Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Falujące obroty na gazie - dławienie się silnika

VI

Najlepsza odpowiedź kammia , 10:22, 08.09.2016

Problem rozwiązany. Rozebrałem ponownie wszystko co się dało, zmierzyłem ciśnienie jest ok. Wyciągnąłem z ciekawości jeszcze raz kolektor ssący, bo w sumie on odpowiada za to wszystko - okazało się, że uszczelka jest naderwana - wymieniłem i wszystko śmiga jak należy.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#31 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 13:25, 08.09.2016

Czyli miałem rację z nieszczelnym układem dolotowym :) Dobrze, że się udało i śmiga jak powinno.


  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#32 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:42, 08.09.2016

No i gratulacje. :-)
Miłej jazdy :-P
.......
Wysłane z Lumia 930
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq