XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Cieeezko pali z LPG
#1
Napisano 01:12, 10.03.2010
Moja honda pali elegancko z BP za to ciezko z LPG
Co dzien rano musze palic z benzyny. Z gazu nie zapali choc bym nie wiem ile krecil:( Dopiero po przejechaniu 1-2km moge przelaczyc na LPG i wtedy zaskoczy. Zdazylo sie ze z braku benzyny bylem zmuszony palic z GAZu . wtedy pomoglo polanie parownika wrzaca woda. Dodam ze parownik w good stanie. Membranki nowe!
#2
Napisano 07:28, 10.03.2010
To że na parowniku masz szron jest w porządku. Bez obiegu ciepłego/gorącego płynu chłodniczego parownik po postu zamarza.
Nie ma innego wyjścia jak mieć trochę benzyny - i to najlepiej nie rezerwę, bo pompa się o wiele szybciej skończy. A wtedy jak braknie Ci gazu, to będzie zonk.
#3
Napisano 07:38, 10.03.2010
1. masz pewnie instalacjÄ™ 2 generacji ..... czyli wybuchowÄ… ...
2. jak na zimnym temp<30'C odpalasz na gazie parownik załatwisz szybko i skład mieszanki jest za bogaty i się ludzie dziwią ze gaz niszczy silnik powypalane zawory itd
3. jak nie ma paliwa w baku pompę paliwową spalisz.. benzyna ją chłodzi i smaruje.
4. jedynie awaryjnie można odpalić na gazie.
#4
Napisano 10:37, 10.03.2010
Ale dodam ze w drugim aucie - bmw e30 2.5L tez mam lpg i tez 2gen. i z gazu juz pali
Zgadzam sie ze jak silnik zimny to palic z BP no ale jak sie zatrzymam gdzies na pare minut. To znow z BP musze palic bo zanim z gazu ruszy to 2-3sek musze krecic zeby z gazu zapalilo mimo ze silnik cieply. No i jeszcze jedna rzecz. Ponizej 1000obr/m szarpie przycha czasem strzeli: )
#5
Napisano 15:30, 10.03.2010
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#7
Napisano 16:11, 10.03.2010
Powtórzę "ciężko o sensowny komentarz"ciężko o sensowny komentarz
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych