Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Wibracje przy przyspieszaniu w zakresie 40-70km/h

VIII wibracje przyspieszenie przyspieszanie przyspieszaniu

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
262 odpowiedzi w tym temacie

#211 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • SkÄ…d:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 09:40, 13.01.2023

Też polecam euro driveshaft parts. Przejechane ponad 30 tyÅ› km, niewiele ale roÅ›nie, nie strzelam ze sprzÄ™gÅ‚a ale but w podÅ‚ogÄ™ prawie za każdym razem.


  • 0

#212 JKK

JKK
  • Nowy
  • 11 postów
  • SkÄ…d:UK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive 6MT
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2 Modulo
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:50, 19.06.2023

Telepanie budÄ… przy 100-120 - prawy przegub.
Ou2ynZr.jpg

Będę składać na zamienniku Magneti Marelli i dam znać czy jest to coś warte, jeśli będzie dalej tłuc ściągam oryginał.
  • 0

#213 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • SkÄ…d:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 06:29, 20.06.2023

magneti marelli - nie kupuj tego, nawet do fiata jest badziewiem pomimo tego że dostarcza na pierwszy montaż, tzn. na pierwszy montaż dla fiata jest ok, ale to co dostarcza do zwykłych sklepów to całkowicie inna jakość, ja tego nawet do starego punto już nie kupuję bo się dwa razy przewiozłem, szkoda kasy i przede wszystkim roboty


  • 1

#214 JKK

JKK
  • Nowy
  • 11 postów
  • SkÄ…d:UK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive 6MT
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2 Modulo
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:03, 20.06.2023

Tak czy tak okazaÅ‚o siÄ™, że nikt nie ma tego na stanie. Jedyne co mogÄ™ dostać na chwilÄ™ obecnÄ… to GSP, NTY i Febest  :kox: OEM dostać tutaj to też tragedia, chyba pozostaje mi Å›ciÄ…gnąć od Jarka bo ceny sÄ… zabójcze...


  • 0

#215 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:05, 20.06.2023

Jest jeszcze eurodriveshaft. Ale w 2.0 u znajomego 15kkm wytrzymały, u mnie w 2.2 jeździ już ponad 20kkm
  • 0

#216 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • SkÄ…d:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 07:28, 21.06.2023

Jest jeszcze eurodriveshaft. Ale w 2.0 u znajomego 15kkm wytrzymały, u mnie w 2.2 jeździ już ponad 20kkm

U mnie już lewy wewnętrzny ma prawie 50 tyś km przejechane, ze sprzęgła nie strzelam ale stopę mam ciężką i często cisnę już od 1 biegu.


  • 0

#217 JKK

JKK
  • Nowy
  • 11 postów
  • SkÄ…d:UK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive 6MT
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2 Modulo
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:19, 07.07.2023

Koniec końców wymieniłem na OEM i problem zniknął jak ręką odjął. Wymiana na podjeździe trwała ok. 2 godzin, do zrobienia samemu ale lepiej mieć kogoś do pomocy bo wytarganie kielicha z podpory potrafi być problematyczne.
Lista potrzebnych części dla potomnych (K24Z3):

1 x 44310-TL1-306 JOINT SET, INBOARD
1 x 44319-SE0-000 SET RING, 28X2.0
1 x 44338-SD4-300 CIRCLIP, 28MM


  • 0

#218 Nik

Nik
  • Nowy
  • 2 postów
  • SkÄ…d:Torun
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:160
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:00, 23.07.2023

Ogólnie układ kierowniczy w akordzie VIII,to jakaś porażka , ciągle jest tam coś nie tak ,żaden mechanik u którego jestem nie potrafi postawić prawidłowej diagnozy ,wymieniłem już całe zawieszenie ,wibracje są dalej.Mój drugi samochód to mazda6,która jest 2razy tańsza i tam takich problemów nie ma.
  • 0

#219 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • SkÄ…d:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:29, 23.07.2023

Musisz kupić dwie mazdy.
Mechanik pomoże ci tylko jak golfem przyjedziesz

Użytkownik Wlodar edytował ten post 21:30, 23.07.2023

  • 0
                       

#220 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • SkÄ…d:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 09:39, 25.07.2023

Musisz kupić dwie mazdy.
Mechanik pomoże ci tylko jak golfem przyjedziesz

Dlatego VW jest lepszy :), ciągłe doskonalenie się mechaników w tej marce jest naprawdę wysokie, a fabryki nie nadążają z produkcją części zamiennych :).

Przyjedziesz hondą do takiego zmieniacza od vag to ten się drapie po głowie i myśli jak się za ten samochód zabrać, może zostawię go na później :), jak będę miał trochę lepsze chwilę to coś tam spróbuję przy tej hondzie :)

 

Ale to przecież wynika z tego, że VAG jest 10 razy więcej niż hond, tylko, że w USA jest odwrotnie :) i jakoś Ci Amerykanie się do aut z grupy VW nie mogą przekonać i wybierają azjatyckie.

 

Mam jednego takiego mechanika, który kuma, zaliczany jest do tych lepszych i jak z nim gadam o hondzie to mówi, że nie trafiają im się hondy, tylko kiedyś ten mój stary civic, pytam go a ten accord ICTDI - odpowiada, że na zbieżność przyjechał. I tak to wygląda.


Użytkownik gkill edytował ten post 09:43, 25.07.2023

  • 0

#221 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • SkÄ…d:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 15:22, 02.08.2023

Ogólnie układ kierowniczy w akordzie VIII,to jakaś porażka , ciągle jest tam coś nie tak ,żaden mechanik u którego jestem nie potrafi postawić prawidłowej diagnozy ,wymieniłem już całe zawieszenie ,wibracje są dalej.Mój drugi samochód to mazda6,która jest 2razy tańsza i tam takich problemów nie ma.

zapraszam do mnie opierdole temat w 2 godziny ze zrobieniem i diagnozÄ… 


  • 0

#222 Sobik27

Sobik27
  • Nowy
  • 6 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:143
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:00, 02.09.2023

Witam wszystkich. Mam problem z moim Accordem. Podczas hamowania na dużej prędkości auto wpada w drgania. Drży cala buda. Hamulce tyl oraznjedna piasta z tyłu wymienione. Przód raczej okej. Nie czuję bicia na kierownicy ani pedale hamulca tylko na budzie. Jakieś pomysły?
  • 0

#223 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:40, 02.09.2023

Pomair bicia tarcz wypadałoby zrobić na początek


  • 0

#224 Sobik27

Sobik27
  • Nowy
  • 6 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:143
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:39, 07.09.2023

Pomair bicia tarcz wypadałoby zrobić na początek


Robiłem czujnikiem zegarowym, nie daje sto procent że czegoś nie przeoczyłem ale tarcze według moich pmiarow są proste.
  • 0

#225 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:45, 08.09.2023

Robiłem czujnikiem zegarowym, nie daje sto procent że czegoś nie przeoczyłem ale tarcze według moich pmiarow są proste.

A jakie masz wartości bicia?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, wibracje, przyspieszenie, przyspieszanie, przyspieszaniu

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq