jak w temacie - potrzebuje wpiąć się z + po stacyjce dla świateł dziennych, najlepiej bez ciągnięcia kabli do środka, niestety nie moge znaleźć żadnego poradnika jak najlepiej to zrobić w poliftiwym VIII, wszelkie sugestie mile widziane.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 14:05, 07.09.2016
#2
Napisano 16:34, 07.09.2016
#3
Napisano 18:26, 07.09.2016
#4
Napisano 08:15, 11.09.2016
W VIII kategorii + po stacyjce jest w bezpieczniku nr 15 pod kierownicą - przynajmniej w przedlift i jest to specjalne miejsce pod światła dzienne. Jeszcze trzeba poszukać najlepszej drogi z komory silnika do kabiny, może niech ktoś się wypowie kto to przeprowadził.
#5
Napisano 22:04, 09.02.2017
Możecie podpowiedzieć którędy najlepiej i najprościej przejść spod maski do bezpieczników pod kierownicą w VIII?W VIII kategorii + po stacyjce jest w bezpieczniku nr 15 pod kierownicą - przynajmniej w przedlift i jest to specjalne miejsce pod światła dzienne. Jeszcze trzeba poszukać najlepszej drogi z komory silnika do kabiny, może niech ktoś się wypowie kto to przeprowadził.
#6
Napisano 23:36, 09.02.2017
Nadkolem lewego koła. Jak je zdejmiesz to w grodzi widać otwór czy otwory technologiczne zaślepione plastikowymi korkami. Te otwory wychodzą w pobliżu skrzynki kierowcy. Ja zrobiłem otwór w takim korku wiertłem i przeciągnąłem nim przewód w peszlu. Podpiąłem się pod przewód od pompy paliwa czyli DRL u mnie działają tylko jak działa silnik. Za to kolega flashmaniac wpiął się w bezpiecznik DRL (zdaje się nr 2) za pomocą sprytnej przejściówki:
http://allegro.pl/by...5674097915.html
Użytkownik klosz007 edytował ten post 23:41, 09.02.2017
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#7
Napisano 05:54, 10.02.2017
przejściówka naprawdę sprytna 😁
#8
Napisano 09:39, 10.02.2017
Nie znalazłem prostszej drogi do wnętrza. A osłony pod spodem i tak będziesz zdejmować żeby założyć dzienne w miejsce przeciwmgłowych więc jeden kawałek plastiku więcej nie robi różnicy. Tylko koło trzeba zdjąć.
Otwory w komorze silnika są już zajęte przez inne przechodzące wiązki, nie chciałem nic wpychać na siłę żeby nie uszkodzić uszczelnień. Poza tym były raczej trudno dostępne.
Użytkownik klosz007 edytował ten post 09:49, 10.02.2017
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#9
Napisano 00:15, 12.02.2017
#10
Napisano 06:06, 20.02.2017
PrimoMas
#11
Napisano 06:09, 20.02.2017
#12
Napisano 06:16, 20.02.2017
PrimoMas
#13
Napisano 06:23, 20.02.2017
#14
Napisano 06:32, 20.02.2017
PrimoMas
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, drl, plus po stacyjce
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych