XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#226
Napisano 16:17, 20.02.2020
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#227
Napisano 17:13, 20.02.2020
Czyli jeśli R20A3 to tylko od 2014 w górę?
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#228
Napisano 17:54, 20.02.2020
Te badziewne pierścienie mam w garażu i uwierz mi są o wiele gorsze niż w vag ponieważ:Nie no do VW to nie porównujmy VW to nowe jeżdżące szroty. Wole dolewac oleju w Hondzie niż w VW
Czyli jeśli R20A3 to tylko od 2014 w górę?
1. Pierścień nr 1 kompresyjny ma wysokość 1,0mm w vag 1,2 mm
2. Pierścień nr 2 ma wysokość 0,8 mm i pełni tylko funkcje uszczelniająca. W vag ma wysokość 1,5 mm, pełni funkcję uszczelniajaco-zgarniajaca.
3. Pierścień nr 3 olejowy 2 częściowy identyczny jak w vagu.
Niestety ale TSI i tfsi jak się dba jak o hondę to oleju nie biorą, ponieważ układ pierścieni mniej przepuszcza produktów spalania niż te wadliwe w R20A3 i R18Z4, a konkretnie dochodzi do zakoksowania pierścieni olejowych. Ten kto ma choć trochę pojęcia o pierścieniach tłokowych i remontach silników to wie o co chodzi. Oczywiście żywotność i niezawodność vag jest na niższym poziomie.
Użytkownik gkill edytował ten post 17:59, 20.02.2020
#229
Napisano 18:00, 20.02.2020
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#230
Napisano 19:08, 20.02.2020
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#231
Napisano 20:12, 20.02.2020
Gkill, doskonale znam pierścienie i w Hondzie i VW tj i Oplu czy BMW. Honda pomimo niższych pierścieni i tak bije na łeb VAGa pod względem kultury pracy.
Ale mi się rozchodzi o te wadliwe pierścienie, trzymałeś je w dłoni i porównywałeś z tym standardowymi w hondzie? One nie mają pierścienia uuszczelniajaco-zgarniajacego z tzw noskiem który służy do zgarniania oleju z gładzi cylindra do tego jego sprężystość jest tak mała, że przepuszcza produkty spalania, które prowadzą do zakoksowania pierscienia olejowego, który ma tak małe
otwory, że klinuje się szpilka. Ja zmieniłem te wadliwe tłoki wraz z pierścieniami, wstawiłem tłoki od r18z4 z 2014 roku z pierścieniami standardowymi z olejowym 3 częściowym. O tych wadliwych można powiedzieć: biją cały świat pod względem zmniejszenia tarcia na gładzi cylindra i to jest jedna bdb cecha a druga to ponadprzeciętnie niska masa.
Użytkownik gkill edytował ten post 07:44, 21.02.2020
#232
Napisano 20:54, 20.02.2020
Czyli reasumując, które R20A3 lepsze? Do 2013r czy od 2013r?
Ja z tych praktycznych, nie teoretycznych
Ja też z praktyków, nie mam w zwyczaju pisać bzdur
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#233
Napisano 20:59, 20.02.2020
Pierścieni z tych wadliwych R20A3 jeszcze nie miałem w ręku, bo nie było okazji rozbierać takiego silnika. Mam co prawda R20A3 w garażu, został mi po wymianie silnika, tam z kolei stuka tłok. Znajdzie się chwilą to rozbiore go w końcu, i obadam ten silnik od środka po swojemu
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#234
Napisano 21:02, 20.02.2020
I widzisz teraz mamy odpowiedź na to czemu tak opel pije olej.Dużo pierścieni uszczelniajaco-zgarniajacych nie ma noska, stożka, np. Opel.
Pierścieni z tych wadliwych R20A3 jeszcze nie miałem w ręku, bo nie było okazji rozbierać takiego silnika. Mam co prawda R20A3 w garażu, został mi po wymianie silnika, tam z kolei stuka tłok. Znajdzie się chwilą to rozbiore go w końcu, i obadam ten silnik od środka po swojemu
#235
Napisano 21:17, 20.02.2020
#236
Napisano 21:23, 20.02.2020
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#237
Napisano 21:27, 20.02.2020
Nie wrzucam hondy i vaga do jednego worka, tylko porównuje pierścienie tłokowe te wadliwe w hondzie do tych w vagu i tu te drugie są lepsze i to nie zmienia faktu za same silniki od konkurencyjnej marki są znacznie bardziej awaryjne niż te nasze.
Użytkownik gkill edytował ten post 21:56, 20.02.2020
#238
Napisano 22:26, 20.02.2020
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#239
Napisano 22:36, 20.02.2020
pojedz do serwisu z autem na gwarancji to ci kaza placic za przedterminowa wymiane oleju, mimo ze masz zapisane ze takie przeglady sa na koszt aso, bo wg manuala jest co 20 tys albo i wiecej i wtedy wielu klientow daje sobie spokoj
#240
Napisano 23:00, 20.02.2020
Ja mam polifta 2011 , i jakoś dolalem raz 0,6 między wymiana i to po wojażach w Aplach 🤣🤣, wiec na szczęście nie wszystkie chleją oliwe🤣Ok, ale to jak jest z tymi poliftami. Z wszystkimi są lub będzie problem z poborem oleju czy jakaś partia jest już bez tej przypadłości?
Czarne jest piękne !
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych