Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Wibracje przy przyspieszaniu w zakresie 40-70km/h

VIII wibracje przyspieszenie przyspieszanie przyspieszaniu

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
262 odpowiedzi w tym temacie

#31 MarcinCh87

MarcinCh87
  • Forumowicz
  • 143 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EX
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:52, 18.08.2017

Dla wszystkich zainteresowanych (widze, że temat oznaczony jako "gorący" chociaż ilośc wypowiedzi tego nie odzwierciedla:) ) informuje, że po wymianie przegubu wewnętrznego po prawej stronie drgania całkowicie ustąpiły. Koszt operacji to 1130 zł za przegub (Haparts) i 120 zł wymiana. 

 

Klosz007 po raz kolejny dziękuje za pomoc.


  • 0

#32 hienot

hienot
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Poole
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ACCORD TOURER
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:KOMIBI
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:25, 21.11.2017

czy ktos z was ma namiary na nowe dobej jakosci nowe przegluby wewnetrzne?


  • 0

#33 awadam

awadam
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:kobyłka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:30, 21.11.2017

Nie ma takich, prócz oem:)
  • 0

#34 PaZaY

PaZaY
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:31, 10.12.2017

U mnie temat przebadany, wibracje mam tylko w zakresie 40-45km/h przy obciążeniu - przeguby całe - wewnętrzny z mikrowżerami....

Wyrok padł na półoś - i teraz dylemat - brać używany oryginał (ok 350zł) czy zamiennik (na rynku dostępne tylko produkty Driveshaft 650zł) - Oryginał OEM niestety poza zasięgiem (2100zł) 

 

Ma ktoś doświadczenia z tymi zamiennikami ?


  • 0

#35 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 15:54, 30.12.2017

Co masz na myśli mówiąc o mikrowżerach ? Jeżeli bieżnia przegubu wewnętrznego nie jest gładka to on jest problemem i wymienić można sam przegub.


Użytkownik klosz007 edytował ten post 15:56, 30.12.2017

  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#36 Kowen

Kowen
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:32, 01.01.2018

44310-TZ8-305 nr przegubu wewnętrznego VIII 2.4 dla potomnych. Zalatwia sprawę wibracji przy przyspieszaniu. Cena 1100 zł.
  • 1

#37 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:46, 05.01.2018

Mam i ja  :( .... drgania przy przyspieszaniu w zakresie 40-70 km/h.

Temat pojawił się nagle po "piłowaniu" pod ośnieżoną górkę - na prostych kołach. Po kilku minutach się poddałem i wycofałem, jednak jak widać napęd dostał trochę .... i od tego czasu są te drgania.

Jak widać może to być wszystko, co przekazuje napęd ze skrzyni na koła - zastanawia mnie jeszcze jednak (patrząc po ESMie) temat tłumików drgań.

Możliwe żeby przy drganiach, któryś z nich się jakoś przestawił / uszkodził ?

 

PS. Patrze po alledrogo i sa do kupienia kompletne półosie (z dwoma przegubami) firmy driveshaft parts za 620pln. Za cenę 1 przegubu z ASO jest cały nowy napęd na 2 strony. Pytanie tylko ile to jest warte ?

 

/e12 


Użytkownik egon12 edytował ten post 20:57, 05.01.2018

  • 0

#38 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 23:29, 05.01.2018

Tłumik drgań na pewno nie ..jak już to przegub wewnętrzny
  • 0
                       

#39 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:51, 05.01.2018

Przegub wewnętrzny lub całe półosie w najgorszym przypadku. Wiele osób wymieniało np przeguby wewnętrzne na zamienniki i problem pozostał także lepiej zainwestować w oryginał. Napisz do jarusnet,  ja do VII kupiłem u niego dwa przeguby wewnętrzne oryginalne OEM ściągane z USA w cenie jednego przegubu w ASO Polska. Czasami warto wyjąc przeguby wewnętrzne i zobaczyć bieżnie czy mają wżery jak mają to raczej ich wina. Nie głupim pomysłem jest też wymiana dwóch półosi na używane oryginalne w dobrym stanie - ja raz tak zrobiłem w VII gen i było ok ale przez jakieś 10 tys a później znowu się zaczęło. W każdym razie wibracje przy przyśpieszaniu to w 99.99 % to wina półosi. ASO np zaleca wymianę dwóch kompletnych półosi co robi sumę około 5 tys zł.

 

p.s. Jeździłem wersją demo w Markach Honda Accord VIII 2.0 przebieg poniżej 10 tys km i na II biegu przy około 40 km/h były wibrację gorszę niż w mojej starej VII gen :) także Honda nie wyciągnęła wniosków z problemów jakie były w VII gen


  • 0

#40 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:36, 06.01.2018

Przegub wewnętrzny lub całe półosie w najgorszym przypadku. Wiele osób wymieniało np przeguby wewnętrzne na zamienniki i problem pozostał także lepiej zainwestować w oryginał. Napisz do jarusnet,  ja do VII kupiłem u niego dwa przeguby wewnętrzne oryginalne OEM ściągane z USA w cenie jednego przegubu w ASO Polska. Czasami warto wyjąc przeguby wewnętrzne i zobaczyć bieżnie czy mają wżery jak mają to raczej ich wina. Nie głupim pomysłem jest też wymiana dwóch półosi na używane oryginalne w dobrym stanie - ja raz tak zrobiłem w VII gen i było ok ale przez jakieś 10 tys a później znowu się zaczęło. W każdym razie wibracje przy przyśpieszaniu to w 99.99 % to wina półosi. ASO np zaleca wymianę dwóch kompletnych półosi co robi sumę około 5 tys zł.

 

p.s. Jeździłem wersją demo w Markach Honda Accord VIII 2.0 przebieg poniżej 10 tys km i na II biegu przy około 40 km/h były wibrację gorszę niż w mojej starej VII gen :) także Honda nie wyciągnęła wniosków z problemów jakie były w VII gen

Ja mam wlasnie VIII - kupilem w salonie w 2009 i mam na blacie dopiero 120 kkm.

Dla mnie to troche za wczesnie jak na polosie, czy przeguby wewnetrzne przy takim przebiegu ... bez jaj...

/e12


  • 0

#41 PaZaY

PaZaY
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:22, 06.01.2018

Ja mam wlasnie VIII - kupilem w salonie w 2009 i mam na blacie dopiero 120 kkm.

Dla mnie to troche za wczesnie jak na polosie, czy przeguby wewnetrzne przy takim przebiegu ... bez jaj...

/e12

 

U mnie drży od około 70kkm na blacie przy 40km/h, w poniedziałek jadę wymienić półoś, zobaczymy czy problem zniknie... 


  • 0

#42 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:37, 06.01.2018

U mnie drży od około 70kkm na blacie przy 40km/h, w poniedziałek jadę wymienić półoś, zobaczymy czy problem zniknie... 

rozumiem ze caly komplet z przegubami ? oem czy jakis zamiennik ?

 

zastanawiam sie wogole, która strona u mnie - w zaleznosci gdzie siedze w samochodzie (czy prawa czy lewa strona) tam czuje drgania - luz pod reka podobny ....

wymienic sam przegób wewnetrzny i dalej szukac przyczyny bez sensu :(

powaznie sie zastanawiam czy nie doinwestowac i wymienic komplet polosi prawa i lewa strona :(

 

/e12


Użytkownik egon12 edytował ten post 11:54, 06.01.2018

  • 0

#43 PaZaY

PaZaY
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:28, 08.01.2018

rozumiem ze caly komplet z przegubami ? oem czy jakis zamiennik ?

 

zastanawiam sie wogole, która strona u mnie - w zaleznosci gdzie siedze w samochodzie (czy prawa czy lewa strona) tam czuje drgania - luz pod reka podobny ....

wymienic sam przegób wewnetrzny i dalej szukac przyczyny bez sensu :(

powaznie sie zastanawiam czy nie doinwestowac i wymienic komplet polosi prawa i lewa strona :(

 

/e12

 

Jestem już po wymianie.  Wymieniłem lewą półoś kompletną z przegubami itp.. - uff... wszelkie wibracje ustąpiły ! 

Półoś kupiłem na allegro oryginalną, używaną w cenie 320zł

 

o tutaj też chłopaki mają ciut drożej (400zł), ale pewny towar:  http://www.hondacentrum.pl/


  • 0

#44 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:50, 08.01.2018

Jestem już po wymianie.  Wymieniłem lewą półoś kompletną z przegubami itp.. - uff... wszelkie wibracje ustąpiły ! 

Półoś kupiłem na allegro oryginalną, używaną w cenie 320zł

 

o tutaj też chłopaki mają ciut drożej (400zł), ale pewny towar:  http://www.hondacentrum.pl/

a skąd wiedziałeś ze lewa ?

kurcze u mnie "co tester" to mówi inaczej :)

/e12


  • 0

#45 PaZaY

PaZaY
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:27, 08.01.2018

a skąd wiedziałeś ze lewa ?

kurcze u mnie "co tester" to mówi inaczej :)

/e12

 

U mnie jak mechanik się przejechał to stwierdził że raczej prawa strona, ale rozebrał jedną i drugą stronę, obejrzał przeguby i stwierdził że czysto ale na wewnętrznym z lewej strony coś tam jak by widać - malutkie "wżery", poza tym u mnie miałem małą przygodę z lewej strony więc ta strona z automatu była obciążona ryzykiem ;-)  
Ja z kolei miałem wrażenie że przy skręcie w prawo drżenie się nasilało, ale to mogło być być sugestywne wrażenie... 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, wibracje, przyspieszenie, przyspieszanie, przyspieszaniu

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq