Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Szarpanie na gazie

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#16 Rudyol

Rudyol
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:26, 16.09.2016

Zdjęcia nie dam rady zrobic bo jest dość nisko umieszczony i rurki przeszkadzają nic nie widać wlasnie . A jesli to jest jakas instalacja jak to gazie ik powiedział no name ... I kupie te podzespoły co napisaliscie to bedzie wszystko grało ? A zapomnialem dodac ze ta instalacja była w Niemczech wystawiana
  • 0

#17 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:54, 16.09.2016

Powinieneś miec dokumenty z podzespolami, które powinny byc dołączone do dokumentów samochodu, inaczej bez nich nie przejdziesz przeglądu.
.......
Wysłane z Lumia 930
  • 0

#18 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 22:21, 16.09.2016

Palo ma rację!! Musisz mieć papiery na lpg. Homologacja butli i potwierdzenie montażu z wypisanym zestawem. Inaczej przegląd na OSK masz z głowý!! Jeśli masz natomiat wbite już w twardym dowodzie lpg, to tylko papier homologacji butli wystarczy.
Podaj jaki to zestaw!! Lub od czytaj z elementów układu. Jak redek na dole to kicha...
Zapodaj foty takie jaki możesz wykonać z pod maski. Wtedy będzie jaśniejsza sprawa...
I jeszcze jedno masz przewody na faro czy miedzi?

Użytkownik NEO NFS edytował ten post 22:22, 16.09.2016

  • 0

#19 Rudyol

Rudyol
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:45, 17.09.2016

Gaz wlasnie mam wbity w dowód i papiery z homologacja . Ide oczyścić ten parownik i zrobię foto jak sie uda i pokaze wam


Gaz wlasnie mam Anity w dowód i papiery z homologacja . Ide oczyścić ten parownik i zrobię foto jak sie uda i pokaze wam
Jednak niema szans by zrobic foto mieszalnika ... Jest na dole pełno rurek i niema gdzie reki włożyć .

Użytkownik Rudyol edytował ten post 10:44, 17.09.2016

  • 0

#20 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:11, 17.09.2016

Zdejmij tą gumowa rurę od dolotu i zrób chociaż fotkę jak masz tam zamontowane wszystko.
.......
Wysłane z Lumia 930
  • 0

#21 Rudyol

Rudyol
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:08, 21.09.2016

Czesc wam Kontynuuje temat , a więc nie zdejmowalem tej gumy i nie robiłem fot bo byłem umuwiony na dzis z gazownikiem ale innym , moj brat jezdzi do niebo i zadowolony więc zmieniłem jak mowiliscie mi. A więc tak wtryski do wymiany mowil no i ten mieszalnik doradził staga do 250 km zeby dobry zapas był i wtryski ac w02 poleca bo montowal do takich hond i policzył z robota 750 zł no i mowilem ze jak jest wilgotno pada otd to jest gorzej no i mowil ze moze cos z elektryka byc i ze najlepiej wymienic cały przod i miec zgolwy ze nie bedzie nic sie działo na 100% i w tedy doradza jakoegos Qboxa zestaw i ze 1700 zł i ze moja decyzja . No i niewiem co robic czy odłożyć i wymienic wszystko czy wymieniać parownik i wtryski . A no i mowil ze instalacja nie jest najgorsza ze kme cos tam mowil ze jest .
  • 0

#22 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 19:58, 21.09.2016

Na zapasie to starczy KME R53 Silwer TUR i jest nowym elekrozaworem 25zeta więcej, bardziej stabilny jak stag. Wtryski hym....to już lepiej Dragony. A najlepiej jak pisałem Barakudy na pojedyńczych. Wiem to o 102zeta więcej. Ale bezproblemowo, i schowa je pod pokrywą. Pozatym w02 jest na listwie. Będą sterczały na zewnątrz, przeszkadzały przy chodz by regulacji zaw. no i co gorsze będą długie wężyki...kicha!! A jak schowa to będzie rzeźbił z pokrywą.

Ja bym zrobił tylko to...a przedewszystkim redek na góre!! !! (N.p.lewa stona przy kielichu, jest kupa miejsca). Małe straty ciepła, szybkie dogrzewanie.)
Ale twoja decyzja, czy całość? Doradza Qboxa bo instalkę ma p&p prawie(więc żadna robota), ale ok.
To że gożej jak wilgoć to może być reakcja na syf parownik i jego odzczyt czujnika temp. Sare cewki/przegżane/ wtryskiwaczy też mogą psuć efekty pracy. Sprawdzić przewody zasilania sterownika i tyle.
Pzd
  • 0

#23 Rudyol

Rudyol
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:11, 21.09.2016

Acha ok dzieki bardzo za poradę , musze pomyśleć teraz i zadecydować co i jak :) a jeszcze mi mowil ze doradza dodatkowy filtr taki odstojnik oczyszcza gaz bo mowi ze bardzo brudny mamy w Olsztynie i ten filtr zbiera olej z gazu bo wlasnie przez to wyryski szybko zaklejaja sie . Ten filtr (odstojnik ) to ściema czy naprawde dobra rzecz ?
  • 0

#24 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 14:06, 22.09.2016

To wygląda tak
Jeśli tankujesz na dobrych stacjach(sprawdzonych typu n.p. Or.., Bp, She..)a nie u pana Mietka to i obleci i na FL03
http://www.phjacus.p...Czaja-p402.html
Co 5~max.10k/km

Ja stosuje lepszy typ.
http://www.phjacus.p...otnej-p415.html
Co 10~max.15k/km. I problemów nie mam!! Wymieniam co 10k/km. Zasadą jest by działały (w.w.) jak "odsrojnk" muszą być zamontowane w poziomie. Często wsadzają na pion i skuteczność marna!

Jeśli proponuje Ci filtr new gen. ULTRA360* to ok, filtr nowoczesny. Napewno lepiej odseparowywujący syf stały. Acz kolwiek nie miałem z nim do czynienia. Więc moim zdaniem zastanawiał bym się nad stosowaniem dodatkowo filtra(w.w. F53). Z tym że wymianą co x2-km. Ale to moje gdybanie.
Napewno jest bardziej upierdliwy przy zmianie filtra. Bo i tak trzeba go zdemontowć, dodatkowo wyczyścić i umyć, sprawdzić szczelność po skręceniu. Co kórąś wymianę pewnie i zmienić uszczelkę pokrywy.
A tu kupuję dobry puszkowy. Wymieniam na new i po zabawie.
A nad to teraz i tak jest wszystko wyliczone by zdechło po czasie.
Mój były wóz ma już bez żadnej ingerenci/wymiany jakigo kolwiek pozespołu lpg, nalatane 190k/km


Pzd.

Użytkownik NEO NFS edytował ten post 14:47, 22.09.2016

  • 0

#25 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:13, 22.09.2016

Jeśli mogę się wypowiedzieć nt. filtra Czaja FL-03.
Odkąd kupiłem Hanie na początku lałem na Lukoil/Statoil/Bliska/Orlen/Bp/ na zmianę. Po przejściach z gazem grubo od ponad roku tankuje tylko na Bp, i po 10k czy filtr w elektrozaworze czy filtr przed listwą wtryskową są w uważam w dobrym stanie. Ten pierwszy nawet nie jest jakoś bardzo mega zabrudzony, a i na magnes bardzo mało opiłków ma, albo wcale.
Olej i filtry REGULARNIE wymieniam co 10k km, i od tamtej pory z gazem (odpukać) bez większych problemów.

.......
Wysłane z Lumia 930
  • 0

#26 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 14:54, 22.09.2016

Tak jest Palo( ja tak że na BP tank). Dlatego jeszcze raz.
PODSTAWA TANKOWAĆ GAZ NA MARKOWYCH I SPRAWDZONYCH STACJACH!!
A kłopotów nie będzie. A nie łaszcyć się na pare groszy taniej.
Tankując u "pana Mietka" to i ULTRA360* NIE DA RADY!, po paru km.
  • 0

#27 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:19, 22.09.2016

Tak jest Palo( ja tak że na BP tank). Dlatego jeszcze raz.
PODSTAWA TANKOWAĆ GAZ NA MARKOWYCH I SPRAWDZONYCH STACJACH!!
A kłopotów nie będzie. A nie łaszcyć się na pare groszy taniej.
Tankując u "pana Mietka" to i ULTRA360* NIE DA RADY!, po paru km.

No właśnie ja tak się lasiłem na początku posiadania autka tankując na Lukoilu. A po 10k km przy wymianie filtra ten w elektrozaworze byl jak sitko, a czaja aż czarna w środku. A potem sie zaczęły problemy z instalacja, na którą wtedy wydałem prawie ładnych parę stówek.
Od tamtej pory apka w telefonie ze stacjami BP i jadąc w trasę tak planuje, żeby tylko na nich tankować
  • 0

#28 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 15:46, 22.09.2016

Zbaczając z tematu(sory za śmiecia)
I punky z payback można poza tym w orange zamienić w tańszą komure hehehe. A zbierać u partnerów(ogrom).
  • 0

#29 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:47, 22.09.2016

Zbaczając z tematu(sory za śmiecia)
I punky z payback można poza tym w orange zamienić w tańszą komure hehehe. A zbierać u partnerów(ogrom).

Już nie chciałem o tym pisać, bo nie w temacie. :-P
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq