Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Kupno przewodu wspomagania układu kierowniczego 2.2 I-CTDI

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tommynator

Tommynator
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:JHMCN15206C207251
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:10, 02.09.2016

Witam forumowiczów,

 

okazało się że mam do wymiany cieknący przewód układu wspomagania kierowniczego. Numer katalogowy przewodu to 53713SEFE01, problem w tym że przewody które znajduje w internecie przypisane do tego numeru wyglądają nieco inaczej niż mój ponieważ czarna rurka jest w nich krótsza.

 

Tutaj zdjęcie mojego przewodu: Załączony plik  przewod moj.jpg   52,62 KB   40 Ilość pobrań 

 

 

Tutaj przykładowa aukcja z przewodem który powinien niby pasować do Accorda VII 2.2 Diesla, jak widać czarna rurka na końcówce przewodu jest znacznie krótsza:

http://www.ebay.pl/i...B0AAOSwdIFXxH5v

 

Zwracam się z prośbą czy mógłby mi ktoś wyjaśnić skąd ta różnica w długości czarnej rurki tego przewodu i doradzić czy ten z aukcji będzie pasował do mojego samochodu?


  • 0

#2 Tommynator

Tommynator
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:JHMCN15206C207251
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:29, 02.09.2016

Dostałem błędną informacje, mianowicie numer katalogowy to: 53713SEFG02, tamten jest do anglika. Cena na ASO to 1300zł, czy ktoś orientuje się czy można kupić to poza aso?


  • 0

#3 oliviero

oliviero
  • Forumowicz
  • 232 postów
  • Skąd:WSC
  • Silnik:CN1
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:45, 02.09.2016

Proponuje podjechać do punktu gdzie zakuwają węże hydraulicznych. u mnie zakucie przeowdu wspomagania łacznie z nowym gumowym wężem to 46 pln. Samo zakucie to koszt 5pln ale pan serwisant powiedział że albo kupie kawałek przewodu od niego i wtedy założy nowe okucie albo szukam innego punktu:).

 

np. h

http://www.teper.rze.pl/

http://rzeszow.cylex...w-11043896.html


  • 0

#4 gruca8

gruca8
  • Forumowicz
  • 494 postów
  • Skąd:Zabawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Life Style
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 20:34, 02.09.2016

O zakuwaniu przewodu wspomagania było już dużo i głośno. Używkę ciężko dostać w dobrym stanie, od angola nie pasuje, a po zakuciu pompa głośniej pracuje mimo przełożonego dławika.  :depresja:


  • 0

#5 oliviero

oliviero
  • Forumowicz
  • 232 postów
  • Skąd:WSC
  • Silnik:CN1
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 06:34, 03.09.2016

A to ciekawe nowiny,, moje auto od 3 lat śmiga na  takim przewodzie zakutym i nie wyczuwam głośniejszej pracy. Ja wymieniłem tylko przewód gumowy i końcówkę metalową którą zaprasowano na oryginalnych elementach, wązne żeby dobrać odpowiednie parametry przewodu, a nie pierwsze dostępne w miejscu gdzie zakuwają. Parametry masz opisane na oryginalnym przewodzie. Jeśli głośno pracuje to może płyn do wymiany.


  • 0

#6 gruca8

gruca8
  • Forumowicz
  • 494 postów
  • Skąd:Zabawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Life Style
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 08:36, 03.09.2016

płyn nowy tylko inna średnica węża


  • 0

#7 mic

mic
  • Forumowicz
  • 118 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:11, 07.09.2016

płyn nowy tylko inna średnica węża

Mam to samo - na pocieszenie powiem tylko ze jezdze juz tak ponad 2 lata i nic sie nie dzieje.


  • 0

#8 maniekM

maniekM
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Grzywna
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190 +
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:37, 19.09.2016

Mam podobny problem.

Wymieniłem wąż na nowy z zakuciem i pompa pracuje dużo głośniej.

Ma ktoś może parametry starego węża ponieważ u mnie są one nieczytelne.


  • 0

#9 maniekM

maniekM
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Grzywna
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190 +
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:56, 04.04.2017

Panowie, próbował ktoś przekładać wąż z anglika do europejczyka zostawiając wąż gumowy z anglika a przespawując końcówki ze starego węża?

Walczyłem z wężem kupionym na aliexpres i nie polecam. Na zdjęciach wygląda bardzo ładnie jednak w rzeczywistości to szajs. na złączu cieknie i element metalowy nie jest odpowiednio wygięty.


Użytkownik maniekM edytował ten post 19:57, 04.04.2017

  • 0

#10 gruca8

gruca8
  • Forumowicz
  • 494 postów
  • Skąd:Zabawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Life Style
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 19:59, 04.04.2017

Muszę cię zmartwić wąż z angola jest dużo krótszy


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq