Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Wymiana pierścieni czy dolewki Accord VIII

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
329 odpowiedzi w tym temacie

#241 morfi24

morfi24
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Szczucin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 06:45, 21.02.2020

Dario duzo masz przebiegu lpg ? co lejesz
  • 0

#242 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 07:06, 21.02.2020

Ja mam polifta 2011 , i jakoś dolalem raz 0,6 między wymiana i to po wojażach w Aplach , wiec na szczęście nie wszystkie chleją oliwe

Wiesz ja myślę, że już możesz zacząć się martwić i dmuchać na zimne, profilaktycznie płukać silnik płukanką i wymieniać olej w warunkach trudnych co 5 tyś km a normalnych co 10 tyś km. Skoro w górach spalił olej to przepuszcza go do komory spalania przez pierścienie tłokowe, choć nie wykluczone że przez uszczelniacze zaworów też. Ja przerabiałem wymianę samych uszczelniaczy zaworów i spalanie  na początku to 1,5/1000 km średnio a wzrastało w miarę hamowania silnikiem, po wymianie uszczelniaczy zaworowych spadło do max 0,5l/1000km ale to przy butowaniu i ciągłym długim hamowaniu silnikiem z wysokich obrotów spod czerwonego pola, ale że jestem wymagający to silnik rozebrałem.


Użytkownik gkill edytował ten post 07:17, 21.02.2020

  • 0

#243 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 07:18, 21.02.2020

Wystarczy kupić filtr oleju taki jaki założyli w ASO przy wymianie i wymienić olej po za ASO na własną rękę. W żaden sposób tego nie sprawdza jaki olej jest w silniku i czy ktoś sam to zmieniał.
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#244 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 07:25, 21.02.2020

Też namawiałem, by kuzyn w swoim 1,5T wymienił szybciej, to go spławili a ten łyknął, w końcu doszło do tego, że na autostradzie przy prędkości około 170 km/h zapaliła się kontrolka check oil level, myślał, że lawetę wezwie, po mału się doczłapał a od zakupu nówki zrobił około 6 tyś km a mówiłem żeby max 4 tyś km zrobił.


  • 0

#245 lbx3046

lbx3046
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 09:03, 21.02.2020

Nie wiem czemu tak nie chcą wymieniać tego oleju w serwisach wcześniej jeżeli klient chce i płaci za to. Mój brat w nowej kia prooceeed na wymianę pojechał po 1 tysiącu km i bez problemu, wszyscy zadowoleni.
  • 0

Accord II 85r ->Accord III 87r->Accord CB7 91->Accord CC7 94r->Accord CG8 99r ->Accord CM1 + Civic EP2 01r->CM1+ Civic IX 16r


#246 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 09:05, 21.02.2020

Bo silniki hondy są zbyt trwałe więc trzeba im żywotność skrócić :cwaniak:.


  • 0

#247 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 09:57, 21.02.2020

Taaa a ilość opilkow po wstępnym dotarciu po którym fabryka oleju nie zmienia jest przerażająca
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#248 darioo55

darioo55
  • Forumowicz
  • 732 postów
  • Skąd:łódz-górna
  • Silnik:2.0
  • Wersja:livestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:21, 21.02.2020

Wiesz ja myślę, że już możesz zacząć się martwić i dmuchać na zimne, profilaktycznie płukać silnik płukanką i wymieniać olej w warunkach trudnych co 5 tyś km a normalnych co 10 tyś km. Skoro w górach spalił olej to przepuszcza go do komory spalania przez pierścienie tłokowe, choć nie wykluczone że przez uszczelniacze zaworów też. Ja przerabiałem wymianę samych uszczelniaczy zaworów i spalanie na początku to 1,5/1000 km średnio a wzrastało w miarę hamowania silnikiem, po wymianie uszczelniaczy zaworowych spadło do max 0,5l/1000km ale to przy butowaniu i ciągłym długim hamowaniu silnikiem z wysokich obrotów spod czerwonego pola, ale że jestem wymagający to silnik rozebrałem.

Bez przesady 🤣 trochę więcej jak 0.5 na 9 tyś to jest nic A do tego około 3tys w ciężkich warunkach 😉 nawet jak 1l doleje między wymiana i to i tak będzie ok , płukanie zawsze robie przed wymiana oliwy😉

Użytkownik darioo55 edytował ten post 13:23, 21.02.2020

  • 0

Czarne jest piękne !!!


#249 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 13:32, 21.02.2020

Bez przesady trochę więcej jak 0.5 na 9 tyś to jest nic A do tego około 3tys w ciężkich warunkach nawet jak 1l doleje między wymiana i to i tak będzie ok , płukanie zawsze robie przed wymiana oliwy

I tak trzymać. Nie jest powiedziane że na tych wadliwych pierścieniach musi pić oliwę. Poprzedniemu właścicielowi mojego acco przy przebiegu około 100 tyś km silnik już brał więcej i zaczęły się niewielkie dolewki.


  • 0

#250 VTECkick

VTECkick
  • Forumowicz
  • 184 postów
  • Skąd:...
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 14:46, 21.02.2020

Taaa a ilość opilkow po wstępnym dotarciu po którym fabryka oleju nie zmienia jest przerażająca

 

Niby wydaje się to logiczne, ale u mnie pierwsza wymiana była przy 20 tyś km i jakoś po kilku latach silnik dalej oleju nie chce brać :( Magia ? 


  • 0

#251 Beryl

Beryl
  • Forumowicz
  • 438 postów
  • Skąd:SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive +
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 15:43, 21.02.2020

Właśnie zerknąłem do książki serwisowej i pierwszą wymianę oleju miałem przy 1850 km, a potem co 20 tyś.

 

W marcu odbieram Civica i będę się domagał po 1kkm wymianę oleju ewentualnie kupię oryginalny filtr i samemu wymienię. 


  • 0

#252 mazg

mazg
  • Klubowicz
  • 98 postów
  • Skąd:wci
  • Silnik:2,4
  • Wersja:exe
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:s
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:01, 14.04.2020

czy  w silnikach , które piją nadmiarowo ( np. 1l/1000km) olej, widać to na elektrodach świec? jest nagar ?- takie mam zapytanie... pozdrawiam :)


  • 0

#253 mazg

mazg
  • Klubowicz
  • 98 postów
  • Skąd:wci
  • Silnik:2,4
  • Wersja:exe
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:s
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:14, 20.04.2020

opss, nikt nic nie wie?

:depresja:


  • 0

#254 Mika11

Mika11
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • Skąd:Wiena
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:175KM 400Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 13:34, 20.04.2020

https://www.google.c...w&ictx=1&uact=3


  • 0

#255 mazg

mazg
  • Klubowicz
  • 98 postów
  • Skąd:wci
  • Silnik:2,4
  • Wersja:exe
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:s
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:43, 20.04.2020

miałem na myśli to, czy świece silników hondy  spożywających dużo oleju są pokryte nagarem w nadmiarze. Czyli, wykręcając świece możemy mieć dowód na zapieczone pierścienie olejowe...


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq