XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Swap 1.8 na 2.0
#1
Napisano 12:33, 12.09.2016
#2
Napisano 12:37, 12.09.2016
Remontuj swój silnik (jak znam życie to wymienisz panewki i pierścienie + regeneracja głowicy i będzie gitara). Co prawda możesz wrzucić 2,0 w miejsce 1,8 i powinno to odpalić bez żadnych przeróbek, ale silnik nie będzie pracował optymalnie, ponieważ w komputerze będziesz miał mapy paliwowe do starego 1,8.
#3
Napisano 12:51, 12.09.2016
#4
Napisano 14:27, 12.09.2016
Mi remont wyszedł 2000 zł (panewki zostały stare). Zużycie oleju praktycznie niezauważalne teraz. A używkę silnik nie wiadomo w jakim stanie kupisz.
#5
Napisano 14:33, 12.09.2016
A taki "wrzucony" kilkunastoletni 1.8 nie będzie wcale lepszy od tego "wyrzuconego" i za chwilę znowu będzie problem
Remont F18B2 nie jest skomplikowany, największy problem tych silników to zapiekające się pierścienie tłokowe i w zasadzie wymiana pierścieni i kompletu uszczelek głowicy zamyka temat picia oleju.
Ale przy okazji warto profilaktycznie wymienić jeszcze panewki korbowodowe (chociaż fabryczne japońskie panewki są często jeszcze w niezłym stanie) i przy planowania głowicy u szlifierza można też zlecić odświeżenie zaworów (frezowanie gniazd+szlifowanie zaworów).
A co do swap'a na F20B6 to będzie też jeździć na sterowniku z 1.8 (ma tak kilka osób na forum), teoretycznie nie jest to optymalne rozwiązanie ale da się tak jeździć (przekładka sterownika jest kłopotliwa przez immo, które w 2.0 ma inną liczbę nóżek i nie da się tak łatwo przelutować i trzeba szukać jakiegoś magika, który przeprogramuje immo w komputerze).
Użytkownik Pejot edytował ten post 14:46, 12.09.2016
Happy Owner Never Drives Anything else.
#6
Napisano 22:57, 14.09.2016
#7
Napisano 20:05, 15.09.2016
Nie, sterownik korzysta z sondy lambda i przy normalnej jeździe ustali optymalną mieszankę (znajomy taksówkarz, po swapie z 1.8 na 2.0 mówił mi, że lepiej zbiera się od dołu i to na ECU 1.8).
Ale przy gazie do dechy i sprincie pewnie nie będzie jechać tak dobrze jak na sterowniku od 2.0 ...
Użytkownik Pejot edytował ten post 20:14, 15.09.2016
Happy Owner Never Drives Anything else.
#8
Napisano 09:43, 16.09.2016
Kolego przemyśl swap na f23z5 . Większy moment , nieco większe spalanie i trochę droższy . Swap na f20b6 już sporo ludzi przerobiło , troszkę trzeba poszukać .
#9
Napisano 22:40, 20.09.2016
#10
Napisano 01:19, 21.09.2016
Jak chcesz pojeździć tym autem trochę, to spróbuj zrobić swój silnik. Jak miałem problemy z gniazdami w swojej głowicy, to usłyszalem od znajomego "kupisz sobie jakąś igłę za 800zł i będzie", po czym rozmawiałem z goścmi z Cairo (jeden z zakładów specializujących się w swapach) jako że i tak odbierałem u nich zakupy i zapytałem jak to jest z taką wymianą silnika. Usłyszałem, że właśnie czekają na 5ty z kolei silnik, bo wszystkie do tej pory to się do niczego nie nadawały, a jak coś znajdą, to tak minimum 1500zł trzeba będzie zapłacić. Dolicz do tego jeszcze wymianę i wychodzi Ci w zasadzie tyle co za remont posiadanego. U mnie skończyło się na remoncie głowicy, przy okazji wyszło że wałek był w takim sobie stanie - zrobienie na tip-top - 1800zł (sama robota szlifiarza kosztowała 900zł)
Próbowałeś sprawdzić kompresję? Najlepiej by było dorwać manometr, jeśli nie masz, sprawdzić kompresję, a potem nalać po odrobince oleju na każdy z cylindrów i sprawdzić jeszcze raz - będziesz wiedział, w jakim stanie są pierścienie (jeśli dobrze pamiętam)
Użytkownik senseitbk edytował ten post 01:21, 21.09.2016
#11
Napisano 12:08, 22.09.2016
Panowie teraz na 500 km musiałem dolać jakieś 3 litry oleju żeby utrzymać poziom maksymalny na bagnecie. Po 250 było suchutko. Co o tym myślicie? To faktycznie tylko pierścienie i remont na zasadzie wymiany pierścieni, uszczelki pod głowica i panewek da mu drugiie życie czy zaryzykować inny silnik
Jeżeli planujesz jeszcze tym autem pojeździć to zrób tzw "mały remont" - uszczelki, pierścienie tłokowe i przynajmniej panewki korbowodowe, łatwo trafić na używany silnik w tym samym stanie co Twój obecnie !
Wpisz w wyszukiwarce "remont silnika" to znajdziesz sporo tematów np:
http://www.accordklu...18b2-accord-vi/
Użytkownik Pejot edytował ten post 12:08, 22.09.2016
Happy Owner Never Drives Anything else.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Accord, Vi, Silnik, Swap, 2.0, 1.8, Olej, Accord vi, Moc
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych