Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Szarpanie na gazie

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rudyol

Rudyol
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:54, 14.09.2016

Witam mam problem od jakiegoś czasu z gazem w moim accordzie rok 2003 tourer silnik 2.0 . Jak sie rozgrzewkę i sie przelancza na gaz nie czuc zmiany po jakims czasie przyszarpie i przelancza na benzynę ze jakby nie było gazu a jest ... Pozatym słabo jedzie niema mocy na gazie i nie zawsze przelancza sie na benzyne a w trasie jest wszystko cacy . Na gazie kompletnie sie nie znam dlatego pytam co moze byc ... Wiem ze na tej instalacji accord przejechał około 90 000 tys wiem to od poprzedniego właściciela i nie było nic wymieniane prócz filterkow podobno. Posiadam go od 3 miesięcy a problem zacza sie od 2 miechow i jest coraz gorzej . Dodam cos moze dziwnego ale zauważyłem ze jak np z rana o 6 jak jest wilgotno mokro gorzej szarpie odtazu przelancza czasem ....:/ a np popołudniu jak goraco jest mniej ... Pomóżcie co robic :/
  • 0

#2 Rudyol

Rudyol
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:38, 15.09.2016

Zapomniałem dodac ze wyskoczył mi check engine i pojechałem sprawdzic pod kompa to wyszło ze zasłaba wydajność katalozatora i gościu powiedział ze to niekoniecznie ze moze od gazu , zebym na benzynie pojezdzili . Tak zrobiłem przez 4 dni jeździłem i było wszystko ok potem na gazie i po 1 dniu wyskoczył błąd silnika ... :( Więc udalem sie do Gazownika , jak go podpia wyszło ze cos z ciśnieniem gazu bodajże na 1 i 2 wtryskiwaczu ... Powiedział mi ze najlepiej cała instalacje wymienic ze za 2 tys mi wstawi brc bardzo dobry ... Masakra jakas pomyslalem ....:/ Powiedzcie mi Chce mnie on naciągnąć na hajs czy prawdę mowi
  • 0

#3 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 05:43, 15.09.2016

zdjęcia instalacji pod maską, plus info co tam jest włożone (sterownik,wtryskiwacze,reduktor).

 

po 90k km mogą już wtryski podupadać. ale na pewno nie ma potrzeby wykładać 2k zł na wszystko nowe.


  • 0

#4 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 08:16, 15.09.2016

Tak jak napisał blow. To podstawa by przybliżyć niedomagania zestawu.
Zmień gazmena! Bo ten poprostu chce wyrobić norme sprzedaży.
Błąd i brak mocy wynika ze złej mieszamki. Jak będziesz wiedział jaki masz zestaw to możesz kupić wtryski i wymienić sam. Wtedy tylko podlecieć na regulacje. Przestawianie zasilania może wskazywać też na zmęczony mapsensor lub coś na redku się dzieje( jak masz upadłego Zeta to lepiej go wywalić i wstawić Silver). Ale zacznij od zmiany gazmena i wtrysków.
Pzd.
P.s. Poszukaj w dziale polecanych zakładów. Może jest coś w bliskiej odległości. I nie musisz się znać, ale mieć o tym pojęcie by inaczej rozmawiać z gazmenem-inaczej(nie wszyscy) wsadzają kit. Poczytaj na forach- by się zorientować w temacie.

Użytkownik NEO NFS edytował ten post 08:42, 15.09.2016

  • 0

#5 Rudyol

Rudyol
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:08, 15.09.2016

Acha ok dzieki bo Gazownik mowil ze wtryski do wymiany sa 2 ze klepią i ze 2 nie wymiana sie ze 4 odrazu no i ze parownik jest spocony to ze pewnie tez do wymiany i pytał ile chce jeździć nim a ja ze kupiłem niedawno i mam zamiar z 5 lat a on ze to najlepiej wymiebic wszystko bo zużyte i ze wymieni jedno i za jakiś czas znowu cos nie tak bedzie .... Ale ok zrobię foty i wstawie
  • 0

#6 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 19:06, 15.09.2016

Tak...najlepiej to niech jeszcze powie że całe auto do wymiany...zaraz będzie...
Foty fotami...w karcie homologacyjnej gazu(nie butli) masz podany zestaw jaki został zamontowany...
Jak jednostka sterująca jest ok...to tylko wtryski zmienić na dobre i redek, a jak dobry to kupić zestaw naprawczy i sobie wymienić. Regeneracja u gazmena się nie opłaca bo liczą sobie prawie jak za nowy. Spokojnie przy odrobinie znajomości mechanikowania ogarniesz sam wymiane wtrysków( na pojedyńcze najlepiej jeśli masz na listwie) i redka lub jego regenerację. I podjedziesz na wystrojenie.
Wszystkie grty można spoko kupić.
I jedz do innego gościa! Bo ten najwyraźniej tylko kasy szuka( i jeszce brc chce wpakować!, nie mówię że zła ale...)
Pzd.
  • 0

#7 Rudyol

Rudyol
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:51, 15.09.2016

Yhy teraz patrzyłem wtryski sa jakieś magic jet i patrzyłem parownik to cały jest mokry w takim szlamie (błocie ) .... To chyba najlepiej nowe wtryski i parownik i powinno chyba byc git , oby nie jeszcze map sensor bo dodatkowe koszta ....:/
  • 0

#8 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 20:54, 15.09.2016

Te wtryski juz dawno sie rozkalibrowaly a parownik sam widzisz.
Zakladaj baracudy i acr,bedzie git


Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#9 Rudyol

Rudyol
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:56, 15.09.2016

A parownik jaki kupic ?
  • 0

#10 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 23:11, 15.09.2016

http://www.accordklu...lpg-do-20-i-24/


Przeczytaj to.
  • 0

#11 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 06:57, 16.09.2016

ACR01 ten do 150KM, i bedzie git, lub propozycje podane w linku powyzej


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#12 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 07:21, 16.09.2016

Dobry radaek to KMR Silver tur193zeta (Oszczędniej Shark(pl), AC R01,obrabia spoko ale na granicy. A oszczędność 30zeta-nie warte gry!!). Wtrysk jak najbardziej barakudy na pojedyńczych to 303zeta razem z rozdzielaczem, same to 296zeta. Więc żadna oszczędność, a czysty układ! No i oczywiściw dobry filtr fazy lotnej!
Wymienisz sam? Jak nie to znajdz/spytaj ile za samą robotę weźmie. A graty kup sam. I bez przesady mapsensor to od 118 do 175 zeta.

Pzd.

Użytkownik NEO NFS edytował ten post 07:45, 16.09.2016

  • 0

#13 Rudyol

Rudyol
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:38, 16.09.2016

Pytanko ten filtr fazy lotnej to to co potocznie sie mowi o wymianie filterkow raz na jakiś czas ? Moze głupie pytanie ale niewiem dlatego pytam Heh a no i te graty kupywac na Allegro czy gdzies lepiej w jakims sklepie zajmującym sie samymi częściami lpg

Użytkownik Rudyol edytował ten post 16:40, 16.09.2016

  • 0

#14 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 16:43, 16.09.2016

Masz w instalacji gazowej dwa filtry - fazy lotnej i ciekłej. Wymienia się co 10/30 k km. 

 

Części możesz zamówić w hurtowni:

 

http://www.phjacus.pl/cgi-bin/index.pl

 

http://www.drypa.pl/

 

lub poprosić instalatora, może ma jakieś zniżki konkretne.


  • 0

#15 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:59, 16.09.2016

A jaki ten parownik. Bo kolega nie podał modelu, chociaż zdjęcia podeślij to będzie wiadome. Bo jak KME Silver to przeciez wystarczy jak zestaw naprawczy kupi i sam go wyczyści. Ja tak grubo ponad rok temu zrobiłem i do tej pory jest ok. A tez wlasnie taki szlam byl.
.......
Wysłane z Lumia 930
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq