Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Spostrzeżenie po wymianie oleju

VIII olej

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#16 5150

5150
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • Skąd:Birmingham
  • Silnik:2.4
  • Wersja:VIII
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:53, 27.08.2016

A teraz z innej beczki. Jak często czyścicie końcówki wydechów? Legenda głosi, że im bardziej bierze tym są bardziej okopcome i np. przy zakupie takie należy omijać. U mnie pobór jest znikomy, a końcówki do czyszczenia średnio co 2-3 tygodnie.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

to znaczy  że podbiera u Ciebie. U mnie od wymiany do wymiany nic ale na castrolu były bardziej okopcone, teraz cacy.


  • 0

#17 mafia35

mafia35
  • Forumowicz
  • 554 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:57, 27.08.2016

0.4 na 10000km to prawie nic. Wczesniej byl shell. Wyczyszcze i zobacze jak na tym hondowskim

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#18 5150

5150
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • Skąd:Birmingham
  • Silnik:2.4
  • Wersja:VIII
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:30, 27.08.2016

0.4 na 10000km to prawie nic. Wczesniej byl shell. Wyczyszcze i zobacze jak na tym hondowskim

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

jeśli tak to tak :)


  • 0

#19 cysior

cysior
  • Forumowicz
  • 465 postów
  • Skąd:Zachodniopomorskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 14:18, 27.08.2016

Ciekawe od czego to zależy. U mnie nie bierze oleju i zero sadzy nawet po 2 miesiącach od polerki
  • 0

#20 mafia35

mafia35
  • Forumowicz
  • 554 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:28, 27.08.2016

Moze zlym srodkiem czyszcze. Robi sie pozniej tlusta powloka. Za pewne zgarnia spaliny na starcie jak idzie na ssaniu

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#21 mirro32

mirro32
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Silesia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:49, 28.08.2016

Tzw.okopcenie wydechu moze byc efektem kilku czynnikow pracy silnika:
1) zlym stanem pierscieni ktore niezgarniaja oleju
2) uszczelniacze nadajace sie do wymiany
3) przytkany filtr powietrza generuje nie optymalne warunki spalania
4) praca rozrzadu i swiec ktore generuja rowniez nie optymalne warunki spalania
5) problem ukladu zaplonowego i sonda lambda rowniez moga za to odpowiadac
6) zly olej vs obecny stan silnika tzn za niskiej lepkosci oraz efekt finalny procesu spalanie oleju
ktory moze byc rozny w roznie stosowanych olejach zalezny od pisanej wczesniej bazy olejowej i dodatkow zawartych w oleju.
Pewnie jeszcze kilka przyczyn mozna by bylo dopisac ale te powyzsze to chyba fundament problemu.
  • 0

#22 mafia35

mafia35
  • Forumowicz
  • 554 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:14, 28.08.2016

Świece też właśnie wymieniłem, bo miałem duży przegląd. Stare były styrane. No nic. Wyczyszczę i będę obserwował. Ogólnie do silnika nie mam nic do zarzucenia.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, olej

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq