Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Za niskie obroty silnika.

VI Obroty

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
69 odpowiedzi w tym temacie

#1 kowalchełm

kowalchełm
  • Forumowicz
  • 280 postów
  • Skąd:Chełm / Warszawa
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 23:38, 08.04.2011

Witam

od pewnego czasu w swoim Accordzie gen 6 silnik F20B6 posiadam problem niskich obrotów w momencie włączania biegu jałowego ... po kilku sekundach obroty wchodzą na swoje 700 obrotów na minute. Problem jest na tyle uciążliwy że w momencie kręcenia kierownica na biedu jałowym często zdarza się że silnik gaśnie

zamieszczam link z filmikiem jak to mniej więcej wygląda

Pozdrawiam
  • 0

#2 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 06:11, 09.04.2011

na gazie? na benzynie?

odłączałeś ostatnio akumulator? resetowałeś komputer?
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#3 adr2000

adr2000
  • Forumowicz
  • 160 postów
  • Skąd:podkarpacie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:17, 09.04.2011

Panie na filmiku check się świeci :k
  • 0

#4 kowalchełm

kowalchełm
  • Forumowicz
  • 280 postów
  • Skąd:Chełm / Warszawa
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 09:31, 09.04.2011

na benzynie i na gazie tak samo nie ma różnicy .... akumulatora nie odłączałem .... check się świeci od roku po założeniu LPG ... może znalazłby się jakiś spec w Warszawie który zajrzałby mi do Accorda i ewentualnie ogarnął sprawę ( oczywiście nie za darmo )
  • 0

#5 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 09:36, 09.04.2011

Ja polecałbym na początek zrobić samodiagnostykę.
Jeśli od roku jeździsz z checkiem, to nie wiem czy zostąło coś jeszcze z zaworów?
Jaką instalkę masz?
  • 0

#6 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 09:36, 09.04.2011

Trochę się dziwię Kolego, że Hania błaga o pomoc od roku a Ty ją zajeżdzasz i wcale się tym nie przejujesz. Potem ktoś pisze "gaz uczynił spustoszenie w silniku". Na czyje życzenie?? A żeby odczytać co Hanię boli nie musisz szukać speca, tylko troche zaangażowania, poczytania o smodiagnostyce, znalezienia tabelki z kodami DTC, spinacza biurowego i wszystko.....
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#7 kowalchełm

kowalchełm
  • Forumowicz
  • 280 postów
  • Skąd:Chełm / Warszawa
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 12:52, 09.04.2011

Hania była dwa razy podłączana pod komputer u rożnych mechaników wyskakiwało tylko zbyt uboga mieszanka paliwowa ... po skasowaniu błędu, błąd wyskakiwał po paru sekundach od razu ponownie ... wiec postanowiłem napisać z tym na forum, ewentualnie tutaj znaleźć mechanika lepszego od tamtych

Instalacja gazowa Stag 4 ( przebieg 13 000 km )
  • 0

#8 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 13:02, 09.04.2011

I Ty z ubogą mieszanką jeździłeś ROK ??!! To tak jak pisał przemkowal - spodziewam się, że możesz nie znaleźć zaworów a gniazda masz na bank wypalone...Silnik nie trzyma kompresji i tak dalej - pełne konsekwencje zużytych, wypalonych gniazd zaworowych. Dziwie się, że żaden "mechanik" nie podpowiedział Ci, że trzeba jak najszybciej skalibrować instalację gazową. Ot mamy "fachofffcuuf" - aż ręce opadają. Skończy się pewnie niemałym remontem głowicy :k
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#9 kowalchełm

kowalchełm
  • Forumowicz
  • 280 postów
  • Skąd:Chełm / Warszawa
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 13:12, 09.04.2011

no niestety nikt tego nie powiedział, a ja niestety jestem specem w innej dziecinie a nie od remontów silnika
  • 0

#10 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 13:30, 09.04.2011

Pierwsza sprawa regulacja zaworów, kalibracja instalki. Jak nic się nie zmieni to sprawdzenie kompresji. Potem czyszczenie przepustnicy , krokowca, EGR, świece, kable, styki kopułki, filter powietrza
  • 0

#11 Black2000

Black2000
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:Turek
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:39, 28.10.2011

Witam mam mały problem ze swoim Accordem a mianowicie na biegu jałowym jego obroty wahają się w granicach 500obr/min a z tego co sie orientuje powinny wynosić o minimum 300obr/min więcej nie wiem czy jest to spowodowane??Dodam że auto posiada już instalacje LPG aczkolwiek wczesniej na benzynie tez utrzymywały sie takie obroty wykonałem regulacje zaworów i wymieniłem świece ale to nic nie dało... Czekam na jakiś odzew z Waszej strony :-) Pozdrawiam
  • 0
Black2000

#12 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:49, 28.10.2011

pokaż fotkę w którym miejscu jest wskazówka obrotomierza, bo może źle odczytujesz

czy są jakieś dziwne skutki tych obrotów? telepie silnikiem? falowanie?

prawidłowe powinny być w granicach ~650-750 na ciepłym, bo na zimnym to może być i 1500
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#13 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:50, 28.10.2011

Coś może być nie tak z zaworem wolnych obrotów IACV, albo jest zabrudzony albo niesprawny.

Warto też wyczyścić przepustnicę ...
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#14 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:55, 28.10.2011

nie straszcie kolegi rozbiórką połowy silnika, niech pokaże fotkę gdzie stoi i obrotomierz, bo tam jest nie równe rozmieszczenie tych kreseczek na pierwszym
1000
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#15 Black2000

Black2000
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:Turek
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:04, 28.10.2011

Akurat fotki nie mam także nie pokaże ale na bank wskazówka jest na 500obrotów skutki mówicie hmm wiec silnik pracuje równo cicho nie trzęsie sie ani nic z tym ze zauważyłem ze teraz chyba przez to na gazie czasem obroty faluja minimalnie i jakby trzeba wiekszej precyzji zeby delikatnie ruszyć a o tej przepustnicy cos slyszalem ze moe to byc od tego a nie dawno jezdziłem kolegi taka sama Honda i miała wieksze obroty
  • 0
Black2000





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Obroty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq