Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Otwieranie/zamykanie auta

V Otwieranie zamek centralny

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pepik

Pepik
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Skawina
  • Silnik:2.0
  • Wersja:iLS
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:48, 19.09.2016

Witajcie.
Mam problem z hondą accord v. A zasadzie dwa problemy, które sprowadzają się do zamykania i otwierania auta.

Problem pierwszy to brak reakcji centralnego zamka na pilota. Jeszcze do niedawna trzeba było kilka razy nacisnąć pilot żeby auto się zamknęło, ale można było to zrobić. Teraz nie reaguje ani w jedną, ani w drugą stronę. Czy można coś z tym zrobić? Pilot jest osobno. Nie w kluczyku. I nie wiem czy po wymianie baterii trzeba go jakoś programować?

Drugi problem mam z kluczykiem. Chcąc nie chcąc auto trzeba zamykać. Gdy przekręcę kluczyk i zamknę auto to przy ustawienu kluczyka do pozycji "wyjściowej" zamek odbija i auto się otwiera. Niejednokrotnie żona stała kilka minut przy aucie żeby go zamknąć. Czy to może być spowodowane latami auta i tym, że kluczyk jest już wyrobiony? A może jakieś smarowanie lub inne zabiegi są w stanie to naprawić?

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie i rady.
  • 0

#2 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 10:05, 19.09.2016

Pierwszy problem to musisz nam powiedzieć czy to oryginalny centralny czy jakiś dokładany... Zrób zdjęcie pilota i będzie wiadomo...

Oryginalny dziala na podczerwień, odbiornik jest w oświetleniu kabiny i tam trzeba celowac... Programować nie trzeba ale po latach może to już nie działać dobrze...


Druga kwestia to stycznik w zamku, trzeba rozebrać boczek i zajrzeć do zamka od środka bo może ciegno się przesunelo, może sam stycznik ma dość...

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#3 Pepik

Pepik
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Skawina
  • Silnik:2.0
  • Wersja:iLS
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:03, 19.09.2016

3e16ffd14bdf232d0142905a9723f4b6.jpg

Z takim pilotem kupiłem auto. A czujnik to taka "kopułka" przy podświetleniu kabiny?
  • 0

#4 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 11:05, 19.09.2016

Tak, ale to nie jest OEM

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#5 Pepik

Pepik
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Skawina
  • Silnik:2.0
  • Wersja:iLS
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:58, 19.09.2016

Jeżeli chodzi o drzwi to teraz zamykam wciskając "pindelek" przy wychodzeniu. Muszę teraz znaleźć poradnik jak rozebrać drzwi. :)

Jeżeli chodzi o drzwi to teraz zamykam wciskając "pindelek" przy wychodzeniu. Muszę teraz znaleźć poradnik jak rozebrać drzwi. :)

Co to znaczy oem?
  • 0

#6 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 12:17, 19.09.2016

ze to nie jest oryginalny ;)

 

drzwi banalnie sie rozbiera... w rączce masz 2 wkrety, jeden pod klamką i jeden na krawędzi drzwi.... później odpinasz spinki na dole drzwi ciągnąc ją boczek do siebie i wychodzi... ważne żebyś pamiętał o demontazu klamki, reszta pójdzie z górki ;)


  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#7 Pepik

Pepik
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Skawina
  • Silnik:2.0
  • Wersja:iLS
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:20, 19.09.2016

Czyli można dokupić jakiś uniwersalny pilot? Tylko czy to by rozwiazało problem.
  • 0

#8 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 19:22, 19.09.2016

o ile znajdziesz centralkę od tego i dowiesz soie co to za cudo to mozna próbowac, ale chyba łatwiej i taniej i wygodniej byłoby ten centralny wywalic i założyc nowyautoalarm/centralny, który będzie miał milion razy lepszy zasięg i


  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#9 Pepik

Pepik
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Skawina
  • Silnik:2.0
  • Wersja:iLS
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:49, 19.09.2016

O ile nie jest to mocno skomplikowane 😛

Z drzwiami poczekam na lepszą pogodę i spróbuję zobaczyć co tam słychać.
  • 0

#10 Pepik

Pepik
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Skawina
  • Silnik:2.0
  • Wersja:iLS
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:18, 19.10.2016

Po dłuższej nieobecności spowodowanej brakiem czasu chciałbym wrócić do tematu centralnego zamka.

Czy dobrze myślę , że wystarczy kupić sam moduł centralnego i podpiąć go do siłowników które już są? Tylko gdzie go podpiąć?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, Otwieranie, zamek, centralny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq