Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Wymiana pierścieni czy dolewki Accord VIII

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
329 odpowiedzi w tym temacie

#271 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 13:07, 30.05.2020

Dużo zależy od stanu gładzi cylindra. Jesli nie ma owalu i jodelka jest w miarę to można zejść do zerowego poboru oleju lub zdecydowanie mniejszego poboru. Jeśli spala ok 1l/10000 przy ostrej jeździe to w zasadzie nie ma co ruszać. Ogólem koszt wymiany pierścieni 1500-3000/3500. Cena uzależniona potrzeb wymiany danych podzespołów wraz z obróbka bloku i głowicy.

W nowych autach w instrukcji są zapiski ze 1l/1000 silnik ma prawo skonsumować, tak dla poprawy nastroju :)

Użytkownik mlodyolek edytował ten post 13:09, 30.05.2020

  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#272 masza22

masza22
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:seden
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:50, 30.05.2020

Plus zestaw pierscieni czyli w najgorszym wypadku okolo 5 tys. Przyznam ze stoje przed zakupem Acco 8 dalatego dopytuje. Zadzwonie w poneidzialek do Haparts i dowiem sie czy faktycznie sa w stanie po nr VIN sprawdzic czy w danym modelu sa wadliwe.


  • 0

#273 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:56, 30.05.2020

Ja podałem ceny z częściami :/
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#274 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:03, 30.05.2020

Czyli w przypadku 8 gena to zakup którego silnika BP jest lepszym rozwiązaniem żeby oliwa nie znikała? 2.0 czy 2.4?? 

 

Najlepiej na tym wyszedł chyba silnik  2.2 dtec, jeszcze lepsza wersja 2.2 icdti 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#275 Beryl

Beryl
  • Forumowicz
  • 438 postów
  • Skąd:SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive +
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 23:16, 30.05.2020

Chyba obojętne który silnik, byle po 2012 r. Takie wnioski wysuwam po tych wątkach olejowych.
Osobiście mam 2.4 a kolega 2.0 po 2012 i nie znamy tego problemu.
Oboje zalewamy 0w30
  • 0

#276 masza22

masza22
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:seden
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:29, 31.05.2020

Acha to max 3500. Przedlifty tez chyba nie mialy tego problemu.


  • 0

#277 VTECkick

VTECkick
  • Forumowicz
  • 184 postów
  • Skąd:...
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 08:42, 31.05.2020

Mam 2.4 i nic nie trzeba dolewać między wymianami...


  • 0

#278 Marcino Accord viii

Marcino Accord viii
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Rudnik Nad Sanem
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:51, 31.05.2020

Przed lift 2009 r 2.0 Pb wymiana co 10 tyś Motul 5w30 120 tyś przebiegu zużycie ok.0.5 l na interwał i jazda normalna zwykle drogi plus jedna lub dwie trasy po ok 1200 km. z prędkościami do 170 i nie ma co panikować że większość acoordów ma problem ze zwiększonym zużyciem oleju.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#279 lukaszek811

lukaszek811
  • Forumowicz
  • 74 postów
  • Skąd:Grójec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:56, 28.06.2020

Jestem posiadaczem accorda z roku 2012 z silnikiem R20a3 o przebiegu 240tys pobór oleju był ogromny .Jestem po remoncie silnika i zobaczymy czy pobór oleju spadnie .Wrzucam kilka fotek tłoków starych i nowych z silnika.Wymiana samych nowych pierścieni nie wchodziła w grę z powodu nietypowych pierścieni koszt w aso 280 zł na tłok.

Załączone pliki


Użytkownik lukaszek811 edytował ten post 13:55, 28.06.2020

  • 0

#280 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 10:12, 28.06.2020

Ilość brudu/nagaru/wygląd tłoków w tym silniku świadczy że jeździł chyba na oleju przepracowanym, lub przebieg jest mniejszy o jedno zero... bo nawet przyjąć że nikt przez 24 tyś nie zmienił oleju to silnik nie byłby w takim stanie,taki brudny.

Lub ujmę to inaczej:

Olej nawet i  LL po 30 tysiącach nie spowodował by takich nagarów na tłokach jak widać na drugim zdjęciu. 

 

Z drugiej jednak strony to już mało istotne, ważne że silnik złożony i oby palił teraz znikome ilości oleju... 

 

Co zostało dokładnie wyremontowane po tak małym przebiegu?? i jakie były ubytki oleju?

Pozdrawiam. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#281 lukaszek811

lukaszek811
  • Forumowicz
  • 74 postów
  • Skąd:Grójec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:09, 28.06.2020

Samochód był kupiony salon polska i serwisowany do końca salon polska. Od nowości był zalewany olejem shell.Problem dotyczy accorda który był produkowany po 2011 a tak dokładnie problem polegał na modyfikacji tłoków i pierscieni.Pierscienie na starych tłokach mają 1mm 0.8mm 1.5mm (takie pierścienie montuje grupa Volkswagen) a accordach produkowanych do 2011 mają 1.2mm 1.2mm 2.0mm.I dlatego honda zaleca nam stosowanie olejów 0w20 jak mamy takie pierścienie.
  • 0

#282 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 11:22, 28.06.2020

Problem pierścieni w R20 po 2011r czy to w acccordzie czy w Civicu jest mi dobrze znany.


Piszę tylko o tym w jak wygląda silnik w środku po 24 tysiącach. Daj znać jak spalanie oleju po 10 tysiącach. Ile było poboru oleju przed naprawą??
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#283 Marcino Accord viii

Marcino Accord viii
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Rudnik Nad Sanem
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:09, 28.06.2020

Pewnie kolega się pomylił i chodziło mu o 240 tyś km.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#284 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 12:15, 28.06.2020

No własnie o jednym zerze napisałem w poście pod zdjęciami. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#285 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 12:20, 28.06.2020

Samochód był kupiony salon polska i serwisowany do końca salon polska. Od nowości był zalewany olejem shell.Problem dotyczy accorda który był produkowany po 2011 a tak dokładnie problem polegał na modyfikacji tłoków i pierscieni.Pierscienie na starych tłokach mają 1mm 0.8mm 1.5mm (takie pierścienie montuje grupa Volkswagen) a accordach produkowanych do 2011 mają 1.2mm 1.2mm 2.0mm.I dlatego honda zaleca nam stosowanie olejów 0w20 jak mamy takie pierścienie.

Grupa vag montowala powtarzam montowala 1,0x1,2(pierścień z rantem,)x1,5mm, bo obecnie olejowy dają 3 częściowy o wysokości 2mm. . Toyota od 2005 roku ładuje cały czas 1,0x1,0x1,5mm(olejowy 2 częściowy) do swoich benzyniakow.
Mogłeś wziąć tłoki od R18Z4, miałbyś delikatnie dopreżony silnik i do tego dwusiarczek molibdenu na ściankach tak jak we wszystkich poliftach 2,0. Olej silnikowy nie ma nic wspólnego z pierścieniami, zwróć uwagę na instrukcje, nie ma tam nic o jedynym oleju 0w20, zalecane oleje sae to 0w20 0w30 0w40 5w30 5w40 10w30 10w40 acea A1 A5 A3. Obecnie masz założone pierścienie takie jak w motocyklach a tam się 0w20 nie leje..
Ja w swoim mam właśnie tłoki od R18Z4 i olej 5w40, zużycie oleju to 0,2l/10000 km przy stanie około 8 mm ponad max na bagnecie przy ostrej jeździe w połączeniu z długim hamowaniem silnikiem bo nie oszukujemy się w takich warunkach silnik może coś tam spalić. Dodam jeszcze, że te wadliwe tłoki wraz z pierścieniami biją konkurencję mocno pod względem zmniejszenia tarcia a drugi pierścień nie posiada rantu.

m


Użytkownik gkill edytował ten post 07:38, 29.06.2020

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq