Jak nie przekraczają 2000tys obrotów to nie ma żadnych objawów. Dopiero powyżej 2tys zaczyna coś klepaćciekawy jestem jak brzmi taki silnik z takimi objawami;)
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 20:41, 21.05.2019
#32
Napisano 08:54, 22.05.2019
nie mam jak bo silnik rozebrany
ile km masz nalatane tym autem ?
#33
Napisano 09:33, 22.05.2019
#34
Napisano 10:57, 22.05.2019
Siema Panowie, ja mam ten sam problem, tyle że zacząłem od czyszczenia przepustnicy, zaslepilem egr, i szukam dalej mam na 2 cylindrach niższa kompresję, może też to sprawdźcie, a co do tego jak to naprawić czy zregenerować to nie mam pojęcia. To mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość.
no to albo masz tak fatalnie podparte zaory ze sie nie domyakja i kompresja na tych dwóch garach znika albo silnik (owalizacja cylindrow)/pierscienie tlokow padniete lub ogolnie silnik szrot Auto pije olej ?
Użytkownik lakatus edytował ten post 10:59, 22.05.2019
#35
Napisano 11:09, 22.05.2019
#36
Napisano 11:36, 22.05.2019
no z tym kreceniem to faktycznie cholera wie czy nie jest jak piszesz moje niekrecone w 100% szlag trafil przy ok 350 tys km (jazda typowa autostradowa w 90%) ...na otomoto w historii przegladania ogloszen (dwutygodniowej) trafilem nie tak dawno oglosznia z autami po swapie silnikow na wskutek ich zuzycia przy przebiegu ok 440 tys km jedno jeszcze wisi.
https://www.otomoto....html#9301b3b13c
cos moze w tym jest ze okolice 400 tys km sa newraligczne dla tego auta
Twoja tata zrobil 320 tys km, ale moze realne a ile z Was ma 100% pewnosci co do przebiegu ? Generalnie kupujac auto z przebiegiem ok 300 tys km widac trzeba miec z tylu glowy opcje wymiany silnika albo remontu oraz ok 6 tys zl na wszelki wypadek...Auta z przebiegiem ok 220 tys powinny miec sporo nizsza cene przy sprzedazy w mojej opini z racji ryzyka iz dlugo nie pojezdzisz w sensie km ..
Użytkownik lakatus edytował ten post 11:39, 22.05.2019
#37
Napisano 12:09, 23.05.2019
no z tym kreceniem to faktycznie cholera wie czy nie jest jak piszesz moje niekrecone w 100% szlag trafil przy ok 350 tys km (jazda typowa autostradowa w 90%) ...na otomoto w historii przegladania ogloszen (dwutygodniowej) trafilem nie tak dawno oglosznia z autami po swapie silnikow na wskutek ich zuzycia przy przebiegu ok 440 tys km jedno jeszcze wisi.
https://www.otomoto....html#9301b3b13c
cos moze w tym jest ze okolice 400 tys km sa newraligczne dla tego auta
Twoja tata zrobil 320 tys km, ale moze realne a ile z Was ma 100% pewnosci co do przebiegu ? Generalnie kupujac auto z przebiegiem ok 300 tys km widac trzeba miec z tylu glowy opcje wymiany silnika albo remontu oraz ok 6 tys zl na wszelki wypadek...Auta z przebiegiem ok 220 tys powinny miec sporo nizsza cene przy sprzedazy w mojej opini z racji ryzyka iz dlugo nie pojezdzisz w sensie km ..
no ja na szczęście nie m takich problemów jak wy bo u mnie chwilę na zimnym coś głośniej klepie ale jak przyjadę z 500m to przechodzi jak oliwa się rozprowadzi, a jak jest ciepły to nic nie słychać i jeździ całkiem normalnie więc się nie przejmuje tym;)
#38
Napisano 09:53, 30.05.2019
#39
Napisano 18:24, 04.06.2019
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych