Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Accord 2.4 type-s mody.

VII k24 zimny dolot

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
48 odpowiedzi w tym temacie

#16 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:05, 07.09.2016

Ok z tym, że to dalej Twoje obiektywne odczucia.

Teraz pytanie - czy po montażu kolektora i decata (mam nadzieję że reszta wydechu też ulegnie zmianie) będzie na nowo robiony reflash? Bo taka modyfikacja, żeby wykorzystać jej maksymalny potencjał, powinna za sobą nieść strojenie na nowo.

Kuba, widzę, że nie wiesz czym jest reflash w K24, czym różni się od customowego emu czy hondaty i strojenia. Polecam lekturę forum lub ew. http://www.k24reflash.com/ i powrót do dyskusji. W dużym skrócie reflash to skrypt (o ile tak go można określić) który modyfikuje paremtry serynego ecu - nie masz możliwości ingerencji w niego i w jego ustawienia. Albo bierzesz w formie jakiej został przygotowany, albo nie.

 

Jak już było wcześnie podane, same koszty strojenia K24 są spore, wymaga to dodatkowych sterowników i procedur i nie da się tego zrobić na seryjnym komputerze. Są osoby, jak ja, które wprowadzają mody stopniowo i kalkulują włożone pieniądze do uzyskanego efektu, a są i tacy, który od razu z grubej rury dmuchają turbem i stroją na hondacie, żeby zobaczyć z wykresu 3xx.

 

W moim przypadku na razie reszta wydechu jest w świetnym stanie i zostaje jak wyjechał z fabryki - jak zacznie się sypać, będę go wymieniał na coś innego. Co do strojenia, to w tym roku go nie planuję, może w przyszłym, ale to się dopiero okaże, na razie zostaje na seryjnym ecu i reflashu.

Z informacji od hammera w konfiguracji CAI, reflash, 4-2-1 i decat powinno wypluć nawet i 230KM - jestem co do tego sceptyczny, ale gdyby nawet w części się zrealizowało byłoby wyśmienicie.
Oczywiście strojenie pozwoliloby dopasować wyniki możliwie najlepiej do konfiguracji i kondycji silnika, ale nie zapominajmy o tym, że seryjny ecu też nie jest taki tępy, po to ma całą masę czujników, żeby dostosowywać paramenty pracy do warunków w jakich pracuje silnik i nawet na nim da się z tych dodatkowych modów trochę więcej wycisnąć.


  • 0

#17 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 277 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:18, 07.09.2016

Nie lepiej było iść w turbo?

Nie mam pojęcia jakie teraz są w Polsce koszty turbo,ale kiedyś bawiłem się w rzezby na silniku crx-a D16Z5,a efekt nie był jakiś tam powalający.

Po wydaniu sporej kasy,przyszedł rozum do głowy że lepiej jest coś dmuchnąć.

No i wtedy to było WOW  :zoltek: . 250km w budzie o wadze 950kg naprawdę robiło robotę!

Dlatego teraz jeśli bym już chciał coś wzmocnić,to tylko turbo,albo kompresor.

Jesli ktoś ogarnięty to robi,to jest to bezpieczne dla silnika i wtedy to się jakoś odpycha.

Każdy oczywiście ma swoje zdanie.


  • 0

#18 kuba_ce

kuba_ce
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:21, 07.09.2016

Właśnie wiem czym jest reflash stąd też troszkę mam wątpliwości co do dalszych zmian w silniku bez odpowiedniego wystrojenia jednostki po zmianach. Ale to oczywiście Twoje decyzje a co za tym idzie, pieniądze.  To że modyfikacja ecu oraz zakup hondaty w k seriach to kupa siana to też wiem. Tylko głośno się zastanawiam czy droga na skróty daje wymierne efekty do wydatków oraz oczekiwań. Przypominam że ta kwestia się tyczy nie Twojego wózka a rozkminy jak tu parę kucy ugrać z seryjnej k-serii.

Kolega też nie napisał w ile kucy celuje.


  • 0

#19 LukasN

LukasN
  • Forumowicz
  • 228 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:h22
  • Wersja:ferio
  • KM:~200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:eh9
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 07:11, 08.09.2016

 

Z informacji od hammera w konfiguracji CAI, reflash, 4-2-1 i decat powinno wypluć nawet i 230KM - jestem co do tego sceptyczny, ale gdyby nawet w części się zrealizowało byłoby wyśmienicie.

 

A wydech też? W 230 z full przelotem jestem w stanie uwierzyć, ale bez niego to dalej wydech jest wąskim długim gardłem i będzie mega ciężko :) 


  • 0

#20 jahrasta

jahrasta
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:RZE
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:23, 08.09.2016

nie celeuje mocowo chce żeby auto się lepiej zbierało :) czyli wychodzi na to że kolektor z decatem + Cai + reflesh to jakieś +- 3 000 za 20-+30 km czyli tanio nie jest tak czy faktycznie odczuje roznice, a jakby dodał kolektor ssący z fn2( pasuje bez rzezby) i uszczlke termo (jaki koszt?) ? Czy na początku zrobić reflash i później modzic jak mało mocy będzie ?

Użytkownik jahrasta edytował ten post 09:24, 08.09.2016

  • 0

#21 slav2006

slav2006
  • Forumowicz
  • 318 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190++
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 20:38, 08.09.2016

zacznij od reflasha, najtańszy tuning w k24 a efekt na pewno przyprawi Cię o banana na gębie. Jak będzie Ci mało to będziesz kombinował dalej


  • 0

#22 jahrasta

jahrasta
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:RZE
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:13, 09.09.2016

Ostatecznie zdecydowałem CAI od LukasN do tego na reflash u Remiego i zobaczymy jak to będzie się odpychalo, dzisiaj albo w przyszłym tyg zrobię ostateczne zamówienie w zmienolej i tylko czekać na urlop (niestety praca za granicą)
  • 0

#23 grzes508

grzes508
  • Forumowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Rzeszów / Zamość
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:21, 09.09.2016

gdzie Remi urzeduje? Bo widzę, że Ty jesteś równiez z Rzeszowa a ja rozglądam się za kimś kto mógłby mi zrobić reflash gdzies w zimie


  • 0

#24 jahrasta

jahrasta
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:RZE
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:31, 09.09.2016

w Krakowie.
  • 0

#25 grzes508

grzes508
  • Forumowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Rzeszów / Zamość
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:37, 09.09.2016

orientujesz się jak u niego cena wygląda wraz z hamownią przed i po? Czy hamowni nie ma w usługach?


  • 0

#26 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:42, 09.09.2016

gdzie Remi urzeduje? Bo widzę, że Ty jesteś równiez z Rzeszowa a ja rozglądam się za kimś kto mógłby mi zrobić reflash gdzies w zimie

W Krakowie, szukaj na FB, ew. moge Ci dac przez PW.
Ja ze swojego doświadczenia moge polecic zaczecie od reflasha. Pozniej pozesz robic kolejne rzeczy, jesli uznasz, ze to nie wystarczy.
To co istotne, zeby motor byl zdrowy, ustawione zawory, itp., bo znam przypadek, kiedy pojawialy sie problemy po flashowaniu - winna byla pompa oleju.
Procedura flashowania trwa ok 2-3h, wiec spokojnie mozesz podjechac z Rzeszowa i w popoludnie zrobić i wrócić z babanem na twarzy.

Wysłane z mojego Nexus 5
  • 0

#27 grzes508

grzes508
  • Forumowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Rzeszów / Zamość
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:31, 09.09.2016

Spoko, trasa do Krakowa to nie problem. Tylko co rozumiesz dokładnie przez zdrowy silnik? Jak dokładnie to sprawdzić?

Wydaje mi się, że jest ok, oleju dużo nie bierze luzy wyregulowane, "nic nie stuka nie puka" :D ale pewności 100% co do jego zdrowotności nie mam bo posiadam ten samochód od 6 tygodni.

 

Najsensowniej jest chyba to sprawdzić na hamowni przed refleshem zgadza się? Dodatkową zaletą jest to, że masz osiągi odniesienia dla osiągów po refleshu


  • 0

#28 jahrasta

jahrasta
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:RZE
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:20, 09.09.2016

Właśnie napisałem do Remiego, z tym że jak u niego reflash to chce żeby mi od razu olej wymienił, swiece, regulacja zaworów i na koniec wisieńka na torcie reflash, chyba że znacie kogoś z okolic Rzeszowa kto zna się na regulacji zaworów i zrobi to dobrze ( miałem robić w aso ale nie wierzę im do końca), no chyba że nie robi regulacji to będę zmuszony na aso co mi się nie uśmiecha :/
  • 0

#29 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 15:00, 09.09.2016

Nie rób w ASO lepiej poczekaj. Niech zrobi to ktoś ogarnięty w temacie

Użytkownik Wlodar edytował ten post 15:00, 09.09.2016

  • 0
                       

#30 jahrasta

jahrasta
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:RZE
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:13, 09.09.2016

też wolalbym u kogoś sprawdzonego tylko w rze chyba nikogo nie ma ;/ zostaje tylko Remi w krk, dajcie PW do niego.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, k24, zimny dolot

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq