Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Falujące obroty na gazie - dławienie się silnika

VI

Najlepsza odpowiedź kammia , 10:22, 08.09.2016

Problem rozwiązany. Rozebrałem ponownie wszystko co się dało, zmierzyłem ciśnienie jest ok. Wyciągnąłem z ciekawości jeszcze raz kolektor ssący, bo w sumie on odpowiada za to wszystko - okazało się, że uszczelka jest naderwana - wymieniłem i wszystko śmiga jak należy.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#16 grzes508

grzes508
  • Forumowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Rzeszów / Zamość
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:41, 02.09.2016

Generalnie ja tez w swoim VI tez miałem tego typu problem, obroty zachowywały się dosłownie tak jak mówisz, ale u mnie to było na benzynie i gazie, pomogło czyszczenie silnika krokowego, zacinało się łożysko, jest tam takie niewielkie. Ale Ty mówisz, że już czyściłeś oraz, że masz ten problem tylko na gazie.


  • 0

#17 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 10:06, 02.09.2016

a czy na gazie jest szarpanie jak jeździsz? NA zimnym większe?


  • 0

#18 kammia

kammia
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:41, 02.09.2016

Właśnie tu jest też pewna niezgodność.

 

Auto czasami (lecz bardzo rzadko) szarpie na zimnym silniku ale i na rozgrzanym również, a czasami nie robi tego wcale. Po pracy podmienię jeszcze czujnik ciśnienia znajdujący się przy filtrze, zobaczymy jak to będzie - pożyczam od kolegi, jeśli pomoże to może uda mi się wjechać jeszcze do hurtowni po nowy.


  • 0

#19 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 12:29, 02.09.2016

ja bym jednak obstawiał wtryski


  • 0

#20 kammia

kammia
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:43, 02.09.2016

Wszystko sprawdzimy po kolei, wole od mniejszych rzeczy do wiekszych, ale wezme to pod uwagę. ;) bo moze akurat to bedzie jakas głupota.
  • 0

#21 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:52, 02.09.2016

No u mnie właśnie też takie jaja były, chyba nawet sam z rok temu temat zakładałem. Też zakładaliśmy ten czujnik. Po wyregulowaniu zaworów, dosyć długiej regulacji komputerowej LPG wszystkie problemy (odpukać w niemalowane) jak ręką odjął. Od tamtej pory co 10k zmieniam olej i filtry, a zaraz (za jakieś 3k km) ponowna wymiana oleju i regulacja zaworków. Dostałem na Dzień Dziecka zestaw kluczy nasadowych, także chyba tym razem sam się podejmę regulacji. Oczywiście z pomocą forumowych kolegów w innych tematach. :-P

P.S.

Jak już to wszystko zrobisz, to pamiętaj o ODPOWIEDNIM nauczeniu Hani wolnych obrotów. Jest cała procedura opisana gdzieś na forum. Jak coś, to dawaj na PW do mnie to Ci opisze, żeby nie zaśmiecać.

.......
Wysłane z Lumia 930

Użytkownik Palo edytował ten post 13:55, 02.09.2016

  • 0

#22 kammia

kammia
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:33, 03.09.2016

Zawory wyregulowane przez osobę, która już to kilkukrotnie robiła w swojej hani - mój znajomy, posiadający jednak Civika. No i po zabiegu podłączyliśmy się pod złącze diagnostyczne. Szybki skan, wywaliło cztery błędy:  

Wypadanie zapłonu cylindra 1,2,3 oraz zbyt bogata mieszanka. Błędy skasowane, przejechane 30 km, wywaliło ponownie, no i problem pojawił się teraz również na benzynie. Widocznie jak nie było ruszane było ok, wystarczyło coś ruszyć i poleciało na drugie paliwo. :(

 

Tak myślę co to może być? 

 

- Sprawdzenie czy nie ma lewego powietrza?

- Zaczyna wydmuchiwać uszczelkę pod głowicą i będzie ona do planowania?

- Może padł aparat zapłonowy ale jak to możliwe, jak kable, kopułkę, paluch zmieniałem jakiś czas temu? Może wystarczy go ustawić?


Użytkownik kammia edytował ten post 01:02, 03.09.2016

  • 0

#23 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 12:27, 03.09.2016

Błąd bogatej mieszanki też na benzynie wywala?


Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#24 kammia

kammia
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:20, 03.09.2016

Tak, dokladnie.
  • 0

#25 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 19:42, 03.09.2016

Jakie kable zapłonowe, świece zamontowane?


Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#26 kammia

kammia
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:25, 03.09.2016

Kable NGK, swiece Irydowe denso vk20

Użytkownik kammia edytował ten post 20:25, 03.09.2016

  • 0

#27 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:45, 03.09.2016

Jak ci wypadają zapłony na benzynie a układ zapłonowy masz ok to bym się zainteresował głowicą, a dokładnie ciśnieniem sprężania na okoliczność wypalenia zaworów/gniazd.


Użytkownik kslavek edytował ten post 23:46, 03.09.2016

  • 0

#28 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 00:53, 04.09.2016

Lub ewentualnie zajrzał do kopulki/palca bo one też lubią być jeszcze z fabryki bo każdy wymienia tylko świece, a jak szarpie to ewentualnie kable

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#29 kammia

kammia
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 04:16, 04.09.2016

Kopulke i palec zmienialem, kable rowniez. Wiec to moglbym wykluczyc, ale bede szukal. W koncu sie uda.
  • 0

#30 kammia

kammia
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:22, 08.09.2016   Najlepsza odpowiedź

Problem rozwiązany. Rozebrałem ponownie wszystko co się dało, zmierzyłem ciśnienie jest ok. Wyciągnąłem z ciekawości jeszcze raz kolektor ssący, bo w sumie on odpowiada za to wszystko - okazało się, że uszczelka jest naderwana - wymieniłem i wszystko śmiga jak należy.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq