Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Accord 2.4 type-s mody.

VII k24 zimny dolot

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
48 odpowiedzi w tym temacie

#1 jahrasta

jahrasta
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:RZE
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:15, 07.09.2016

Witam, właśnie zbieram graty na duży serwis i przy okazji chcialbym troszkę autko pobudzić, trochę poczytalem na forum i mam dylemat.

Zimny dolot zamówiłem już od LukasN
kolektor wydechowy 4-2-1
sportowy katalizator( jaka firma ?) gdyż mój już nie domga od czasu do czasu błąd
reflesh u chłopaków z krk

czy

zimny dolot
sportowy katalizator
głowica z k20a2 ( jakie koszty kupna i założenia ?)
i tu już chyba zwykły reflesh nie dużo da chyba że się myle.

Pomożcie która droga iść ? Dodam jeszcze ze mam załóżmy gaz lani renzo.

Ewentualnie co do tych zestawów można by jeszcze dołożyć w przyzwoitych pieniądzach ?
  • 0

#2 slav2006

slav2006
  • Forumowicz
  • 318 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190++
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 17:02, 07.09.2016

jak głowica z k20 to nie będzie tanio, bo trzeba to dobrze wystroić czyli emu albo hondata... taniej będzie zrobić relash, zimny dolot, kolektor 421 i wywalić kata (skoro i tak się kończy) i powinieneś być zadowolony. A jeśli będzie Ci mało to wtedy możesz zacząć bawić się z głowicą.


  • 0

#3 jahrasta

jahrasta
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:RZE
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:53, 07.09.2016

,,nie będzie tanio" to jakie koszty bo wiadomo każdy kalkuluje według swojego portfela. Czytałem gdzieś, że przy EMU trzeba wiązkę przerabiać, a jak jest z Hondata ? 

 

 

Z tym wywaleniem kata to jeszcze do końca nie wiem jak zrobić czy faktycznie kupić jakiś sportowy ( niech ktoś pomoże jaka firma przynajmniej) ? A jeśli chodzi całkowite wywalenie to znowu problemy na przeglądzie czego chciałbym uniknąć. Co do kolektora to też mógłby ktoś polecić jakąś firmę choć i otwarty jestem na produkcję z forum jak np. z dolotem od LukasN.

 

I już ostatnie pytanie nie wiesz czy chłopaki z UTC (Kraków) reflesh-ują również gaz ? Może źle to ująłem, chodzi o to czy jak pojadę na reflesh to na gazie też lepiej będzie jechał ? 


  • 0

#4 kuba_ce

kuba_ce
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:38, 07.09.2016

Głowica K20 sam wiesz po ile stoi. Robocizna plus części potrzebne a trochę jest zabawy żeby zrobić Franka(dół k24 a czapka k20).

Do tego właśnie dochodzi strojenie. Samo emu to 2500 plus rzeźba wiązki pewnie z 500 plus strojenie 700-1000zł.

 

Reflash, w moim odczuciu, nie uwolni zastosowanych modów do tego silnika poprzez sam kolektor wydechowy, ssący, dolot etc.. Mogę się mylić ale jakoś bardziej ufam strojeniu na komputerze standalone z wykorzystanie szerokopasmówki.

 


  • 0

#5 jahrasta

jahrasta
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:RZE
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:50, 07.09.2016

No wiem, wiem ile kosztuje, chodzi właśnie o kwestie posadzenia głowicy na bloku i zgrania tego wszystkiego... Przy hondacie ruszają wiązke ? Po szybkim przekalkulowaniu nie bardzo się opłaca, bo samo strojenie koło 4 000 zł do tego nie chce żeby ruszana była wiązka. Czyli zrobienie franka +- 7 000 / 8 000 tysi ? Przeliczając koszty zawsze daje z duża górka bo mi zawsze coś wyskoczy (takie mam szczęście do rzeczy martwych) to musiałbym liczyć około 10 tysi. Czyli druga opcja odpada. 

 

Właśnie ssący jak coś to z fn2 ? wchodzi bez przeróbek ? 

 

A z tym kompem standalone to o co chodzi ? Jakie koszty, gdzie to robią ? 

 

Jakby ktoś czytał a zna jakiś dobry sportowy katalizator to niech napisze, albo jakiś inny sposób aby zrobić coś z moim zatkanym a jednocześnie błędów nie było i na przeglądzie chłop się nie czepiał.... Szkoda, że nie mam żadnego znajomego ;D 

 

 

EDIT:

 

Kuba_ce czyli Twoim zdaniem zrobić po prostu reflash i tyle ? No i ja od siebie dołoże zimny dolot (musze mieć nawet dla samego dźwięku :D )

 

Mimo wszystko katalizator i tak musze wymienić, a przy tym zrobił bym kolektor wydechowy i ssący, ciągnie mnie do większej mocy :D 


Użytkownik jahrasta edytował ten post 19:13, 07.09.2016

  • 0

#6 wiran

wiran
  • Forumowicz
  • 194 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:09, 07.09.2016

Co do kata uderzaj do hammera , ja bede u niego robil tylko nie wiem czy w tym roku. Jeszcze nie widziałem ,żeby ktoś narzekał :p.


  • 0

#7 jahrasta

jahrasta
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:RZE
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:19, 07.09.2016

Użytkownik hammer64 ? Bo tylko takiego mi wyszukiwarka pokazała. W jaki sposób gość robi ten kat ? Własna produkcja ? Trzeba jechać do niego zakładać czy może też wysłać ? Z kąd kolega jest ?


  • 0

#8 kuba_ce

kuba_ce
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:27, 07.09.2016

Hammer nie robi katów z tego co wiem. Zadzwoń do gościa - na civicklub.pl się ogłasza. Na googlach jest sporo katów sportowych do wyboru do koloru. Co do modów silnika to sobie poszukaj na civicklub.pl - tam jest wszystko i więcej na temat tego co piszesz.


  • 0

#9 wiran

wiran
  • Forumowicz
  • 194 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:30, 07.09.2016

Tak . Wiesz co , takie pytanie to raczej kieruj do niego ale raczej sam wytwarza. Mar-tec w wyszukiwarce i masz numer kontaktowy albo kontaktuj się przez forum. Pewnie wysłać to też nie problem .. Kuba jak ogarnia wydechy to pewnie katy tak samo .


Użytkownik wiran edytował ten post 19:31, 07.09.2016

  • 0

#10 jahrasta

jahrasta
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:RZE
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:34, 07.09.2016

Dzięki za info zaraz do niego napisze :) Także powiedzmy, że kat wstępnie z głowy. Jestem ciekawy co inni sądzą o moim pomyśle, jednocześnie będę szukał na civicklub.pl jak kolega wyżej zaproponował :) 


  • 0

#11 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:02, 07.09.2016

Dobra, to ja jadę z koksem, co do moich modów.

 

Mam reflesha robionego przez Remiego z UTC i to już daje bardzo dużo w K24 - odmula i to sporo. Dalej CAI od LukasN i to również swoje daje - nie umiem Ci powiedzieć dokładnie ile, bo nie hamowałem po zmianie dolotu, ale generalnie dźwięk i odczucia z jazdy zmieniają się drastycznie - banan z ryje nie schodzi - ale równie dobrze może to być efekt placebo.

 

Czekam właśnie na 4-2-1 i decata od Hammera. Początkiem października będę wiedział co i jak jak shamuje.

 

Co do gazu. Tam masz osobny sterownik, który bierze sygnały z ecu - wiec sam reflash códów nie zdziała - porawi, ale trzeba jechać i przestroić sterownik gazowy. Wówczas będzie ok i będziesz miał efekty porównywalne z benzyną.

 

To tyle w dużym skrócie.


  • 0

#12 kuba_ce

kuba_ce
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:05, 07.09.2016

Dla mnie mody silnika bez pomiaru na jednej i tej samej hamowni przed oraz po modzeniu, są bardzo mało miarodajne. Sporo, dużo daje, jest poprawa to trochę za mało. Hamownia kosztuje stówkę czy dwie i jest czarno na białym.


  • 0

#13 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:18, 07.09.2016

Dla mnie mody silnika bez pomiaru na jednej i tej samej hamowni przed oraz po modzeniu, są bardzo mało miarodajne. Sporo, dużo daje, jest poprawa to trochę za mało. Hamownia kosztuje stówkę czy dwie i jest czarno na białym.

Nikt tutaj tego nie neguje, ale... jestem zdania, że hamownia nie powie Ci wszystkiego. Hamujesz tylko na jednym biegu, z w pełni otwartą przepustnicą - nie zmierzysz w ten sposób reakcji na pedał gazu, elastyczności na poszczególnych biegach czy chociażby jak się silnik wkręca z połową gazu, itp. Jeśli zależy Ci tylko na cyferkach, to hamuj do woli, nawet po każdym tankowaniu na różnych stacjach.

 

Nie odbieraj tego jako ofensywę, ale każdy robi jak uważa. Ja nie mam czasu po każdym modzie jeździć na hamownie( np. po dolocie, czy reflashu) - wiem co daje reflash, nie jestem pierwszy, nie ostatni który flashował ecu i łatwo znaleźć wykresy z hamowni na forum. Kolektor 4-2-1 ala TODA od hammera i decat to już duże modyfikacje i na nich planuje zakończyć w tym roku, dlatego mam zaplanowanie hamowanie w takim terminie i takiej konfiguracji.


  • 0

#14 kuba_ce

kuba_ce
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:30, 07.09.2016

Ok z tym, że to dalej Twoje obiektywne odczucia.

Teraz pytanie - czy po montażu kolektora i decata (mam nadzieję że reszta wydechu też ulegnie zmianie) będzie na nowo robiony reflash? Bo taka modyfikacja, żeby wykorzystać jej maksymalny potencjał, powinna za sobą nieść strojenie na nowo.


  • 0

#15 Lukas1975

Lukas1975
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:31, 07.09.2016

Zastanawiam się dlaczego wiele osób zmienia fabryczne komponenty na modyfikacje różnych firm. Jestem w stanie zrozumieć gdyby moc była podnoszona do np 250KM lub 300, ale ciężko mi zrozumieć zmiany których efektem ma być jedynie 5-15 KM wydając jednocześnie 5-8 tys. Na drodze to i tak nie ma większego znaczenia. Wydatek j/w, a i tak nam się to nie zwróci podczas sprzedaży. Mało tego, świadomość potencjalnego klienta po wprowadzonych modyfikacjach jest jedna - auto było żyłowane. Trzy miesiące temu kupiłem accorda po 4 miesiącach poszukiwania na zachodzie. Cieszę się nim jak pierwszym samochodzikiem zdalnie sterowanym kiedy byłem dzieckiem. Jak się naciesze nim to zamienię ten samochodzik na inny, fabrycznie mocniejszy. Kobiecie zapowiedzialem że być może będzie to Evo, ale muszę poczekać bo teraz mówi jedynie... ja Ci dam k.... Ewę.


Lukas
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, k24, zimny dolot

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq