Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Przyspieszenie automat gen.VIII łopadki

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 marcin474

marcin474
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:12, 10.09.2016

Witam serdecznie

Przymierzam się do zakupu gen 2.4 VIII nigdy nie myślałem nad zakupem automatu ale ostatnio jeździłem na automcie i było spoko wygodnie. Ale brakowało mi  wysokich obrotów, Accordowych  :-)". Wiem ze różnica jest spora wersji 2.4 Executive jest  8 do setki(manual)  a w automacie 9,6.Mam dwa pytania.

 

1.  Podane dane przyspieszenia w automacie  sa w trybie z łopatkami  lub zwykłym.(automat) Czy nie ma to w ogóle znaczenie (i tak jest 9,6s) jeśli tak to jakie jest przyspieszenie na łopatkach.?

 

2. A i jak się  w ogóle jeździ na łopatkach w trybie sportowym tak jak na manualu ? 

 

Po prostu lubię wchodzić na wysokie obroty :-) i jest to dla mnie ważna sprawa. Auto w automacie jest porostu dużo wolniejsze przynajmniej z danych technicznych.

Dziękuje z góry za odp. 


Użytkownik marcin474 edytował ten post 01:13, 10.09.2016

  • 0

#2 rhaegar

rhaegar
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + Aero Kit
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 09:30, 10.09.2016

Zależy jak operujesz pedałem gazu, nie musisz używać łopatek, wystarczy mocniej wdusić pedał gazu i wejdzie na wysokie obroty. Do tego masz jeszcze "kick down" i wtedy robi redukcję na najniższy możliwy bieg. Z łopatek to w zasadzie się nie korzysta


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#3 fatek

fatek
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:12, 10.09.2016

jak kolega wyzej napisal prawie sie nie korzysta.jedynie czasami mozesz zrzucic bieg przed wyprzedzaniem lub sie pobawic jak w gre :zoltek:


Użytkownik fatek edytował ten post 23:12, 10.09.2016

  • 0

#4 marcin474

marcin474
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:31, 11.09.2016

Dzięki chłopaki :-) rozumiem zę przyspieszenie jest takie same do setki.


  • 0

#5 rhaegar

rhaegar
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + Aero Kit
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 08:06, 12.09.2016

Nie mam pojęcia bo nie wiem jak Honda to mierzy, czy na łopatkach czy w trybie auto. Na pewno nie ma problemu z wejściem na wysokie obroty, po prostu wciskasz pedał gazu do oporu i dochodzi do czerwonego pola. Jak operujesz delikatnie zmienia bieg gdzieś przy 2.5 tys. obrotów.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#6 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 422 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:54, 12.09.2016

W obydwu trybach zmienia Biegi tak samo. W ciagu 3 lat użytkowania użyłem ich może z 10 razy max.
Bardziej przydatny jest tryb S - jak ustawisz bieg to trzyma aż nie zmienisz, w trybie automatycznym trzyma niższy bieg i szybciej redukuje.

Ogólnie 2.4 z automatem demonem szybkości nie jest ale jeździło się przyjemnie i bym ponownie automat wybrał.
  • 0

#7 marcin474

marcin474
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:06, 15.09.2016

Dzięki już wszystko wiem
  • 0

#8 Krzychu.Grochu

Krzychu.Grochu
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:31, 06.12.2016

Witam serdecznie .... podczepie się do tematu bo szukam na forum i znaleźć nie mogę.... również jestem przed zakupem nowego używanego auta decyzja padła na Honda Accord 2.4 8gen automat i tu moje pytanIan czy automat w VIII jest tak samo bezproblemowy mówię tu o awaryjności ja w VII i skąd wynikała by taka duża różnica w sprincie 0-100km/h między manualna a automatyczną skrzynią biegów.. zaznaczę że automatem jeździłem okazyjnie doświadczenie zerowe
  • 0

#9 rhaegar

rhaegar
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + Aero Kit
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 17:53, 06.12.2016

To klasyczna konstrukcja hydrauliczna ze sterowaniem elektronicznym więc sama w sobie jest bezawaryjna jeśli tylko olej jest wymieniany zgodnie z zaleceniami producenta (pierwsza wymiana przy 80 tys. km, kolejne co 40 tys. km). Co do awaryjności to raczej podobnie jak w VII bo to podobna, jeśli nie ta sama, konstrukcja. Różnica w sprincie automat vs manual wynika pewnie z tego, że zmiana przełożenia w automacie nie jest zbyt szybka, a może też częściowo z masy - możliwe, że skrzynia ręczna waży mniej od automatu. 


  • 0

#10 Krzychu.Grochu

Krzychu.Grochu
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:02, 06.12.2016

Dzięki za odp... Jak oglądam zdjęcie tych waszych ślicznotek to krew mi zaczyna się gotować z ekscytakcji....
Nasuwa mi się jeszcze jedno małe pytanko w kwestii łopatek czy to jest opcja do tych automatów czy to są inne skrzynie..
  • 0

#11 rhaegar

rhaegar
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + Aero Kit
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:06, 06.12.2016

Każdy automat w VIII gen. występuje tylko z łopatkami do sekwencyjnej zmiany przełożeń. Nie ma wersji bez.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#12 Krzychu.Grochu

Krzychu.Grochu
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:08, 06.12.2016

Wielkie dzięki.
  • 0

#13 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 21:10, 06.12.2016

A ja tam lubię sobie w trybie "f1" pośmiagać😂
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq