Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Wibracje przy przyspieszaniu w zakresie 40-70km/h

VIII wibracje przyspieszenie przyspieszanie przyspieszaniu

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
262 odpowiedzi w tym temacie

#46 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:05, 09.01.2018

U mnie jak mechanik się przejechał to stwierdził że raczej prawa strona, ale rozebrał jedną i drugą stronę, obejrzał przeguby i stwierdził że czysto ale na wewnętrznym z lewej strony coś tam jak by widać - malutkie "wżery", poza tym u mnie miałem małą przygodę z lewej strony więc ta strona z automatu była obciążona ryzykiem ;-)  
Ja z kolei miałem wrażenie że przy skręcie w prawo drżenie się nasilało, ale to mogło być być sugestywne wrażenie... 

 

no dobra ... u mnie obydwa wewnetrzne maja podobny "luz" - wymienie dla spokojnosci obydwa wewnetrzne na OEM zeby zapomniec o temacie na jakis czas ...

gdzie kupie OEMy nowki w dobrej cenie ? - aso nie ma dobrych :(

/e12


  • 0

#47 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 17:06, 12.01.2018

www.haparts.pl, www.jarusnet.pl


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#48 radek s

radek s
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Tourer
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Kombii
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:24, 14.03.2018

Czy półoś prawa i wałek  pośredni są takie same w Hondzie Accord VIII 2.0 ,manualna skrzynia biegów ,CW1 i Hondzie Accord VIII 2.4 manualny,CW2?Muszę kupić wałek pośredni od skrzyni biegów do prawej półosi ,ale niestety nie mogę go znależć do Hondy Accord VIII 2.0  .Też mam problem z drganiami .Wymieniłem już przegub wewnętrzny ,ale dalej jest duży luz pomiędzy wałkiem posrednim a przegubem wewnętrznym.Mam możliwoś kupienia do VIII ale z silnikiem 2.4.Jak ktoś wie czy będą one takie same to proszę o pomoc.Czytałem np że od diesla nie pasuje.


  • 0

#49 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 12:52, 15.03.2018

Wałki pośrednie od manualnych 2.0 i 2.4 nie są zamienne, dość znacznie różnią się wyglądem, inne numery części. Zupełnie inny silnik, zupełnie inna skrzynia... Pod maską 2.0 i 2.4 więcej dzieli niż łączy. To samo z dieslem i ze skrzynią automatyczną. Innymi słowy musisz znaleźć od 2.0 w manualu.

Tu sobie możesz pooglądać jak to wygląda i nr części (co prawda wybrałem sedana a nie tourera ale to akurat nie ma znaczenia):

http://www.hondaworl...100_category_4/

http://www.hondaworl...100_category_4/


Użytkownik klosz007 edytował ten post 13:53, 15.03.2018

  • 1

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#50 radek s

radek s
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Tourer
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Kombii
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:19, 15.03.2018

Wałki pośrednie od manualnych 2.0 i 2.4 nie są zamienne, dość znacznie różnią się wyglądem, inne numery części. Zupełnie inny silnik, zupełnie inna skrzynia... Pod maską 2.0 i 2.4 więcej dzieli niż łączy. To samo z dieslem i ze skrzynią automatyczną. Innymi słowy musisz znaleźć od 2.0 w manualu.

Tu sobie możesz pooglądać jak to wygląda i nr części (co prawda wybrałem sedana a nie tourera ale to akurat nie ma znaczenia):

http://www.hondaworl...100_category_4/

http://www.hondaworl...100_category_4/

Dziękuję za pomoc.Faktycznie zupełnie co innego.Problem jest taki,że cięko znależć wałek pośredni do manuala Tourera 2.0.Na allegro w tej chwili nie ma ,na innych stronach też nie mogę znależć,po sklepach motoryzacyjnych szukałem i nic,

nawet na niemieckim ebayu nie ma.Najlepiej byłoby taki kupić razem już z przegubem wewnętrznym .Najlepsze jest to ,że sam sobie będę potrafił to wymienić tylko potrzebuję części.Gdyby ktoś trafił na stronkę  z takim ogłoszeniem to proszę o wklejenie linka.Z góry dzięki.


  • 0

#51 pepedombo

pepedombo
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 18:01, 15.03.2018

Shit.... Temat rzeka. Pytanko, bo przegub zmienilem ale od strony pasazera, jakos wszystko ciagnie mnie w tamta strone. Nic nie dalo. Jakis temat o diagnozie polosi powinien byc silnie podwieszony:)

Nie sposob jest sprwadzic polosiek na stacji, geometrie mam ok, jeden przegub ok, teraz pytanie - czy po wyjceciu polosi jednej czy drugiej, sprawdzeniu czy przypadkiem to nie wzery, da sie to sprawdzic na tokarce? bicie cokolwiek? 

Poteznie irytuje mnie diagnoza za pomoca wymiany czesci, ktorych i tak potem nie zwroce:)

 

U mnie objaw standardowy od zakupu, tylko sie powoli zbieram... 90-110 mam telepanie(3-4-5bieg). Problem jest taki, ze samo szarpanie za te polosie, podpory nic nie daje, wszystko twardo i sztywno siedzi. Lepiej kontynuowac prace nad dluzsza polosia czy wywalic obie, a jezeli, to jak to skutecznie potem sprwadzic zanim zaczne kupowac nowe?

 

PS tak btw, co do licha z tymi polosiami, 230kkm i w sumie tak na w pol bylem swiadomy tego ze to polos, dopiero na forum odkrylem ze to jakas masakra w hondzie:P


Użytkownik pepedombo edytował ten post 18:02, 15.03.2018

  • 0

#52 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:57, 15.03.2018

Sa firmy ktore zajmują sie regeneracja i wyważaniem półosi. Ja mam 130kkm na blacie i tez drgania przy przyspieszeniu wiec nie masz wcale niskiego przebiegu :) temat zaczyna się w niektórych egzemplarzach już przy 70kkm.... od taki urok.
/ e12
  • 0

#53 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:13, 15.03.2018

 temat zaczyna się w niektórych egzemplarzach już przy 70kkm.... od taki urok.
/ e12

 

Jeździłem kiedyś wersją demo - Honda Accord VIII 2.0 w Honda Matraszek. Wibrowało na II biegu przy 40km/h auto nie miało nawet roku i przebieg jakiś znikomy poniżej 10 tys km :)


  • 0

#54 Uniek

Uniek
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:VIII gen Executive
  • KM:202 KM 409 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: -23
Zła

Napisano 09:54, 16.03.2018

Shit.... Temat rzeka. Pytanko, bo przegub zmienilem ale od strony pasazera, jakos wszystko ciagnie mnie w tamta strone. Nic nie dalo. Jakis temat o diagnozie polosi powinien byc silnie podwieszony:)

Nie sposob jest sprwadzic polosiek na stacji, geometrie mam ok, jeden przegub ok, teraz pytanie - czy po wyjceciu polosi jednej czy drugiej, sprawdzeniu czy przypadkiem to nie wzery, da sie to sprawdzic na tokarce? bicie cokolwiek? 

Poteznie irytuje mnie diagnoza za pomoca wymiany czesci, ktorych i tak potem nie zwroce:)

 

U mnie objaw standardowy od zakupu, tylko sie powoli zbieram... 90-110 mam telepanie(3-4-5bieg). Problem jest taki, ze samo szarpanie za te polosie, podpory nic nie daje, wszystko twardo i sztywno siedzi. Lepiej kontynuowac prace nad dluzsza polosia czy wywalic obie, a jezeli, to jak to skutecznie potem sprwadzic zanim zaczne kupowac nowe?

 

PS tak btw, co do licha z tymi polosiami, 230kkm i w sumie tak na w pol bylem swiadomy tego ze to polos, dopiero na forum odkrylem ze to jakas masakra w hondzie:P

 

 

Kolego jedz do PORZĄDNEGO MECHANIKA, ktory nie tylko wymieni ci na slepo czesci, ale sprawdzi przeguby.

Jak sa drgania przy przyspieszaniu to ktorys  przegub jest do wymiany. Nalezy zdemontowac polosie i sprawdzic przeguby (uszkodzony przegub ma widoczne "wżery"). Trzeba usunac smar i dobrze obejrzec.

Jak bedziesz widzial uszkodzenie to wtedy dopiero wymieniaj ...


Użytkownik Uniek edytował ten post 10:01, 16.03.2018

  • 0

#55 Marten

Marten
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Z. Góra
  • Silnik:2,0
  • Wersja:executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:43, 09.04.2018

Czytam wasze posty na ten temat, bo zauważyłem to samo u mnie. Tyle, że przy prędkości 100 km/h i więcej. Przy dodawaniu gazu. Rozumiem, że mechanik musi sprawdzić przeguby. Mam przebieg 195 kkm. Zastanawiam się czy to nie stało się po stłuczce. Nie była duża. Lekko się wgięła belka poprzeczna. Wstawiłem nową, ale czy to nie mogło czegoś uszkodzić w przegubie lub półosi? (chłodnice przy stłuczce ostały się całe, centralnie przodem w małą mazdę trafiłem;-/).

Zaczynam dopiero brać się za temat. Jeszcze zobaczę czy wibracje ustaną po zmianie opon na letnie... Oby.. Ale jeśli nie, to mój zaufany mechanik musi się przyjrzeć.


  • 0

#56 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 22:47, 09.04.2018

No jeśli wibracje nasilają się przy dodawaniu gazu to by wskazywało na problem półosi ale zacznij od sprawdzenia opon lub jak wspomniałeś zobacz co będzie na letnich.


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#57 Marten

Marten
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Z. Góra
  • Silnik:2,0
  • Wersja:executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:08, 09.04.2018

Dzięki. We czwartek będę wiedział, ale jeśli to półoś, to zupełnie nie wiem jak się za to zabrać. Zlecę mechanikowi. Na pewno się ucieszy;-)


  • 0

#58 pepedombo

pepedombo
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 00:47, 10.04.2018

Czekamy na pomyslna diagnoze - obstawiam polosie - przeguby jednak maja tendencje do walenia na prostej, chyba ze sa tak ladnie wygluszone:) (zmiana opon nic nie da, czulbys na kierownicy), trzymam kciuki i latam co mi fabryka dala:)


  • 0

#59 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 09:00, 10.04.2018

Dzięki. We czwartek będę wiedział, ale jeśli to półoś, to zupełnie nie wiem jak się za to zabrać. Zlecę mechanikowi. Na pewno się ucieszy;-)

 

Trzeba zajrzeć do przegubów wewnętrznych, szczególnie do prawego. Nie chciałem wierzyć ale kolega mówił i to jest prawda - opaska na manszecie przegubu wewnętrznego jest wielokrotnego użytku, bez problemu się ją rozpina i zapina w 10 sekund. Wybrać smar do słoika, wytrzeć wnętrze i sprawdzić stan gładzi po których się toczą rolki tripoda. Wszelkie wżery, kratery, zadziory, nawet niewielkie i pozornie nieznaczące dyskwalifikują przegub. Należy też sprawdzić czy nie ma nandmernego luzu na wieloklinie łączącym półoś pomocniczą z prawym przegubem oraz luzu na łożysku podpory osi pomocniczej.


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#60 fatek

fatek
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:40, 13.04.2018

Moja hanka wczoraj pojechala na wymiane przgubow lewego i prawego,lozyska podpory,i tulei zawieszenia. Mysle ze u mnie tez problem zniknie.bo troche kasy poszlo.
Po otwarciu paczki z przegubami i ogladnieciu ich mozna smialo powiedziec ze lipnie wygladaja,krzyzak z 3 bolcami nie lozyskowane ,dopiero pierscienie jakies lozysko maja.ogolnie nie wyglada to na czesc solidna.

rozebrane :

prawy przegub mikro wybicie na biezniach,natomiast bolce satelit "objechane" do oklola  na 3/4 obwodu (cos w stylu zatarcia)

lewy jeszcze nie wiem.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, wibracje, przyspieszenie, przyspieszanie, przyspieszaniu

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq