Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Akumulator accord VI gen

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
335 odpowiedzi w tym temacie

#16 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 20:08, 05.01.2009

Cena trochę duża. Centra Plus też dobra?
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#17 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
  • Skąd:W-wa / WB / WPR
  • Silnik:4.2
  • Wersja:A8
  • KM:335
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Limo
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:04, 05.01.2009

Ja obecnie mam jakiś akumulator 55Ah 420A, a przed chwilą kupiłem Centra Futura 60Ah 600A :) bo juz ten stary mnie wkurzał jak po 1 dniu na takim mrozie stojąc w garażu potrafi ledwie kręcić :/

Cena to 280zł

http://allegro.pl/sh...?item=513835625

W wolnej chwili pewnie podskocze do elektryka niech obada czy alternator ładuje jak trzeba...
  • 0

#18 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 22:06, 05.01.2009

Ja mam już/tylko dwa lata Centrę (jakaś super-hiper Futura - 600A prąd rozruchowy, 55Ah) i będę się rozglądać za innym aku albo tego reklamować bo rano przy dzisiejszym -10 st. ledwo, ledwo kręcił rozrusznikiem. Postał kolejne 8 godzin gdy byłem w pracy i znów ten sam problem, myślałem już że nie da rady zapalić ale jednak jakoś zaskoczył po kilkunastu sekundach kręcenia, podświetlenie licznika kilometrów praktycznie gasło w czasie działania rozrusznika.

Dopóki jest >0 st. C wszystko gra ale temperatura spada poniżej zera i zaczynają się problemy. Gdyby rano było -15 to pewnie bym jechał do pracy tramwajem :(
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#19 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
  • Skąd:W-wa / WB / WPR
  • Silnik:4.2
  • Wersja:A8
  • KM:335
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Limo
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:44, 05.01.2009

Sprawdz alternator czy dobrze ładuje bo w tych naszych VI gen to lipa jest z tym :/

Ja wymieniam bo jeszcze rok temu reanimacja prostownikiem pomagała ale teraz to juz jest lypa...
  • 0

#20 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:51, 05.01.2009

wydaje mi się że wszystkie hondy tak słabo kręcą na mrozie niezależnie od akumulatora - słabo kręcił mi cif i wymianiłem na nowy (i wcale jakoś super lepiej nie kręcił). dzisiaj jak było -8 i odpalałem po pracy accorda to też ledwo-ledwo ale zapalił
w aso mi powiedzieli że te typy tak powoli kręcą :-D
pierdzielę, nie wymieniam dopóki nie wyzionie ducha (na wszelki wypadek kabelki w bagażniku wożę)
  • 0

#21 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 22:53, 05.01.2009

nie wymieniam dopóki nie wyzionie ducha


Ja też poczekam aż padnie, jeżeli chodzi o kręcenie to Lagunka też mi wolno kręciła na mrozach - podobnie jak Accord.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#22 Lukasz F18B2

Lukasz F18B2
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:30, 05.01.2009

Ja mam Centre Future 60Ah i wsio miodzio jest. Cena lekko powyzej 300zl ale niestety ceny aku poszly o 100% w gore. Co do Boscha to ceny sa masakryczne. No jak narazie kreci ladnie nawet przy -10 C ale troszke wolniej, ale to normalne w takie mrozy. Ogolnie nie mam problemu z odpaleniem Accorda, tyle ze przy tych mrozach kreci o jedno cykniecie dluzej i juz silnik pracuje :-) ja osobiscie nie oszczedzal bym na aku, lepiej dac troche wiecej i nie martwic sie ze nie zakreci niz jakis szajs kupowac o 50zl taniej, a pozniej byc w plecy pieniadze za ten szajs + kasa na nowy lepszy.
  • 0

Czarna i piękna HA VI :) Ś.P. :depresja:


#23 16v

16v
  • Forumowicz
  • 131 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:37, 05.01.2009

Mnie też dzisiaj zaskoczył mrozik i niestety rozrusznik zrobił tylko połowę obrotu....
Narazie reanimuję aku w domciu , zobaczymy jutro co z tego wyszło.
  • 0

#24 Lukasz F18B2

Lukasz F18B2
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:42, 06.01.2009

No mi dzisiaj o 6 rano przy -8 stopniach zakrecil raz i od razu odpalil jak w lato takze super :-)
  • 0

Czarna i piękna HA VI :) Ś.P. :depresja:


#25 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:29, 06.01.2009

ja kupiłem points z rodziny centry 62Ah
  • 0

#26 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 21:26, 06.01.2009

A ja dałem rozrusznik do naprawy :-( Odkleiły się dwa z czterech magnesów. Wirnik ma zwarte cele. Do wymiany jest sam silnik elektryczny. Wymiana silnika (rozrusznik Valeo), sprawdzenie luzu na tulejach i ew. wymiana, do tego gwarancja na naprawę za "jedyne" 200zł. Używka na Allegro kosztuje 150zł plus wysyłka, nowy rozrusznik 450-500zł. Podejrzany był akumulator. Mogłem zamówić używany, ale nie wiadomo kiedy by przyszedł i w jakim stanie. A tak jutro powinienem mieć sprawny rozrusznik. Jak będą chęci, to będzie fotorelacja do działu "Zrób to sam" pt."Montaż/demontaż rozrusznika".

Mimo to będzie i tak trzeba kupić nowy akumulator. Pewnie będzie to Centra Plus lub Futura.
  • 0

#27 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 02:35, 07.01.2009

Panowie ja w zeszłym roku wymieniłem wszystkie kable przy rozruszniku i pomogło. Co do kręcenia to dopiero dzisiaj jak temp. zeszła poniżej -10 to miał wahania z odpaleniem ale zapalił. Niestety ale też mi wszyscy mówią ze te typy tak mają i dobry aku rozwiązuje sprawę. Ja jeśli chodzi o akumulatory to mam chłopaka u którego kupowałem do Omegi i dobrał super i dużo taniej niż na rynku a i mój znajomy kupuje tam regularnie. ( dodam ze aku firmy Warta) A i dodam ze też am Accorda. Dla zainteresowanych mogę dać numer

[ Dodano: 2009-01-07, 02:36 ]
Acha dodam ze jak postoi kilka dni na mrozie to już nie odpala. żeby nie było ze jest tak fajnie.
  • 0

#28 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 10:23, 07.01.2009

To mnie pocieszyliście, bo ja myślałem że mam lipa akumulator. A tu się okazuje że accordy tak mają :-/
Jak tu niektórzy piszą że przy -10 czy -8 im ładnie kręci i odpala za cyknięciem.
Panowie to nie jest żaden mróz!!!! Przy -8 to mi też odpala za cyknięciem i może stać nawet kilka dni i odpali.
Ja poszedłem wczoraj odpalać przy -18st i stał tak dwie noce na takim mrozie to ledwo kręcił, ale kręcił (aż kontrolki przygasały) i odpalił wreszcie. Ale to mogła być wina immobilizera, bo okazało się że teraz już wogóle nie czyta mi kodu kluczyka i musze odpalać zapasowym ;-)
Spróbujcie sobie odpalić przy minus 20 to pogadamy ;-) Minus 8 to u nas dopiero się zamyka okno w łazience :mrgreen:
Dziś na naładowanym aku odpalił pięknie za pierwszym przy -19st, ale odgłos odpalania to coś na wzór czołgu :-P
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#29 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 10:24, 07.01.2009

u mnie mrozy ostatnio w nocy -20 stopni... civic na centra futura 2 letnim odpala bez problemu, Accord z jakimś aku (nie wiem nawet jakim) ale na pewno nie nowym też odpala bez problemu.

Przecież wiadomo, że na mrozie auto nie zakręci tak jak przy +20st. to chyba normalne i logiczne

Do tego działanie silnika w początkowej fazie może zaniepokoić, dziwne dźwięki, strzeszczenia nie naturalne - to akurat naturalne..zimne płyny, oleje itp itd

Nie panikować, tylko jak są mrozy i auto pod chmurką odpalić, żeby pochodziło i będzie ok chyba, że stary aku (u mnie w Civicu był 7 letni i działała ale dla pewności nowy poszedł)
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#30 Sopelblue

Sopelblue
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:03, 07.01.2009

Seth masz rację. -8 to bez przesady nie jest jakiś wielki mróz. Wczoraj tj 6-tego u mnie koło 6 rano było -18, autko na dworze stało i ciach zaczął gadać bez większych problemów :mrgreen: akumulator exide nie wiem ile ma lat ale nie jest nowy.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq