Zawory wyregulowane przez osobę, która już to kilkukrotnie robiła w swojej hani - mój znajomy, posiadający jednak Civika. No i po zabiegu podłączyliśmy się pod złącze diagnostyczne. Szybki skan, wywaliło cztery błędy:
Wypadanie zapłonu cylindra 1,2,3 oraz zbyt bogata mieszanka. Błędy skasowane, przejechane 30 km, wywaliło ponownie, no i problem pojawił się teraz również na benzynie. Widocznie jak nie było ruszane było ok, wystarczyło coś ruszyć i poleciało na drugie paliwo.
Tak myślę co to może być?
- Sprawdzenie czy nie ma lewego powietrza?
- Zaczyna wydmuchiwać uszczelkę pod głowicą i będzie ona do planowania?
- Może padł aparat zapłonowy ale jak to możliwe, jak kable, kopułkę, paluch zmieniałem jakiś czas temu? Może wystarczy go ustawić?
Użytkownik kammia edytował ten post 01:02, 03.09.2016