Panowie, tylko nie róbmy z regulacji zaworów rzeczy mistycznej i dedykowanej tylko dla wybranych. Średnio ogarnięty mechanik reguluje zawory bez mrugnięcia okiem.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 16:19, 09.09.2016
#32
Napisano 17:16, 09.09.2016
Użytkownik Wlodar edytował ten post 19:15, 09.09.2016
#33
Napisano 17:24, 09.09.2016
Słabo się znam na mechanice ale jestem wzrokowcem, jakby mi ktoś raz pokazał to później bym z instrukcją robił, tylko nie mam za bardzo takiego kogoś, może ze swoim mechanikiem spróbuje
EDIT:
Panowie dalej mam mętlik w głowie co do oleju, poprzedni właściciel jeździł na shell helix 5w40 i palił 2L na 15 000 km, teraz chce zrobić płukanke plus do nowego oleju dolać środek Liqui Moly Stop Leak, Piotrek ze zmien olej proponował 5w30 amoil, a ja sie boje ze bedzie brał wiecej oleju słusznie ? do tego gaz który ma wyższa temperature spalania czy niby 5w40 lepszy ? widze, że też jezdzicie na gazie napiszcie jak u was z olejem.
Użytkownik jahrasta edytował ten post 18:04, 09.09.2016
#34
Napisano 18:47, 10.09.2016
Ja początkowo jeździłem na Motulu 5/30 i brał - niewiele, ale brał; teraz mam Amsoli 0/20 i nie bierze nic.
CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A
#35
Napisano 22:45, 28.09.2016
ile mniejwięcej reflash kosztuje i jaki daje przyrost mocy/momentu? na tej stronie k24reflash jest napisane że niby też spalanie zmiejsza...
drugie pytanie - jak sprawdzić stan katalizatora?
#36
Napisano 12:36, 29.09.2016
http://www.accordklu...szłości-na-cu2/
Tu masz odpowiedź na twoje pytanie .
Użytkownik wiran edytował ten post 12:37, 29.09.2016
#37
Napisano 10:16, 30.09.2016
dzięki za konkretne info
natomiast jak z tym katem - 2,4 mi pali z 14 litrów gazu, niby diagnosta od lpg po odczycie ze sondy lambda steirdził że kat jest wyeksploatowany, jak to zweryfikować? czy dobrym pomysłem jest wcześniejsze zupełne usunięcie katalizatora jakbym chciał ten reflash zrobić?
#38
Napisano 18:58, 08.10.2016
Ma ktoś jakieś namiary na ten reflash w krakowie?? byłbym wdzięczny
#39
Napisano 19:06, 08.10.2016
Ma ktoś jakieś namiary na ten reflash w krakowie?? byłbym wdzięczny
https://www.facebook...glyToy/?fref=ts
#40
Napisano 13:37, 11.10.2016
Reflash to gotowe oprogramowanie i nie ma znaczenia czy przed/po usuniesz kata, zmienisz dolot lub kolektor.dzięki za konkretne info
natomiast jak z tym katem - 2,4 mi pali z 14 litrów gazu, niby diagnosta od lpg po odczycie ze sondy lambda steirdził że kat jest wyeksploatowany, jak to zweryfikować? czy dobrym pomysłem jest wcześniejsze zupełne usunięcie katalizatora jakbym chciał ten reflash zrobić?
#41
Napisano 22:06, 23.10.2016
Reflash to gotowe oprogramowanie i nie ma znaczenia czy przed/po usuniesz kata, zmienisz dolot lub kolektor.
dzięki
macie może informacje kto we Wrocławiu lub w woj.dolnośląskim robi reflash?
Użytkownik unckle edytował ten post 22:06, 23.10.2016
#42
Napisano 09:53, 24.10.2016
Napisz do Muzyczki albo kolegi A1 - są sprawdzeni.
#43
Napisano 22:32, 28.10.2016
3 tygodnie temu rozmawiałem z kolegą A1 i w tej chwili nie robi reflash-ów, zostaje Ci albo Muzyczka (Warszawa) albo Remi UTC (Kraków). Byłem u Remiego i polecam w 100%
#44
Napisano 22:45, 28.10.2016
3 tygodnie temu rozmawiałem z kolegą A1 i w tej chwili nie robi reflash-ów, zostaje Ci albo Muzyczka (Warszawa) albo Remi UTC (Kraków). Byłem u Remiego i polecam w 100%
K24Z3 (CU2) też robią?
#45
Napisano 18:18, 30.10.2016
nie wiem, namiary wysłałem Ci na PW Polecam w 100%
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, k24, zimny dolot
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , dziś, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych