Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

5x114,3 - zaciski

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
67 odpowiedzi w tym temacie

#16 Rastarpce

Rastarpce
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:Pabianice - Łódzkie
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:230
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 08:01, 22.09.2016

Zaciski pasują p&p. W coupe 6 gen ktoś miał takie wsadzone i bez przeróbek. Jedynie kwestia felg. Kup sobie jarzma od Hondy legend ka9 polift i ciesz się dwutloczkowymi 300mm. Koniecznie polift bo przedlift ma 282. Te zaciski co masz to spokojnie podejda pod te jarzma. Tarcza wtedy wchodzi od atra no i musisz rozwiercić na 4x jeśli nie masz 5x114


Użytkownik Rastarpce edytował ten post 11:06, 22.09.2016

  • 0

Accord CD7

 

 


#17 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 08:29, 23.09.2016

Różnica między 282 a 300 może na papierze nie jest duża, ale przy dobrej tarczy i klocku robi naprawdę spora różnice w realu. Przerabialem to u siebie i mówię to ze swojego doświadczenia. Masz usportowiona fure.. Hebel to podstawa :)
  • 0

#18 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:36, 23.09.2016

Ja mam w planach piasty z 7 gena i do tego swap hebli od 8 gena Type S'a i wszystko powinno bez większych problemów pasować
  • 0

#19 Rastarpce

Rastarpce
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:Pabianice - Łódzkie
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:230
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 08:40, 23.09.2016

Miałem różne konfiguracje tarcz i wielkości więc szczerze mogę polecić tą przeróbkę na 300mm zwłaszcza, że już zaciski dwutłoczkowe masz. Głupie jarzma od legenda kosztują 200zł i do tego tarcze. Polecam wtedy szukać klocków do legenda ka9 bo są tańsze, a rozmiarowo to jest to samo co Accord. W przypadku Green Stuff różnica była 100zł. Do tych zacisków musisz dać tarczę o grubości 28mm. Jeśli założysz ten zestaw co masz na rozmiarze 282 to tarcza wtedy jest 23mm i hamulec będzie Ci za pierwszym hamowaniem wpadał w podłogę. Na 28mm nie ma już tego. Nie chcę myśleć jaka by była różnica jakbym teraz z 300 na 320 zrobił bo z serii na 300 jest o wiele lepiej, a tarcze mam najzwyklejsze wiercone i cięte firmy bozarto i klocki ebc green. Gdy Ci 300mm będzie mało to myślę, że spokojnie idzie taki zestaw puścić dalej za 800-1000zł a za tyle kupisz już 320mm


  • 0

Accord CD7

 

 


#20 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:32, 25.09.2016

oj panowie robicie mi wątpliwości :)

o tym, że będzie poprawa po przeskoku z 282 na 300 albo 320 to ja nie dyskutuje :) - usiłuje znaleźć w tym złoty środek i jeszcze zachować rozum bo samochód to nie wszystko

plan był taki by pod nowe zaciski z CG4 (zregenerowane od podstaw + malowanie) kupić tarce EBC TurbooGrove, klocki Hawka HPS + przewody Hella - jako że zaciski ogarnięte całość calsza wyniosłaby mnie max 1500 zł
_____________

zaciski z type S mnie kuszą - ale same zaciski + jarzma zregenerowane to ok 1000 zł do tego tarcze + klocki /EBC TurboGroove + EBC Green to kolejne 1000 zł do tego przednie zwrotnice a przy okazji nowe sworznie + łożyska to kolejne 600 zł  - do tego nowe 2 felgi pod rozmiar 5x114,3 - kolejne 1000 zł :) + przewody Hell'a to dalsze 350 zł 

 

wiem, że można na tańszych częściach ale niech już to wszystko ma jakiś sens :) - i kasa robi się taka, że można drugiego V gena kupić :P bo mamy stosunek 1500 zł do 3600 zł :)

wiem, że mody kosztują  - ale sam nie wiem czy to nie robi się przesada :)

muszę to przemyśleć
 


  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#21 Rastarpce

Rastarpce
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:Pabianice - Łódzkie
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:230
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 12:56, 25.09.2016

Możesz sobie wrzucić 282 na lepszych tarczach. Na pewno nie zaszkodzi :D a nie bierzesz pod uwagę nawiercenia sobie rozstawu na 4x114 na większej tarczy ?


  • 0

Accord CD7

 

 


#22 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:59, 25.09.2016

Możesz sobie wrzucić 282 na lepszych tarczach. Na pewno nie zaszkodzi :D a nie bierzesz pod uwagę nawiercenia sobie rozstawu na 4x114 na większej tarczy ?

wiem, że na PTP tak robią :) ale nie wiem czy nie kojarzy mi się to z druciarstwem  - i na chwilę obecną nawet nie wiem gdzie bądź u kogo miałbym to zrobić :) - i czy bym się nie bał 


  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#23 Rastarpce

Rastarpce
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:Pabianice - Łódzkie
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:230
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 13:04, 25.09.2016

wiem, że na PTP tak robią :) ale nie wiem czy nie kojarzy mi się to z druciarstwem  - i na chwilę obecną nawet nie wiem gdzie bądź u kogo miałbym to zrobić :) - i czy bym się nie bał 

 

A tego to Ci nie powiem. Ja sobie nawiercałem sam tarcze ale tylne więc o bezpieczeństwie się wypowiadać nie będę.


  • 0

Accord CD7

 

 


#24 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:18, 25.09.2016

http://gallery2.pleb...1/IMG_0555s.jpg

tak wygląda tarcza rozwiercona z 5x114,3 na 4x114,3


  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#25 Rastarpce

Rastarpce
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:Pabianice - Łódzkie
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:230
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 15:29, 25.09.2016

Ja rozwiercałem z 4 na 5x no i jest w niektórych miejscach mało materiału. Nie sądzę żeby miało się coś stać z takim czymś. Może lepiej nie ryzykować.


  • 0

Accord CD7

 

 


#26 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:43, 25.09.2016

Rozmawialem na PTP z uzytkownikiem Rbt ktory sam wytwarza BBK do prelude i nawierca tarcze pod dowolny rozstaw......wiec nawierci i tarcze z Type S....wiec tarcze zaciski i wszystko pasuje......teraz czekam na wypowiedzi kto by zaryzykowal :)?
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#27 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 23:05, 25.09.2016

Osobiście uważam, że jeśli nie zamierzasz upalac fury na jakichś track dayach itp - chyba taki duży zestaw nie ma sensu. 300mm spokojnie styknie.
  • 0

#28 Rastarpce

Rastarpce
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:Pabianice - Łódzkie
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:230
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 23:13, 25.09.2016

Ja bym już dawno miał 320 gdyby mnie felgi nie ograniczyły. Ja mam 300mm i z tyłu też będę robił 302mm na zacisku mazda rx8 i tarczy wentylowanej
  • 0

Accord CD7

 

 


#29 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:44, 25.09.2016

Osobiście uważam, że jeśli nie zamierzasz upalac fury na jakichś track dayach itp - chyba taki duży zestaw nie ma sensu. 300mm spokojnie styknie.

tu już nawet nie chodzi o wielkość - bardziej o odwagę z rozwierceniem tarczy  :) 


  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#30 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 07:20, 26.09.2016

Moja wypowiedź tyczyła się kosztów :-P bo w sumie o nich było dużo powiedziane z Twojej strony. I podtrzymuję - wg mnie przy zwykłym codziennym upalaniu koszty nie są współmierne do osiągniętych rezultatów. Ale to moja opinia ;-)

 

Co do wiercenia dzwonów z tarcz... na PTP wyczyniają różne cuda :-) I to działa. Dzwony są chyba na tyle wytrzymałym elementem, że muszą to wytrzymać. Nie słyszałem jeszcze o sytuacji, żeby tarcza "puściła" w tym miejscu. RBT dość długi czas zajmuje się produkcją BBKitów, więc myślę, że można mu zaufać. Sam miałem zamawiać u niego zestaw BBK na tył jak jeszcze posiadałem Accorda CH6. Także jeśli weźmiesz tarczę dobrej firmy lub OEM - myślę, że nie będzie problemu.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq