Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Popadanie w serie szarpnięć

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
44 odpowiedzi w tym temacie

#1 krzys993

krzys993
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Kaszuby
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:35, 15.09.2016

Witam!
Jestem szczęśliwy posiadaczem accorda VII od 3 miesięcy, ale od jakiegoś czasu pojawił się bardzo niepokojący problem.
Samochód wpada w serie szarpnieć niezaleznie od wysokosci obrotow silnika. Szarpniecia sa cykliczne o stalej mocy. Pojawiają się kiedy odpuszcze pedał gazu i nastepnie go mocniej wcisne. Samochod nie zawsze po takiej sytuacji popada w te szarpniecia, ale co raz częściej. Samochod jest po wymianie filtrów, oleju, regulacji zaworów oraz wymianie reduktora od układu gazowego.
Prosze o pomoc!
  • 0

#2 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:11, 15.09.2016

A czy na benzynie też występują takie szarpnięcia ?

 

Warto wyczyścić przepustnicę razem z zaworem wolnych obrotów "IAC".


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#3 krzys993

krzys993
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Kaszuby
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:40, 15.09.2016

Tak, na benzynie jest identycznie. Postaram sie wyczyścić IAC. Z takich dziwnych dla mnie objawów to rowniez przy zapalania silnika obroty staja na 500 obr przez ok 1.5 sek i wtedy dopiero ida wyzej. Czy to moze miec cos z tym wspolnego? Czekam na pomoc, dzieki.
  • 0

#4 Harmonia Akceptacja VI

Harmonia Akceptacja VI
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Warszawa/Olsztyn
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS/CH6
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:45, 15.09.2016

Spróbuj podłączyć Accordeona do kompa, być może jest to wynik uszkodzonej sondy lambda a gdyby doszło do gaszenia silnika może być to czujnik położenia wału. 


  • 0

#5 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:47, 15.09.2016

po swoich doswiadczeniach moge zasugerowac ze albo czujnik poloenia pedału gazu w komorze silnika, albo cewki niedomagają ...


  • 0

#6 krzys993

krzys993
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Kaszuby
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:03, 15.09.2016

Przez te 3 miesiace wymienilem jedna cewke, tylko calkowicie padla bo wyskoczyl check i silnik dostal duzych drgan. Jest mozliwosc sprawdzenia czy to cewki badz ten czujnik?
Byl ostatnio podłaczony do kompa, brak bledow.
  • 0

#7 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 06:57, 16.09.2016

podmienic cewki z auta w ktorym zadne drgania/szarpanie nie wystepuja ...


Użytkownik lakatus edytował ten post 06:57, 16.09.2016

  • 0

#8 krzys993

krzys993
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Kaszuby
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:36, 16.09.2016

Zauważyłem nowy objaw, na biegu jalowym jak dodam gazu jest takie 0.5 sek zwiechy.
Drugi objaw to jak wcisne pedal gazu mocniej to wystepuje chwilowa zwiecha, szarpniecie i dopiero zaczyna przyspieszać. Bede dzis u mechanika i sprobujemyt z cewkami.
  • 0

#9 krzys993

krzys993
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Kaszuby
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:12, 16.09.2016

Mozliwe, ze na biegu jalowym silnik chodzi rowno, nie wyskakuje kontrolka od silnika i mimo wszystko moze byc wina cewek?
  • 0

#10 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 14:14, 16.09.2016

Używane kompletne przepustnice dla przedlifta 2.0 są tanie, jeżeli nie pomoże czyszczenie to możesz spróbować wymienić na próbę (niedawno na forum jedna osoba rozwiązała w ten sposób podobne problemy 2.0).


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#11 krzys993

krzys993
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Kaszuby
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:42, 23.09.2016

Dla zainteresowanych. Sprawdzilem mapsensor oraz czujnik przepływu powietrza przekladajac z innej hondzi, nic nie pomoglo. Mechanik mowi, ze czujnik otwarcia przepustnicy dziala poprawnie. Przepustnica zostala cała wyczyszczona. Ostatni element do sprawdzenia to sonda lambda, po podlaczeniu do kompa ewidentnie parametry sondy pierwszej wgl sie nie zmieniaja. Mechanik zalecil wymiane, dam znac czy objawy szarpania znikną po wymianie.
  • 0

#12 krzys993

krzys993
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Kaszuby
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:41, 23.09.2016

Pomocy! Sonda wymieniona, brak efektu. Mechanik podejrzewa, ze szarpania moga byc wynikiem zurzytego lancucha rozrzadu. Jak uważacie? Nie chce sie narażać na kolejne koszty..
  • 0

#13 krzyzak24

krzyzak24
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1111
  • Nadwozie:-
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:10, 23.09.2016

Łańcuch można sprawdzić bez jego ściągania.
Poszukaj, jest na forum lub w esm.
A po czyszczeniu zerowany był ecu za pomocą HDSa?
I nic nie piszesz o świeczkach.
Możesz jeszcze zakręcić gaz na butli i wypalić to co zostało w przewodach i jeździć tylko na Pb jakiś czas.

Użytkownik krzyzak24 edytował ten post 17:16, 23.09.2016

  • 0

#14 masza22

masza22
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:seden
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:23, 23.09.2016

te szarpania sa na kazdym biegu?


  • 0

#15 krzys993

krzys993
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Kaszuby
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:52, 24.09.2016

Od dłuższego czasu jezdze na benzynie, ecu byl zerowany. Brak bledow. Szarpania wystepuja raczej przy niskich predkosciach. Czesto popada w szarpania na 1 biegu, podczas np. podjeżdżania w korku. Na 2 biegu jak mam np. 2000 obr, popuszcze pedal gazu i po chwili wcisne go ponownie to praktycznie zawsze wpada w szarpniecia ktore musze przerwac wciskajac sprzeglo, bo inaczej nie przestanie. Poszukam posta i sprawdzimy lancuch.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq