XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 19:26, 16.09.2016
#17
Napisano 19:54, 16.09.2016
.......
Wysłane z Lumia 930
#18
Napisano 22:21, 16.09.2016
Podaj jaki to zestaw!! Lub od czytaj z elementów układu. Jak redek na dole to kicha...
Zapodaj foty takie jaki możesz wykonać z pod maski. Wtedy będzie jaśniejsza sprawa...
I jeszcze jedno masz przewody na faro czy miedzi?
Użytkownik NEO NFS edytował ten post 22:22, 16.09.2016
#19
Napisano 10:45, 17.09.2016
Gaz wlasnie mam wbity w dowód i papiery z homologacja . Ide oczyścić ten parownik i zrobię foto jak sie uda i pokaze wam
Gaz wlasnie mam Anity w dowód i papiery z homologacja . Ide oczyścić ten parownik i zrobię foto jak sie uda i pokaze wam
Jednak niema szans by zrobic foto mieszalnika ... Jest na dole pełno rurek i niema gdzie reki włożyć .
Użytkownik Rudyol edytował ten post 10:44, 17.09.2016
#20
Napisano 14:11, 17.09.2016
.......
Wysłane z Lumia 930
#21
Napisano 17:08, 21.09.2016
#22
Napisano 19:58, 21.09.2016
Ja bym zrobił tylko to...a przedewszystkim redek na góre!! (N.p.lewa stona przy kielichu, jest kupa miejsca). Małe straty ciepła, szybkie dogrzewanie.)
Ale twoja decyzja, czy całość? Doradza Qboxa bo instalkę ma p&p prawie(więc żadna robota), ale ok.
To że gożej jak wilgoć to może być reakcja na syf parownik i jego odzczyt czujnika temp. Sare cewki/przegżane/ wtryskiwaczy też mogą psuć efekty pracy. Sprawdzić przewody zasilania sterownika i tyle.
Pzd
#23
Napisano 20:11, 21.09.2016
#24
Napisano 14:06, 22.09.2016
Jeśli tankujesz na dobrych stacjach(sprawdzonych typu n.p. Or.., Bp, She..)a nie u pana Mietka to i obleci i na FL03
http://www.phjacus.p...Czaja-p402.html
Co 5~max.10k/km
Ja stosuje lepszy typ.
http://www.phjacus.p...otnej-p415.html
Co 10~max.15k/km. I problemów nie mam!! Wymieniam co 10k/km. Zasadą jest by działały (w.w.) jak "odsrojnk" muszą być zamontowane w poziomie. Często wsadzają na pion i skuteczność marna!
Jeśli proponuje Ci filtr new gen. ULTRA360* to ok, filtr nowoczesny. Napewno lepiej odseparowywujący syf stały. Acz kolwiek nie miałem z nim do czynienia. Więc moim zdaniem zastanawiał bym się nad stosowaniem dodatkowo filtra(w.w. F53). Z tym że wymianą co x2-km. Ale to moje gdybanie.
Napewno jest bardziej upierdliwy przy zmianie filtra. Bo i tak trzeba go zdemontowć, dodatkowo wyczyścić i umyć, sprawdzić szczelność po skręceniu. Co kórąś wymianę pewnie i zmienić uszczelkę pokrywy.
A tu kupuję dobry puszkowy. Wymieniam na new i po zabawie.
A nad to teraz i tak jest wszystko wyliczone by zdechło po czasie.
Mój były wóz ma już bez żadnej ingerenci/wymiany jakigo kolwiek pozespołu lpg, nalatane 190k/km
Pzd.
Użytkownik NEO NFS edytował ten post 14:47, 22.09.2016
#25
Napisano 14:13, 22.09.2016
Odkąd kupiłem Hanie na początku lałem na Lukoil/Statoil/Bliska/Orlen/Bp/ na zmianę. Po przejściach z gazem grubo od ponad roku tankuje tylko na Bp, i po 10k czy filtr w elektrozaworze czy filtr przed listwą wtryskową są w uważam w dobrym stanie. Ten pierwszy nawet nie jest jakoś bardzo mega zabrudzony, a i na magnes bardzo mało opiłków ma, albo wcale.
Olej i filtry REGULARNIE wymieniam co 10k km, i od tamtej pory z gazem (odpukać) bez większych problemów.
.......
Wysłane z Lumia 930
#26
Napisano 14:54, 22.09.2016
PODSTAWA TANKOWAĆ GAZ NA MARKOWYCH I SPRAWDZONYCH STACJACH!!
A kłopotów nie będzie. A nie łaszcyć się na pare groszy taniej.
Tankując u "pana Mietka" to i ULTRA360* NIE DA RADY!, po paru km.
#27
Napisano 15:19, 22.09.2016
No właśnie ja tak się lasiłem na początku posiadania autka tankując na Lukoilu. A po 10k km przy wymianie filtra ten w elektrozaworze byl jak sitko, a czaja aż czarna w środku. A potem sie zaczęły problemy z instalacja, na którą wtedy wydałem prawie ładnych parę stówek.Tak jest Palo( ja tak że na BP tank). Dlatego jeszcze raz.
PODSTAWA TANKOWAĆ GAZ NA MARKOWYCH I SPRAWDZONYCH STACJACH!!
A kłopotów nie będzie. A nie łaszcyć się na pare groszy taniej.
Tankując u "pana Mietka" to i ULTRA360* NIE DA RADY!, po paru km.
Od tamtej pory apka w telefonie ze stacjami BP i jadąc w trasę tak planuje, żeby tylko na nich tankować
#28
Napisano 15:46, 22.09.2016
I punky z payback można poza tym w orange zamienić w tańszą komure hehehe. A zbierać u partnerów(ogrom).
#29
Napisano 15:47, 22.09.2016
Już nie chciałem o tym pisać, bo nie w temacie.Zbaczając z tematu(sory za śmiecia)
I punky z payback można poza tym w orange zamienić w tańszą komure hehehe. A zbierać u partnerów(ogrom).
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych