Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Duże spalanie po wycienciu katalizatora

VII spalanie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lorad170

Lorad170
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:wrocław
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:25, 29.08.2016

Witam honda accord 2.2 i-ctdi 2004r czy to możliwe że po wycięciu katalizatora auto pali 12 l ? Już z głupiałem bo jeden mówi tak drugi tak i już nie wiem co robić.. Wyciąłem kata ponieważ miał muła na dole... i po wycięciu jest lepiej. Ale zrobiłem to tak ze rozciąłem na pół i wyciągłem środek i zaspawałem z powrotem... wie coś ktoś ...?


  • 0

#2 Boguś

Boguś
  • Forumowicz
  • 144 postów
  • Skąd:Czechowice-Dz.
  • Silnik:1.7
  • Wersja:Civic CTDi Sport
  • KM:101
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:54, 29.08.2016

Jakieś błędy?
  • 0

#3 tolakowy

tolakowy
  • Forumowicz
  • 236 postów
  • Skąd:Nowa Dęba
  • Silnik:2,4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:07, 29.08.2016

Jak tam jest z sondami u Ciebie? Nic nie popalone/połamane przy okazji?
  • 0

pzdr


#4 Bażant

Bażant
  • Klubowicz
  • 460 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2013
  • Nadwozie:CW3
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:07, 29.08.2016

Witam honda accord 2.2 i-ctdi 2004r czy to możliwe że po wycięciu katalizatora auto pali 12 l ? Już z głupiałem bo jeden mówi tak drugi tak i już nie wiem co robić.. Wyciąłem kata ponieważ miał muła na dole... i po wycięciu jest lepiej. Ale zrobiłem to tak ze rozciąłem na pół i wyciągłem środek i zaspawałem z powrotem... wie coś ktoś ...?

No to z deka dziwna akcja, bo u mnie po wywaleniu kata nic w temacie spalania się nie zmieniło.


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCA5</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCN1</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCW3</strong></a></p>
<p> </p>

#5 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:23, 30.08.2016

Miałeś muła na dole bo trzeba było wyczyścić MAF i MAP sensor + ew. jeszcze rozciąć i spryskać w środku potencjometr pedału gazu ;-)

 

W I-CTDI nie ma problemów z zapychaniem się katalizatorów i mechanik przy okazji coś namotał i trzeba do niego wrócić żeby poprawił ...


Użytkownik Pejot edytował ten post 20:26, 30.08.2016

  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#6 Lorad170

Lorad170
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:wrocław
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:11, 11.09.2016

Witam Pejot słuchaj nie mam tutaj takich mechaników którym bym mógł zaufać... Sam zrobiłem tego kata jest troszkę lepiej. Ale to spalanie mnie przeraża miałem opla 2.2 i mi tyle nie palił... Jak kupiłem Honde postanowiłem wyczyścić dolot, wyczyściłem poskręcałem wszystko i pojawił się check mechanik powiedział że egr poszedł więdz na allegro kupiłem nowy założyłem dalej check poszukałem na forum okazało sie ze do elektro zaworka trzeba nalać odrobinę oleju zrobiłem tak. Jest ok do tej pory. MAF I MAP sensor to jedno to przepływomierz a drugie? i to wyczyścić?


  • 0

#7 Lorad170

Lorad170
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:wrocław
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:37, 11.09.2016

Jak tam jest z sondami u Ciebie? Nic nie popalone/połamane przy okazji?

 NIe mam żadnej sondy,,


  • 0

#8 dieselinside

dieselinside
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:trumniak
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:59, 11.09.2016

MAP to inaczej czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym, masz go zaraz przy przepustnicy przed kolektorem, trzyma się na jednej śrubie.

http://hondakarma.co...sor-clean.1625/

Czujnik MAP powinien na biegu jałowym w przybliżeniu pokazywać wartość ok 100KPa, czyli odpowiadać ciśnieniu atmosferycznemu ok 1 bara.

Sprawdzałeś wtryski, czujnik temperatury jakie podaje wartości na kompie?


  • 0

#9 Lorad170

Lorad170
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:wrocław
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:18, 12.09.2016

Aha spoko czyściłem go jak czyściłem dolot chyba że go zepsułem. Ale czyściłem go pałeczką do uszu z rozpuszczalnikiem delikatnie. a tam obok jeszcze coś jest co trzyma przepustnice to też odkręcałem może coś przestawiłem chodzi mi o wtyczkę na 4 zdjęciu która pokazuje śrubkę a w tej strzałce jest wtyczka koloru czarnego. myślę że dobrze tłumacze :D


  • 0

#10 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 11:16, 13.09.2016

Kupujesz środek do czyszczenia elektroniki na bazie alkoholu izopropylowego np. firmy CRC "Air Sensor Cleaner" i bez żadnych pałeczek (!) dokładnie spryskujesz w środku map sensor oraz przepływomierz - płytkę i druty (żeby wyciągnąć wkładkę przepływomierza potrzebujesz nasadkę TS25 - torx pięcioramienny z otworem).

 

Po wyczyszczeniu MAF'a i MAP'a zazwyczaj nie można poznać auta i wkręca się bez żadnych oporów do ponad 4000 obr ...


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#11 Lorad170

Lorad170
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:wrocław
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:41, 13.09.2016

ok spróbuje


  • 0

#12 Lorad170

Lorad170
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:wrocław
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:06, 14.09.2016

Witam wyczyściłem to co mówiłeś przepływkę i map sensor i masz racje teraz auto jest całkiem inne dzięki masz u mnie piwko :D a druga sprawa to powiedz mi czy duże spalanie mogło być spowodowane tym ze rura która wchodzi do filtra powietrza od strony przepływki była nie przykręcona...:::( ? była założona tylko nie przykręcona....


Użytkownik Lorad170 edytował ten post 20:06, 14.09.2016

  • 0

#13 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:35, 15.09.2016

Jeszcze pojeździj to okaże się czy zniknął problem większego spalania.

 

Rura przy filtrze nie powinna mieć wpływu na spalanie, raczej martwiłbym się o przewody idące do turbo i intercooler'a ale wtedy powinien jeszcze kopcić i kiepsko jechać.


Użytkownik Pejot edytował ten post 20:38, 15.09.2016

  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#14 Lorad170

Lorad170
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:wrocław
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:54, 16.09.2016

Jedzie ok tylko spala dużo....


  • 0

#15 Lorad170

Lorad170
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:wrocław
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:48, 11.04.2017

Witam dzisiaj byłem na servisie HONDY i stwierdzili że wszystkie cztery wtryski leją podobno to jest dziwne żeby wszystkie na raz lały wie coś ktoś o tym coś ? Dodam że jeszcze mam problem z licznikiem ponieważ jak prędkościomierz idzie do góry to działa na zasadzie sekundnika..

Stawiają albo elektronika albo wtryski... A wy jak myślicie...


Użytkownik Lorad170 edytował ten post 19:52, 11.04.2017

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, spalanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq