Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

K20A6 stuki zaworów

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#31 ksiadzrobak

ksiadzrobak
  • Forumowicz
  • 67 postów
  • Skąd:nibylandia
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano wczoraj, 20:41

ciekawy jestem jak brzmi taki silnik z takimi objawami;)

Jak nie przekraczają 2000tys obrotów to nie ma żadnych objawów. Dopiero powyżej 2tys zaczyna coś klepać
  • 0

#32 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 852 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano dziś, 08:54

nie mam jak bo silnik rozebrany

ile km masz nalatane tym autem ? 


  • 0

#33 loluś

loluś
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Bochnia
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano dziś, 09:33

Siema Panowie, ja mam ten sam problem, tyle że zacząłem od czyszczenia przepustnicy, zaslepilem egr, i szukam dalej mam na 2 cylindrach niższa kompresję, może też to sprawdźcie, a co do tego jak to naprawić czy zregenerować to nie mam pojęcia. To mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość.
  • 0
loluś

#34 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 852 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano dziś, 10:57

Siema Panowie, ja mam ten sam problem, tyle że zacząłem od czyszczenia przepustnicy, zaslepilem egr, i szukam dalej mam na 2 cylindrach niższa kompresję, może też to sprawdźcie, a co do tego jak to naprawić czy zregenerować to nie mam pojęcia. To mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość.

no to albo masz tak fatalnie podparte zaory ze sie nie domyakja i kompresja na tych dwóch garach znika albo silnik (owalizacja cylindrow)/pierscienie tlokow padniete lub ogolnie silnik szrot :/ Auto pije olej ? 


Użytkownik lakatus edytował ten post dziś, 10:59

  • 0

#35 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 907 postów
  • Skąd:Biłgoraj Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano dziś, 11:09

te silniki są chyba jakieś trefne z tego co czytam albo kurde mamy jakieś przekrecone z 200tys, mój tata miał kiedy punto 1.1 auto od nowości w domu, miało 320tys, nigdy o nie nie dbał prawie wcale, olej zmieniał jak mu sie przypomnialo, auto czy na ciepłym czy ba zimnym zmęczone i poszło na szrot bo to rdza zjadła pod spodem a silnik dalej żył. Tu ludzie mają po 200 ileś tyś i panewki, tłoki cuda wianki, albo honda się nie nadaje do jazdy na wysokich obrotach na to by wychodziło ;)
  • 0

#36 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 852 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano dziś, 11:36

no z tym kreceniem to faktycznie cholera wie czy nie jest jak piszesz :/ moje niekrecone w 100% szlag trafil przy ok 350 tys km (jazda typowa autostradowa w 90%) ...na otomoto w historii przegladania ogloszen (dwutygodniowej) trafilem nie tak dawno oglosznia z autami po swapie silnikow na wskutek ich zuzycia przy przebiegu ok 440 tys km  jedno jeszcze wisi.

https://www.otomoto....html#9301b3b13c

cos moze w tym jest ze okolice 400 tys km sa newraligczne dla tego auta

 

Twoja tata zrobil 320 tys km, ale moze realne a ile z Was ma 100% pewnosci co do przebiegu ? Generalnie kupujac auto z przebiegiem ok 300 tys km widac trzeba miec z tylu glowy opcje wymiany silnika albo remontu oraz ok 6 tys zl na wszelki wypadek...Auta z przebiegiem ok 220 tys powinny miec sporo nizsza cene przy sprzedazy w mojej opini z racji ryzyka iz dlugo nie pojezdzisz w sensie km ..


Użytkownik lakatus edytował ten post dziś, 11:39

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq