wymieniłeś na nowy? ile kosztował ?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wibracje przy przyspieszaniu w zakresie 40-70km/h
#16
Napisano 20:15, 15.10.2016
#17
Napisano 20:30, 15.10.2016
Użytkownik Wlodar edytował ten post 09:11, 16.10.2016
#18
Napisano 09:05, 16.10.2016
Potwierdzam. Niedowazanie jest najbardziej wyczuwalne między 100 a 120km/h. Powyżej 140km/h zaczyna się samowywazanie i juz nic nie czuć.Drgania przy 40-70 km/hto nie ma co szukać przyczyn z niedoważeniem ..tam zabawa zaczyna się powyżej 100km/h ..co najwyżej krzywa felga ,opona. .ale jeśli po zdjęciu nogi z gazu ustaje przy tych 70km/h to i to nam odpada zostaje tylko napęd kół ,przegu ,półosie w najgorszym przypadku skrzynia
Może trochę z innej beczki , ale kiedyś miałem podobnie w mercedesie i okazało się że łączniki elastyczne na wale napedowym mocno zużyte, czyli też problem był w napędzie. Wiec raczej też skupił bym się bardzie na półosiach.
#19
Napisano 11:08, 16.10.2016
Dlatego zapytałem, ile dał za owe półosie. Słyszałem, że ponoć niby astronomiczne ceny.
#20
Napisano 13:41, 16.10.2016
Dlatego zapytałem, ile dał za owe półosie. Słyszałem, że ponoć niby astronomiczne ceny.
wymieniłeś na nowy? ile kosztował ?
Cierpliwości;) Musiałem odgrzebać wycenę. Koszt przegubu napędowego wewnętrznego lewego wraz z wymianą to ok. 1650 zł. Wymiana całej półosi napędowej lewej (przegub wewnętrzny, przegub zewnętrzny, półoś, osłony, opaski, smar) - wraz z wymianą to ok. 2080 zł.
#21
Napisano 15:13, 16.10.2016
coś tanio ? może 2800 ? bo sam wewnętrzny z wymianą 1600 zł , a tu jeszcze zewnętrzny dochodzi ,półoś , gumy opaska? Chyba ,że w zestawie jest całość i dlatego tak "tanio" ?
Użytkownik Wlodar edytował ten post 15:13, 16.10.2016
#22
Napisano 16:26, 16.10.2016
Jak kupujesz półoś z tego co wiem przegub wewnetrzny jest razem z nią. Gdzieś ktoś pisał ,że kiedyś kupił najpierw przegub wew później chciał półoś i przez to został z dwoma przegubami. Tylko nie wiem cyz tyczyło się oem czy zamiennika.
#23
Napisano 17:05, 16.10.2016
Drogo bardzo
#24
Napisano 17:37, 16.10.2016
U Jarusia było wyraźnie taniej ale czas oczekiwania 2-3 tyg. a w ASO był na następny dzień. Nie mogłem aż tyle czekać.
Użytkownik klosz007 edytował ten post 17:39, 16.10.2016
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#25
Napisano 19:57, 16.10.2016
1650 za tak ważny element, to jeszcze do zaakceptowania. Pytam z czystej ciekawości. Jak gdzieś pisałem do tej pory auta serwisował mi nieżyjący ojciec. Teraz umówiłem się na powtórkę ustawienia zaworów bo mam wrażenie, że z trasy na trasę z prawej strony pracują głośniej, a średnia spalania nie schodzi mi poniżej 8 litrów. Wcześniej przy mojej spokojnej jeździe osiągałem 7.2 litra. Termin zaklepali, tylko ciekaw jestem czy nie będę klepać ozorami, iż przejechałem 500 km.
#26
Napisano 23:21, 23.01.2017
Podepnę się pod temat drgań, bo miałem podobnie a nie chce zakładać nowego tematu
Przyczyną główną była półoś która poleciała do regeneracji. koszt 650 zł. (w zaleznosci od stanu naprawa od 300 do 800 zł). Bicie na kolach to już przeszlosc.
Po regeneracji okazało się ze nadal są wibracje. Do wymiany kwalifikuje się poduszka skrzyni o nr OEM 50870TL1E12 ,poduszka trudno dostępna, zamienników prawie brak a w ASO koszt 1300 zł.
Znalazłem na allegro chyba tego czego szukam, lecz cześć jest do silnika 2.4 a nie 2.0 (i tui tu jest manual) czy ktoś jest w stanie okreslic czy będzie element pasował do 2.0 ?
wkleiłbym link ale nie wiem dlaczego nie mogę tego zrobić
#27
Napisano 22:46, 05.08.2017
Hej.
Przyczytałem wątek i mam jedno dodatkowe pytanie. Te przeguby wewnętrzne w VIII różnia się w zależności od wersji silnikowej (2.0, 2.4., 2.2d) czy w każdej są takie same?
...i jeszcze jedno. Czego konkretnie szukać ma mechanik? Luzów i wżerów na przegubach, a do tego jakiś zagięć na półosiach?
Użytkownik MarcinCh87 edytował ten post 08:25, 06.08.2017
#28
Napisano 21:20, 09.08.2017
Luz na łożysku podpory półosi pomocniczej, luz na wieloklinie półosi pomocniczej (na połączeniu z przegubem wewnętrznym, u mnie jest niewielki ale nie skutkuje wibracjami), wżery/zadziory na wewnętrznych bieżniach przegubów wewnętrznych, szczególnie w prawym.
Użytkownik klosz007 edytował ten post 21:21, 09.08.2017
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#29
Napisano 22:20, 11.08.2017
Hej.
Mam objawy które sugerują omawiany problem z układem napędowym (mocne wibracje przy przyśpieszaniu między 100 a 120 km/h, przy mniejszych prędkościach też odczuwalne ale znacznie słabiej). Wibracje ustępują po puszczeniu gazu. Asekuracyjnie pojechałem jeszcze na wyważanie ale nic to nie pomoglo.
Po dłuższych konsultacjach z klosz007 na priv zostawiłem samochód u mechaników żeby sprawdzili przeguby/półosie itd. Robiłem to przy okazji wymiany oleju/filtrów więc na razie sprawdziłem prawy przegub bo to nie wymaga spuszczenia oleju ze skrzyni biegów. Mam zdjęcia wżeru które zrobił mechanik po wyjęciu i rozebraniu przegubu. Powiedzcie prosze czy tej wielkości wżer może być przyczyną tych drgań czy raczej powinienem przyczyny szukać gdzie indziej.
Będe wdzęczny za wszelką pomoc.
Pozdrawiam
#30
Napisano 23:13, 11.08.2017
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, wibracje, przyspieszenie, przyspieszanie, przyspieszaniu
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , dziś, 18:04 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych