Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

5x114,3 - zaciski

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
67 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:04, 16.09.2016

Panowie - czytałem watki ale prawdę mówiąc zbiorczo informacji nie znalazłem stąd zapytam:

- pod piastę z Type R jakie największe zaciski i tarcze założę?  - i z jakiego modelu Hondy?

pzdr


  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#2 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 16:10, 16.09.2016

VIII gen 2.4 typek ma 320mm i jarzmo na takie samo mocowanie... Jedynie felgi minimum 17 i to nie wszystkie bez dystansu wejdą, patrz Paroova...

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#3 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:14, 16.09.2016

VIII gen 2.4 typek ma 320mm i jarzmo na takie samo mocowanie... Jedynie felgi minimum 17 i to nie wszystkie bez dystansu wejdą, patrz Paroova...

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka

to w tej konfiguracji jakie musiałoby być ET?


  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#4 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 16:28, 16.09.2016

Pytaj paroovy bo jego felgi opieraly się o jarzmo

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#5 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:21, 16.09.2016

Ja mialem et38 i bylo jeszcze miejsce, mysle ze et40 tez wejdzie
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#6 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:25, 16.09.2016

ja mam ET40 :)


  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#7 Rastarpce

Rastarpce
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:Pabianice - Łódzkie
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:230
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 20:26, 16.09.2016

u mnie na et 28 nie weszły na 320mm :(


  • 0

Accord CD7

 

 


#8 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:32, 17.09.2016

z tego co piszecie, na chwilę obecną można by przyjąć, że poczynając od et 38  - wzwyż zaciski będą pasować ? ....tak?


  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#9 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 14:00, 17.09.2016

Na twoje felgi powinno wejść bo nie masz ramion jakoś mocno do środka wepchnietych... Ale i tak będzie cię czekal swap na 5x114 bo tarcz pod 4 śruby nie ma więc musialbys ewentualnie szukać bardzo ogarniętego tokarza żeby nawiercil tarcze pod twój rozstaw

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#10 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:44, 17.09.2016

zwrotnice to pikuś :) chodzi o spasowanie pod parametr ET felg :)

chciałbym po prostu przed ewentualnym wydaniem kasy mieć 100% pewność, że będzie pasować :)


Użytkownik Zigi edytował ten post 16:59, 17.09.2016

  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#11 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 07:45, 18.09.2016

ET to nie wszystko. Szerokość felgi jeszcze.
  • 0

#12 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 10:26, 18.09.2016

No i sam kształt ramion ma ogromne znaczenie... Dlatego ciężko jest odpowiedzieć... Zigi, jak coś to istnieją dystanse :)

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#13 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:49, 18.09.2016

No i sam kształt ramion ma ogromne znaczenie... Dlatego ciężko jest odpowiedzieć... Zigi, jak coś to istnieją dystanse :)

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka

dystanse ok :) ale przy ET 40 jak wsadzę dystans to już będę miał kłopot

- sam mod z zaciskami z Type S jest fajny przy czym bez pewności ze będzie pasować zainwestować z 3 tys zł - zwrotnice zaciski tarcze klocki + 2 felgi  hmmm   - na ślepo nie ma szans :)

a alternatywa z zaciskami z hondy legend?


  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#14 Rastarpce

Rastarpce
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:Pabianice - Łódzkie
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:230
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 14:48, 18.09.2016

dystanse ok :) ale przy ET 40 jak wsadzę dystans to już będę miał kłopot

- sam mod z zaciskami z Type S jest fajny przy czym bez pewności ze będzie pasować zainwestować z 3 tys zł - zwrotnice zaciski tarcze klocki + 2 felgi  hmmm   - na ślepo nie ma szans :)

a alternatywa z zaciskami z hondy legend?

 

Z której ?? Bo ja teraz mam 300mm na zacisku z legenda KA9 polifta, tarcza legend/atr i wszystko pasi. Ja miałem ten fart, że koleżka miał 320mm i założyłem po prostu swoją felgę do jego. Niestety nie przypasiło, a z racji, że felga ma et28 to jakikolwiek dystans odpadł bo by mi wystawało.


  • 0

Accord CD7

 

 


#15 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 07:56, 22.09.2016

i widzę ze dalej nie mam pomysłu :)

w domu czekają zregenerowane w całości zaciski z Accorda CG4 - mimo iż są pod tarcze 282mm to są dwu tłoczkowe  - a tłoczki takie same jak w ATR

skusiłbym się na te od type S ale przerażające jest to, że nikt ich jeszcze do VI gena nie wkładał - a mam obawy że nie tyko felga zadecyduje ale może i wyprofilowanie zwrotnicy - za dużo to kasa by przecierać szlaki - zaś znów by iść w zaciski z ATR tyko dla niewiele większej tarczy a zmieniać zwrotnice i felgi to znów szkoda kasy.....

wiec zostaną chyba zaciski z CG4 :) no chyba, że ktoś jeszcze rzuci jakiś fajny temat :) 


  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq