lepszy byłby w pełni syntetyczny..
W opisach sprzedających jest że oba są w pełni syntetyczne.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 11:12, 07.01.2022
lepszy byłby w pełni syntetyczny..
Napisano 13:48, 07.01.2022
W opisach sprzedających jest że oba są w pełni syntetyczne.
Napisano 16:36, 07.01.2022
Zobacz na niemieckiej stronie Shella czy rzeczywiście są w pełni syntetyczne
W DE taki kit nie przejdzie, u nas przepisy pozwalają na tego typu ściemy.
Napisano 16:38, 07.01.2022
Napisano 09:52, 13.01.2022
Hej, podpowie mi ktoś czy do Acco VII przy przebiegu 320k warto zmienić olej na Valvoline 5W30 MaxLife czy zostać przy ENV C2? Zastanawiam się jeszcze nad FE. Zawsze był lany ENV C2. Płukanki też były ale chyba nie do końca dobre (K2), teraz zamierzam użyć Tec2000. Czytałem trochę to ten FE zawiera jakieś związki które zapobiegają gromadzeniu się szlamu itp., z kolei ten MaxLife jest w gruncie rzeczy przeznaczony dla silników z dużym przebiegiem.
Napisano 10:13, 13.01.2022
Hej, podpowie mi ktoś czy do Acco VII przy przebiegu 320k warto zmienić olej na Valvoline 5W30 MaxLife czy zostać przy ENV C2? Zastanawiam się jeszcze nad FE. Zawsze był lany ENV C2. Płukanki też były ale chyba nie do końca dobre (K2), teraz zamierzam użyć Tec2000. Czytałem trochę to ten FE zawiera jakieś związki które zapobiegają gromadzeniu się szlamu itp., z kolei ten MaxLife jest w gruncie rzeczy przeznaczony dla silników z dużym przebiegiem.
Sugeruję olej 5w30 A3 lub 5w40 A3 właśnie na maxlife. ENV C2 jest olejem niezgodnym z IO i do tego to olej niskopopiołowy a więc nieco gorzej chroni silnik od takiego A3. Nie radzę lać olejów eco typu FE bo może go palić więcej i do tego mamy gorszą ochronę silnika.
Napisano 11:45, 13.01.2022
Sugeruję olej 5w30 A3 lub 5w40 A3 właśnie na maxlife. ENV C2 jest olejem niezgodnym z IO i do tego to olej niskopopiołowy a więc nieco gorzej chroni silnik od takiego A3. Nie radzę lać olejów eco typu FE bo może go palić więcej i do tego mamy gorszą ochronę silnika.
Raczej się przerzucę, a co powiesz o zmianie z 5W30 na 5W40? Jest to jakaś kolosalna różnica?
Napisano 12:00, 13.01.2022
Napisano 12:42, 13.01.2022
Raczej chodziło o to, że chciałem zamówić wszystko u Jarusnet'a bo zamiawiam także olej do skrzyni biegów, ale on ma w ofercie tylko MaxLife 5W40, ale napiszę maila i zobaczę
Napisano 22:09, 02.05.2022
Napisano 22:25, 02.05.2022
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Napisano 22:52, 02.05.2022
Napisano 14:32, 03.05.2022
Napisano 20:44, 03.05.2022
Napisano 17:49, 04.05.2022
A może Shell helix ultra 5w30 a3/b4? Teraz widziałem na forum, że jedna osoba zalała już do drugiej hondy. To też zwykły olej? Na opakowaniu napisane kłamstwo?
Mój Acco od nowości był nim zalewany w ASO. Przy przebiegu 160 tyś km zacząłem zmieniać na Amsoil, Fuchs itp. tyle, że 0w30
Przy regulacji zaworów przy tym przebiegu, silnik był czyściutki. Chyba wrócę do niego.
To samo Jazzie. Był lany Shell a ja zacząłem kombinować z Ravenolem i Neste. Też chyba wrócę do niego.
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych