Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Korozja w ścianie grodziowej

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 bastek32

bastek32
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:03, 12.09.2016

Ma ktoś jakis domowy sposob zeby to załatac? ;) np potraktowac to neutralizatorem rdzy ''brunox'' a pozniej nawalic jakiejs masy uszczelniajacej? tak wiem ze tak robią janusze, ale narazie brak funduszy na zrobienie tego konkretnie, a podczas deszczu leje mi sie woda do srodka auta i szkoda podłogi, a zbliza sie taki okres ze bedzie czesto padało :) widziałem tez u kogos, ze miał tam pospawane jakos, moze takie cos bym zrobił?

Załączone pliki


  • 0

#2 0wen

0wen
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Tak
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:41, 13.09.2016

Siemka też mam z tym problem ale u mnie jest tak że jak tam włożę rękę to czuję jak kruszy się blacha ale tylko w miejscu tego spawu, gdzieś tak 5cm szerokości tej rdzy jest bo całym spawie tam. Orientuje się ktoś ile kosztuje spawacz za taką robotę?


  • 0

#3 bastek32

bastek32
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:18, 13.09.2016

a da rade to tylko jakos pospawac? no oczywiscie najpierw oczyscic hehe chodzi mi o to zeby nie zdejmowac deski rozdzielczej, tylko zrobic to z pozycji pod maską


  • 0

#4 0wen

0wen
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Tak
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:41, 13.09.2016

Tego nie wiem ale jeżeli chcesz przetrwać tą zimę tylko, to psiknij tam tego preparatu co mówisz i szpachle jakoś od góry na jakąś tekturę wyłóż żeby było łatwo ją zdjąć później, woda będzie spływać na ziemie a nie do auta :)albo jakiś silikon ale potem może być problem z oczyszczeniem tego. Ja w najbliższym czasie jakim mi się uda uzbierać na to badziewie kasy dam do blacharza i niech się bawi raz a porządnie i spokój, bo z doświadczenia wiem że spraye i kit to starczy na rok może dwa. 


  • 0

#5 wawaleszek

wawaleszek
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:46, 19.11.2017

Witam

Przepraszam, że się podpinam pod post, ale czytając myślałem że znajdę jakąś podpowiedź ze strony fachowca. Szkoda.

W związku z tym, że nie bardzo mam możliwości zrobienia sobie niektórych napraw sam mam pytanie.

Czy mógłby ktoś polecić (w okolicach Wawy) blacharza/ lakiernika, który byłby przyjazny (cenowo) i obeznany w marce Honda.

Mam, niestety też kłopoty z wilgotną podłogą, mimo że hondzia stała na parkingu, an ie była jeżdżona w deszczowe dni.

Pozdrawiam Forumowiczów


  • 0

#6 bastek32

bastek32
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:08, 20.11.2017

Zapytaj ''Seth'' albo ''Edson'' oni są z okolic stolicy, to moze maja jakies godne namiary ;)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq