XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#316
Napisano 22:03, 13.12.2021
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#317
Napisano 15:25, 14.12.2021
moim zdaniem opiłki nie powstają przy docieraniu, szlifowaniu, honowaniu. To produkt wiercenia , toczenia, frezowania. Zostawianie w silniku tego śmiecia to niedbalstwo wykonawcy ..
#318
Napisano 19:41, 14.12.2021
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#319
Napisano 22:07, 14.12.2021
Liczyłeś kiedyś łańcuchy tolerancji dla takiego silnika? Obecnie nie ma czegoś takiego jak liczenie ja zero w najgorszym przypadku. Wchodzi w to statystyka i dopuszcza się pasowania ciasne. Więc w tym momencie albo masz fart albo.....moim zdaniem opiłki nie powstają przy docieraniu, szlifowaniu, honowaniu. To produkt wiercenia , toczenia, frezowania. Zostawianie w silniku tego śmiecia to niedbalstwo wykonawcy ..
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
#320
Napisano 07:14, 15.12.2021
moim zdaniem opiłki nie powstają przy docieraniu, szlifowaniu, honowaniu. To produkt wiercenia , toczenia, frezowania. Zostawianie w silniku tego śmiecia to niedbalstwo wykonawcy ..
Za duże ryzyko, że te opiłki dostaną się do układu korbowego i mamy szybki zgon nowego silnika, w dodatku jeszcze na gwarancji a jest takie prawdopodobieństwo bo taki pierwszy olej bywa czasem bardzo długo bo nawet chyba do 50 tyś km w niektórych dieslach.
Użytkownik gkill edytował ten post 08:13, 15.12.2021
#321
Napisano 08:18, 15.12.2021
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#322
Napisano 12:51, 09.01.2022
Cześć, szybkie pytanie czy w k24z3 da się wymienić uszczelniacze zaworowe bez zdejmowania głowicy? zainteresował mnie temat po obejrzeniu
#323
Napisano 14:01, 09.01.2022
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#324
Napisano 14:20, 09.01.2022
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#325
Napisano 21:06, 09.01.2022
Ile taka przyjemność będzie kosztować?Oczywiscie że się da
#326
Napisano 14:58, 10.01.2022
Ile taka przyjemność będzie kosztować?
40-70 od zaworu..
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#327
Napisano 23:46, 03.02.2023
Witam,
mam VIII z 2.0 2011 r, przy przebiegu ok, 215000 bierze mi ok 1l na 1000 km.
Auto z MT, jeżdżę raczej spokojnie, więcej po mieście, raz na jakiś czas trasa, w trasie nie przekraczam 140-150 km/h.
Zalewany jest Shell 5w30.
Co radzicie:
1. PÅ‚ukanka
2. Dolewki
3. zmiana oleju na inny ( z tego co czytałem w tym wątku to polecacie 0w20, ale czy to do 2.0 też?)
4. Wymiana pierścieni.
Z góry dziękuję za pomoc.
#328
Napisano 05:18, 04.02.2023
Przeczytaj jeszcze to i podejmij decyzjÄ™.
Dla mnie patrząc na Twoje spalanie to żadna płukanka, żaden olej nic tu nie zmieni, wymiana pierścieni owszem.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#329
Napisano 13:53, 05.02.2023
przy takim poborze tylko i wyłącznie remont
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#330
Napisano 16:51, 05.02.2023
przy takim poborze tylko i wyłącznie remont
Dzięki, napiszesz mi na priv ile taki remontu u Ciebie w warsztacie by kosztował?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
|
VIII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , wczoraj, 18:04 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych