Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Łamiące się klamki

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 greyNight

greyNight
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Tarnobrzeg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Type-R
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:00, 06.09.2016

Witam mam accord VI z 2000 rok. Problem polega na tym że 2 miesiące temu pękła mi klamka od kierowcy z przodu i nie dało otworzyć się drzwi. Rozwiązałem problem za pomocą dużej ilości poxyliny i musze przyznać ze trzyma się i działa bez zarzutu.

Teraz przyszła pora na klamkę lewy tył. Tutaj temat jest trudniejszy bo urwała się razem z plastikiem cała blacha która ciągnęła w dół rygiel który otwiera drzwi.
Pytanie brzmi czy ktoś zna wogole sposób żeby tą klamkę wyjąć? Bo jak nawet będę wkładał nowa to trzeba wyjąć starą a to jest zupełnie co innego niż z przodu. Klamkę od środka trzyma metalowa obudowa która ma prawdopodobnie dwie śruby
Tą widoczna można odkręcić bez problemu a gdzie siedzi druga?

Na pewno ktoś już to wymieniał bo z tego co wiem problem z klamkami w tych hondach pojawia się niestety często.
  • 0

#2 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:53, 06.09.2016

ściągasz boczek tapicerski drzwi :) - odkręcasz 3 śruby 10 i wyciągasz plastikową maskownicę  (czarny plastik :) - fajkowy klucz 10 wkładasz rękę w drzwi do środka - odkręcasz dwie nakrętki  - wyciągasz metalowy element mocowania klamki  - do wewnątrz a klamka wychodzi sama - do zewnątrz - i tyle :)


  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#3 greyNight

greyNight
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Tarnobrzeg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Type-R
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:28, 06.09.2016

Dzięki za info jutro poszukam tej drugiej nakrętki bo ta pierwsza na widoku, chociaż z przodu były bardziej widoczne. Ciekawy jestem czy uda się to jakoś skleić, mam nadzieje że tak bo ciężko mi będzie znaleźć klamkę w tym kolorze.
  • 0

#4 grzes508

grzes508
  • Forumowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Rzeszów / Zamość
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:21, 06.09.2016

Najprawdopodobniej uda Ci się to skleić, miałem tą samą sytuację, najpierw tył później przód. Tył pierwszy raz kupiłem, używana chyba z 200zł i po miesiącu znowu się złamała, więc skleiłem poxipolem dwuskładnikowym, wzmacniając dodatkowo metalową cienką kratką - trzyma już półtora roku. Przednia poszła później, zrobiłem to samo i trzyma już rok. Odrobinę czasu i cierpliwości a będzie lepsze niż oryginał :) Życzę powodzenia


  • 0

#5 greyNight

greyNight
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Tarnobrzeg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Type-R
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:05, 08.09.2016

Dobry pomysł tylko teraz jest lipa na max bo rozkręciłem to zobaczyłem co się dzieje, nie kleiłem, skręciłem i zamknąłem drzwi. W między czasie zablokowały się drzwi od środka wiec nie mogę ich otworzyć ani od zewnątrz bo klamka złamana ani od środka bo blokada... Help, co robić? :p
  • 0

#6 Dajmon

Dajmon
  • Forumowicz
  • 80 postów
  • Skąd:ZK
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:31, 08.09.2016

Dobry pomysł tylko teraz jest lipa na max bo rozkręciłem to zobaczyłem co się dzieje, nie kleiłem, skręciłem i zamknąłem drzwi. W między czasie zablokowały się drzwi od środka wiec nie mogę ich otworzyć ani od zewnątrz bo klamka złamana ani od środka bo blokada... Help, co robić? :p

 

Wewnętrzna klamka otwiera drzwi ciągnąc cięgno, które jak pociągniesz mocniej to blokada się otworzy. Wystarczy demontaż klamki wewnętrznej.


  • 0
od 09.2018 - Honda Accord Coupe 1999 3,0L PB98 + LPG
2010 - 2018 - Honda Accord Sedan 2000 - 1,8L PB95 + LPG
2009 - 2010 - Honda Accord Sedan 2003 - 2,2 Diesel
2006 - 2009 - Honda Accord Liftback 1999 - 1,8 PB95
 
Life is 2 short 2b slow

#7 grzes508

grzes508
  • Forumowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Rzeszów / Zamość
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:35, 08.09.2016

potwierdzam, a demontaż wewnętrznej klamki to jeden wkręt i wysunięcie klamki z ramką w prawo, albo w lewo, nie pamiętam :P


Użytkownik grzes508 edytował ten post 19:36, 08.09.2016

  • 0

#8 greyNight

greyNight
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Tarnobrzeg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Type-R
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:47, 08.09.2016

Ale wiesz o jaką chodzi mi blokadę, o ta żeby dziecka nie otwierały mi drzwi jak jedziemy, to mówisz ze wystarczy odkręcić klamkę zewnątrz i mocniej pociągnąć za ten wystający drut (ciągnąć drut hehe) no to idę ciągnąć trochę mocnej zobaczę czy będzie coś z tego.
Dobra dzięki sezam się otworzył bez większego oporu mogłem od razu pisać a nie dwie godziny dłubać ale okej czegoś się człowiek uczy w końcu. Dzięki
  • 0

#9 grzes508

grzes508
  • Forumowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Rzeszów / Zamość
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:05, 08.09.2016

Sam się sporo umordowałem z tymi klamkami, po czym znalazłem jakiś poradnik na forum jak rozebrać boczek z drzwi :)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq