Rozumiem ze po zalozeniu org zadnych błedów Ci nie wyświetla ...
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#17
Napisano 09:18, 20.09.2016
No można zrobić reset ale podejrzewam że mieszanka dalej będzie za uboga
Ostatmio nawet olej mi się zaswiecil nie wiem czemu
Zgasilem i zapalilem auto i zgasla kontrolka narazie założyłem org.
Dolot
po prostu przy pałowaniu na autobnanach niemieckich :P nasze silniki wciągają olej - sprawdź stan oleju! Mi pokazuje się alladyn - jak mam tak dolewki z 100ml a po trasach jak się lata to nieuniknione
Co do samego - dolotu - zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz.. a spróbujcie z kawałkiem oem rury tej spiro (elastycznej przedłuzyć sam dolot.. zrobić jak najdłuzej. i zobaczcie czy też jedzie jak muł?
( po prostu za dużo powierza na raz i przepustnica nie wie co z takimi goścmi zrobić
PS czemu Wy mieszkacie tak daleko :P
#18
Napisano 11:06, 20.09.2016
Hehe Daleko ..... Gorlice to centrum świata jest , to Wy mieszkacie daleko
Myślałem też , skoro przepustnica dostaje za duzo powietrza a stożek jest dosyć sporych rozmiarów , przyszło mi do głowy żeby chwilowo , na próbę okeić część stożka taśmą izloacyjną . Zacznę oklejać po kawałku i może zaskoczy .Tylko h***j wie co się wtedy stanie z jego dzwiękiem
Użytkownik Ewenement7 edytował ten post 11:07, 20.09.2016
#19
Napisano 12:52, 20.09.2016
Ja Ci dam Centrum Świata xD
#20
Napisano 12:55, 20.09.2016
Po zmianie dolotu na CAI, zauważyłem (dopiero po dłuższym czasie) w logach błąd zbyt ubogiej mieszanki, żadnego checka nie wywalił, pracował w miarę normalnie. Po jego wyczyszczeniu wszystko pracuje w normie.
Nie jestem pewien jak to wygląda w R20, ale moja propozycja - przeprowadzić procedurę uczenia, może pomoże.
Zasłanianie stożka to mijanie się z celem jego instalacji i dostarczaniem większej ilości powietrza do silnika.
Komp powinien dostosować mieszankę do ilości powietrze i jego temperatury.
#21
Napisano 14:59, 20.09.2016
No to w czwartek Honda idzie do szkoły na naukę
#22
Napisano 10:42, 21.09.2016
A w Acc Viii reset wystarczy odpiac aku??
Rozumiem ze po zalozeniu org zadnych błedów Ci nie wyświetla ...
Tak na oryg nic się nie dzieje
I jak poszło oklejanie??Hehe Daleko ..... Gorlice to centrum świata jest , to Wy mieszkacie daleko
Myślałem też , skoro przepustnica dostaje za duzo powietrza a stożek jest dosyć sporych rozmiarów , przyszło mi do głowy żeby chwilowo , na próbę okeić część stożka taśmą izloacyjną . Zacznę oklejać po kawałku i może zaskoczy .Tylko h***j wie co się wtedy stanie z jego dzwiękiem
Ja myślałem żeby zatkac przód stożka czymś i żeby tylko bokami powietrze bral
#23
Napisano 12:45, 21.09.2016
U mnie stożek jest na czubku ''pełny'' więc pozostaje mi tylko pooklejać wkoło
Jutro , jutro będzie ta nauka
Przy resecie ponoć wystarczy odpiąc na kilka minut aku .
Będę próbował i tego .
Wy macie trójkąt bermudzki a my centrum świata . Nie można zajmować dwóch nazw
Użytkownik Ewenement7 edytował ten post 12:48, 21.09.2016
#24
Napisano 11:47, 22.09.2016
No więc Accord po naukach . Nic to nie dało .Reset kompa też nic nie dał . Taśmą stożka nie oklejałem , zamiast tego założyliśmy mniejszy filtr i było to samo . Przygasa i gaśnie .
Coś mi się wydaje że bez ingerencji w kompa się nie obejdzie tylko muszę jakiegoś kompetentnego mechaniora znaleźć
Użytkownik Ewenement7 edytował ten post 11:48, 22.09.2016
#25
Napisano 15:22, 22.09.2016
czyli jedynie strojenie;/
albo przepływka jest za głeboko
#26
Napisano 17:23, 13.03.2019
Że tak odświeżę posta .....
Coś się zmieniło ?
Ktoś coś wymyślił ?
DarekAcc , coś ruszałeś temat ?
#27
Napisano 07:24, 14.03.2019
Nie wiem czy ma to coś wspólnego ale miałem problemy z gazem i przy ustawieniach zaworów mechanik zapytał się kiedy była czyszczona przepustnica? Powiedziałem że nigdy (230kkm), wyczyścił i powiedział że był straszny syf, po czyszczeniu nauka przepustnicy przez HDS. Na benzynie wszystko ok, ale na gazie wyszedł błąd taki jak wam (uboga mieszanka) czyli wnioskuję że ustawienia gazu się wysrały bo przepustnica (układ dolotowy) działała inaczej. Po włączeniu autokalibracji na gazie latam już trochę kilometrów i wszystko ok. Podejrzewam że musicie przejść procedurę uczenia dla przepustnicy z nowym dolotem i wtedy będzie wszystko dobrze. Mogę się też mylić. Pozdrawiam
#28
Napisano 14:03, 14.03.2019
Dzięki za info . Coś trzeba będzie próbować .
#29
Napisano 23:38, 14.03.2019
Ewenememt, a masz foto tego dolotu? Czy miejsce, gdzie znajduje się przepływka ma większą średnicę?
Generalnie sama ilość powietrza, jaka dostaje się do silnika jest podobna na innym dolocie, ale jeżeli "housing" przepływomierza ma większą średnicę, to ilość mierzonego powietrza jest nieprawidłowa i trzeba przekalibrować przepływomierz w mapie.
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#30
Napisano 14:45, 15.03.2019
Ralfi2000 - postaram się zrobić zdjęcia to wkleje je tutaj .
A czy średnica jest taka sama to nie wiem ... ja go nie wykonywałem
Użytkownik Ewenement7 edytował ten post 14:52, 15.03.2019
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych