Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Wymiana pierścieni czy dolewki Accord VIII

VIII

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
329 odpowiedzi w tym temacie

#316 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • SkÄ…d:WoÅ‚omin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:03, 13.12.2021

Nawet jak spasujesz idealnie to siły tarcia i dotarcia się wspólnie pracujących elementów nie unikniesz.
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#317 mazg

mazg
  • Klubowicz
  • 98 postów
  • SkÄ…d:wci
  • Silnik:2,4
  • Wersja:exe
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:s
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:25, 14.12.2021

moim zdaniem opiłki nie powstają przy docieraniu, szlifowaniu, honowaniu. To produkt wiercenia , toczenia, frezowania. Zostawianie w silniku tego śmiecia to niedbalstwo wykonawcy .. :)
 


  • 0

#318 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • SkÄ…d:WoÅ‚omin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 19:41, 14.12.2021

Haha dobre
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#319 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 22:07, 14.12.2021

moim zdaniem opiłki nie powstają przy docieraniu, szlifowaniu, honowaniu. To produkt wiercenia , toczenia, frezowania. Zostawianie w silniku tego śmiecia to niedbalstwo wykonawcy .. :)

Liczyłeś kiedyś łańcuchy tolerancji dla takiego silnika? Obecnie nie ma czegoś takiego jak liczenie ja zero w najgorszym przypadku. Wchodzi w to statystyka i dopuszcza się pasowania ciasne. Więc w tym momencie albo masz fart albo.....

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#320 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • SkÄ…d:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 07:14, 15.12.2021

moim zdaniem opiłki nie powstają przy docieraniu, szlifowaniu, honowaniu. To produkt wiercenia , toczenia, frezowania. Zostawianie w silniku tego śmiecia to niedbalstwo wykonawcy .. :)
 

Za duże ryzyko, że te opiłki dostaną się do układu korbowego i mamy szybki zgon nowego silnika, w dodatku jeszcze na gwarancji a jest takie prawdopodobieństwo bo taki pierwszy olej bywa czasem bardzo długo bo nawet chyba do 50 tyś km w niektórych dieslach.


Użytkownik gkill edytował ten post 08:13, 15.12.2021

  • 0

#321 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • SkÄ…d:WoÅ‚omin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 08:18, 15.12.2021

I 10tys po pierwszej takiej wymianie po 50tys silnik umiera śmiercią kombinowana.
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#322 Swider

Swider
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:51, 09.01.2022

Cześć, szybkie pytanie czy w k24z3 da siÄ™ wymienić uszczelniacze zaworowe bez zdejmowania gÅ‚owicy? zainteresowaÅ‚ mnie temat po obejrzeniu 

 


  • 0

#323 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • SkÄ…d:WoÅ‚omin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 14:01, 09.01.2022

Da się bez większych problemów
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#324 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 14:20, 09.01.2022

Oczywiscie że się da
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, pÅ‚ynów, sprzÄ™gÅ‚a, rozrzÄ…du, silników, naprawa silników, skrzyÅ„ MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#325 Swider

Swider
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:06, 09.01.2022

Oczywiscie że się da

Ile taka przyjemność będzie kosztować?
  • 0

#326 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 14:58, 10.01.2022

Ile taka przyjemność będzie kosztować?


40-70 od zaworu..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, pÅ‚ynów, sprzÄ™gÅ‚a, rozrzÄ…du, silników, naprawa silników, skrzyÅ„ MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#327 garbee

garbee
  • Nowy
  • 3 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:46, 03.02.2023

Witam,

 

mam VIII z 2.0 2011 r, przy przebiegu ok, 215000 bierze mi ok 1l na 1000 km.

Auto z MT, jeżdżę raczej spokojnie, więcej po mieście, raz na jakiś czas trasa, w trasie nie przekraczam 140-150 km/h.

Zalewany jest Shell 5w30.

 

Co radzicie:

1. PÅ‚ukanka

2. Dolewki

3. zmiana oleju na inny ( z tego co czytałem w tym wątku to polecacie 0w20, ale czy to do 2.0 też?)

4. Wymiana pierścieni.

 

Z góry dziękuję za pomoc.


  • 0

#328 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 05:18, 04.02.2023

http://www.accordklu...we-tłoki/page-1

Przeczytaj jeszcze to i podejmij decyzjÄ™.
Dla mnie patrząc na Twoje spalanie to żadna płukanka, żaden olej nic tu nie zmieni, wymiana pierścieni owszem.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#329 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 13:53, 05.02.2023

przy takim poborze tylko i wyłącznie remont


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, pÅ‚ynów, sprzÄ™gÅ‚a, rozrzÄ…du, silników, naprawa silników, skrzyÅ„ MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#330 garbee

garbee
  • Nowy
  • 3 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:51, 05.02.2023

przy takim poborze tylko i wyłącznie remont

DziÄ™ki, napiszesz mi na priv ile taki remontu u Ciebie w warsztacie by kosztowaÅ‚? 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq