Panowie,
Produkcja olejow scisle specyfikowanych jest procesem bardzo skomplikowanym gdzie produkcja bazy tj organicznej i syntetycznej odbywa sie tylko w kilku powaznych koncernach min Mobil, Shell a np wspomniany Castrol nalezy do grupy BP.
Kazdaz tych poteznych korporacji ma swoje patenty np na pozyskiwanie oleju pure z gazu ziemnego.
Sam olej w oleju to jakies 70-80% wsadu wlewanego do naszych silnikow a reszta do komponenty zwane dodatkami ktore sa sciale tajne i czesto opatentowane. Podobnie jest z benzyna na stajach paliw gdzie baza jest wspolna a roznice to wspomniane dodatki.
Co do Millersa to jak kolega wspomnial 360pln za 5l samo sie wie przez ze cena okresla jakosc.
Technologia nano struktur jest droga gdziekolwiek popatrzymy np pasty polerskie,produkcje optyki, spieki weglikow itd.
Znanym rowniez na rynku olejowym jest producent Amsoil ktory rowniez trzyma wysoka jakosc i obstawia duza partie rynku Ameryki.
Tak z ciekawostek rodzina krolewska wizytowala w fabryce Amsa wiec .....
Temat oleji to temat rzeka a sprawa jest prosta:
1)stosowac olej zgodnie z zaleceniem producenta
2)wymieniac zgodnie z zaleceniami lub czesciej w przypadku pracy w trudnych wafunkach
3)marki olejow maja znikome znaczenie jesli mamy oleje o scisle tej samej specycji technicznej
4)dobierac olej w przypadkach sczegolnych zaleznie od trybu pracy jednostki np rajdy lub praca taxi
Wiec decyzje nalezy podejmowac tytulem majetnosci portfela i rozsadkiem.