafal1a

rafal1a
  • Forumowicz
  • 199 postów
  • Skąd:lubelskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:37, 23.09.2016

Mówił, że robił według najnowszych wytycznych z autodaty. Czy te wydechowe ustawione na 0.30 mogą sprawiać jakieś problemy?

Ja bym wolał mieć w zakresie podawanym przez producenta niż za luźno, teoretycznie może być to wina twojego problemu. ESM dla CU1 również podaje wartości:

ssące 0,18-0,22

wydechowe 0,23-0,27

Ed$on ma racje z tych z 0.3 może się zrobić i 0.32 wyczucie luzu to jest pojęcie względne stąd masz zakres regulacji od do.

http://www.atvpolska...hp?f=28&t=65410 tu masz mniej więcej opisane skutki złych ustawień, przykład na quadach ale zasada ta sama.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, odpalanie, zimny silnik, rozruch, obroty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq