Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Za niskie obroty silnika.

VI Obroty

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
69 odpowiedzi w tym temacie

#61 Budzian

Budzian
  • Nowy
  • 2 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord VII
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan/Limuzyna
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:54, 30.05.2017

;-)


  • 0

#62 Alvaro646

Alvaro646
  • Nowy
  • 14 postów
  • SkÄ…d:Radom
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:25, 27.11.2019

I jak problem został zdiagnozowany niskich obrotów bo mam podobnie

:depresja:


  • 0

#63 xxnls

xxnls
  • Nowy
  • 2 postów
  • SkÄ…d:MaÅ‚opolska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:37, 19.06.2020

Hej, honda 1.8 vtec 99' rocznik, kupiłem pół roku temu i od samego początku coś nie banglało z tymi obrotami. Przed regulacją często od tych obrotów gasła (musiałem trzymać gaz jak zatrzymywałem samochód), raz nawet odpalanie samochodu rozładowało mi akumulator. Po regulacji było już lepiej, silnik dalej miał niskie obroty, ale samochód nie gasł więc to olałem. Po paru miesiącach samochód zaczynał utrzymywać (tak myślę) prawidłowe obroty od 900 do 950, czasami samochód miał niższe obroty po 500, 400, a nawet 300, głównie przy cofaniu i gwałtownym skręcie kierownicy, ale zdarzało się to dosyć rzadko. Parę razy natomiast, accord ześwirował i trzymał 1.5k obrotów na luzie, sam z siebie.

 

Niedawno stwierdziłem, że chce sobie kupić jakiś lepszy samochód, więc pomyślałem, że honde sprzedam, ale wpierw naprawię te obroty. Ściągnęłem i wyczyściłem przepustnice, popsikałem w kanał IAC, to co mogłem wyczyściłem, złożyłem to wszystko i honda ześwirowała kompletnie. Pomyślałem że komputer się zresetował, wyczytałem w internecie o "uczeniu obrotów" trzymałem ją pare minut na 3k obrotów ale wentylator za nic nie chciał się włączyć, pojechałem w trase, wróciłem, ale obroty nadal nie takie jakie powinny być. Przy starcie silnika na zimnym na ssaniu jest ok, gdy samochód się zagrzeje, zgasze go i odpale, wskakuje na 1k obrotów, pare sekund posiedzą i spadają, na poziom od 400-600, czym dłużej jestem w trasie i silnik jest nagrzany tym większe obroty. przy wysprzęglaniu potrafią spaść do 300 a nawet mniej i wskoczyć na troszkę więcej. wyciągałem wtyczke od IAC, działa na pewno bo obroty falują wtedy konkretnie. aktualnie nie mam pojęcia co może być nie tak, silnik nie ma błędów. proszę o pomoc, dzięki


  • 0

#64 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 19:04, 19.06.2020

Witam kolegÄ™. Przypominam o korzystaniu z wyszukiwarki oraz pisaniu w istniejÄ…cych tematach.

 

 

 

Przypomnę tylko że obroty dla twojego auta to 800 / +/- 50 obrotów czyli pierwsza kreska na obrotomierzu.

39351c5729ed58cd.jpg

 

Do tego masz lpg, także opcji wiele, od lewego powietrza po niesprawny(przepuszczający) reduktor po niesprawny układ zapłonowy(świece/przewody/palec/kopułka)

 

 

Warto też sprawdzić samego krokowca który najczęściej jest winny za takie jak twoje objawy :

http://www.accordklu...ac-czyszczenie/

 

 

Reasumując: wina leży po stronie: lpg/układu zapłonowego/krokowca

 

 

Rozumiem że żadnych bÅ‚Ä™dów nie ma? 

 

Å»eby zachować porzÄ…dek na forum wszystkie tematy które znalazÅ‚em poÅ‚Ä…czyÅ‚em w JEDEN temat. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#65 xxnls

xxnls
  • Nowy
  • 2 postów
  • SkÄ…d:MaÅ‚opolska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:43, 19.06.2020

@up
Witam również, bÅ‚Ä™dów nie ma, sprawdzaÅ‚em samodiagnostykÄ…, kontrolka jedynie ciÄ…gle Å›wieciÅ‚a. JeÅ›li chodzi o ukÅ‚ad zapÅ‚onowy to przy regulacji zaworów wymieniÅ‚em Å›wiece, przewody, a przy palcu i kopuÅ‚ce coÅ› pamiÄ™tam że kombinowaÅ‚em, przecieraÅ‚em chyba papierem Å›ciernym styki. JeÅ›li chodzi o gaz to filtry niedawno wymieniane, tutaj natomiast koÅ„czy siÄ™ moja wiedza na temat gazu. Możesz rozwinÄ…c: niesprawny(przepuszczajÄ…cy) reduktor? Krokowca, czy jak to mówiÄ… niektorzy elektrozawór raczej wykluczam, czyÅ›ciÅ‚em go doraźnie preparatem, a po wyjÄ™ciu wtyczki widać znacznÄ… zmiane zachowania silnika. Poprzedni wÅ‚aÅ›ciciel wymontowaÅ‚ kata, gdzieÅ› wyczytaÅ‚em że to może być wina jakiejść sondy, nie wiem ile w tym prawdy. Przepraszam za zÅ‚e umieszczenie tematu, dziÄ™ki za przeniesienie. :)


  • 0

#66 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:57, 19.06.2020

Krokowiec jednak bym sprawdził dokładnie :) To bardzo popularny problem w 6 genie.

Kolejna sprawa to sonda, jak jest włożony zamiennik, lub uniwersalna to także będą takie problemy. W przypadku sondy musi być oryginał denso dedykowany do twojego auta. Znajdziesz obszerne tematy na ten temat.

Pisząc o reduktorze / parowniku miałem na myśli że przez jego wyeksploatowanie masz np. zużyte membrany. Tutaj proponuję zakręcić butlę z gazem, odłączyć aku i pojeździć trochę, następnie ocenić czy jest poprawa.

Polecam mimo wszystko wymienić kopułkę i palec do kompletu, to istotne przy LPG szczególnie.
Możliwe że sama kopułka ma już wypalone piny.

Pozdrawiam.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#67 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 10:19, 20.06.2020

Sprawdź czy zawór obrotów biegu jałowego się nie rozkręcił.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#68 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • SkÄ…d:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 10:45, 20.06.2020

O ile pamiętam to tam nic się nie reguluje.
  • 0

#69 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 11:29, 20.06.2020

O ile pamiętam to tam nic się nie reguluje.

W 5 gen się rozkręcał czasem. Tak po prostu. Może i tutaj lata luźno w środku

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#70 stach077

stach077
  • Forumowicz
  • 2 postów
  • SkÄ…d:Opole
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Tourer
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:40, 01.07.2020

Dołączę się do tematu.
Mojego Accorda z którego byłem zadowolony, musiałem sprzedać, który miał też ten sam problem z obrotami. Wielu kupców było i ze względu na te obroty, zrezygnowało. Byłem u mechaników, płaciłem za wykonane czynności związane z obrotami i nic. Przyszedł jednak okres, gdzie nie miałem potrzeby być mobilny, nafaszerowany wiedzą, którą zdobyłem na forum, postanowiłem sam podejść do tematu, tym bardziej, że był on przyczyną niemożności sprzedaży samochodu. Co jakiś czas wyświetlał mi check a po podpięciu komputera, wskazywało "błąd EGR". Ponieważ mój zawór EGR skonstruowany był tak, że nie byłem w stanie go rozebrać, nie niszcząc obejmy ( w niektórych zaworach tą obejmę można zdjąć bez zniszczenia), kupiłem nowy ale po przejechaniu się 7km, stwierdziłem, że to nie to. Wróciłem do poprzedniego oczywiście czyszcząc go w miarę możliwości bez rozbierania. Wyciągnąłem też silnik krokowy, który też przeczyściłem. Wymieniłem świece. Sprawdziłem kompresję ale to już wczesniej patrząc na tą czynność u mechanika. Sprawdziłem sondy i przy okazji dowiedziałem się, że jedna jest nieoryginalna ale dobra. W całym zamieszaniu, nie mając już pomysłu co dalej, zrobiłem coś, co rzekomo zrobił mechanik i wziął za to pieniądze. Ustawiłem sam osobiście zawory. Po tej czynności problem ze spadającymi obrotami zniknął. Dla ciekawości, w tym dniu, kiedy to zrobiłem, córka potrzebowała samochodu. Nie wiedziała o tym, że naprawiłem auto. Po przyjeżdzie córki, potwierdzeniem dla mnie były słowa- tato, jakbym jechała innym autem, nie sprzedawaj go!. Może coś w temacie pomogłem. Pozdrawiam
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Obroty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq