Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Brak kultury pracy silnika - szarpanie, nierówna praca

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
484 odpowiedzi w tym temacie

#31 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:24, 29.08.2016

Kiedyś mierzylem czas do setki, wyszło mi poniżej 10 s więc te szarpanie nie wpływa aż tak na osiągi. Moim zdaniem to sprzeglo, bo im bardziej jest zużyte tym gorzej szarpie. Szarpie także jak hamuje silnikiem na dwójce przed progiem zwalniającym.

Wysłane z Meizu M2 Note

100% to samo :) Ponoć odczyty z sondy lambda nie są brane powyżej iluśtam tys. obrotów, dlatego auto zbiera się dobrze jak jest kręcone. To by wskazywało definitywnie na sondę.

Ja zrobię jeszcze pomiary na OBDII podczas jazdy, może coś wyjdzie.


Użytkownik kslavek edytował ten post 17:26, 29.08.2016

  • 0

#32 Killaz

Killaz
  • Forumowicz
  • 629 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Comfortline
  • KM:102
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:36, 29.08.2016

Dodam jeszcze, że najgorzej jest na ciepłym silniku i zauważyłem także, że dramat jest kiedy rozgrzane auto zgasze, za 5 minut znowu odpale i auto jest na maxa za*cenzura*e. Jak nieco przestygnie to rakieta.

Wysłane z Meizu M2 Note
  • 0

#33 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 06:15, 30.08.2016

w 1,8 przedliftowym produkowanym do października 2000 roku jest jedna sonda.od października 2000 roku było już pełne OBD II ze złączem w tunelu i były 2 sondy wkładane. sonda do F18B2 to ng/ntk i pasuje spokojnie uniwersalna

CG9/CH7 czyli wszystko co miało F20B6 nie ważne czy przed czy po lifcie miało OBDII i miało 2 sondy (jedna w kolektorze na przodzie druga w katalizatorze.

killaz dla mnie to ty juz sprzęgła nie masz :)


  • 0

#34 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:32, 30.08.2016

Wymieni sprzęgło i będzie tak samo :)
  • 0

#35 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 08:34, 30.08.2016

niech mechanik zrobi zdjęcie sprzęgła jak zdemontuje bo to może być ciekawy widok :)


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#36 wodzirej2

wodzirej2
  • Klubowicz
  • 384 postów
  • Skąd:małe 3-city
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 09:58, 30.08.2016

Pany
Czy przegazowanie auta na postoju i jałowym biegu
nie pomoże chociaż rozdzielić sprawę na kwestię zapłonu i pracy silnika
a ewentulanie problem napędu czyli sprzęgła itp
Killaz
Jeśli przygazujesz na jałowym biegu nawet do odciny to silnik sie ładnie wkręca na obroty czy też parska ?
  • 0

Moje autko :)


#37 Killaz

Killaz
  • Forumowicz
  • 629 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Comfortline
  • KM:102
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:27, 30.08.2016

Ładnie. Bardzo ładnie.

Wysłane z Meizu M2 Note
  • 0

#38 wodzirej2

wodzirej2
  • Klubowicz
  • 384 postów
  • Skąd:małe 3-city
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 11:09, 30.08.2016

W takim razie bym obstawiał przełożenie napędu
Może faktycznie to sprzęgło..
Zapnij jedynkę, ręczny na maxa i spróbuj ruszyć
Jeśli sprzęgło ciągnie to silnik będzie się dławił
Jeśli się ślizga poczujesz, silnik wchodzi na obroty a nie ciągnie budy
  • 0

Moje autko :)


#39 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:05, 30.08.2016

Nie jest to sprzeglo. Problem jest powiązany z pedalem gazu/ukladem zapłonowym. Mam to samo, sprzeglo wymienione i łapie bardzo dobrze. Zmian prędkości nie będzie widać na liczniku bo ma za dużą bezwładność, auto robi susy, sprzęgło nie ślizga.

Użytkownik kslavek edytował ten post 13:10, 30.08.2016

  • 0

#40 wodzirej2

wodzirej2
  • Klubowicz
  • 384 postów
  • Skąd:małe 3-city
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 13:28, 30.08.2016

No dobra
A na tym filmiku co wrzucił Killaz od tej 56sekundy kiedy przyspiesza co tam jest niw tak bo średnio widać i słychać akurat lukam z tel
Na jakim biegu jest to depnięcie na gaz ?
  • 0

Moje autko :)


#41 Killaz

Killaz
  • Forumowicz
  • 629 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Comfortline
  • KM:102
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:48, 30.08.2016

Na dwójce

Wysłane z Meizu M2 Note
  • 0

#42 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:16, 30.08.2016

Podczas jazdy korekty krótkoterminowe na Pb i LPG: +15-20%. Czyli jest za dużo powietrza albo któryś czujnik źle wskazuje jego dawkę. Lewego nie mam. Jednak sonda?


  • 0

#43 Killaz

Killaz
  • Forumowicz
  • 629 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Comfortline
  • KM:102
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:32, 31.08.2016

No dobra
A na tym filmiku co wrzucił Killaz od tej 56sekundy kiedy przyspiesza co tam jest niw tak bo średnio widać i słychać akurat lukam z tel
Na jakim biegu jest to depnięcie na gaz ?

Jedynka + zapięty ręczny, coś z tego można wywnioskować?


  • 0

#44 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:45, 31.08.2016

No i stało się, są dwa błędy po godzinnej jeździe w korkach: P0170 i P0171 tak wiec na razie poszukam dokładnie lewego powietrza, potem pojadę do gazownika i zobaczę co on na to. Komputer cały czas wzbogaca mieszankę aż do wywalenia błędu. Ciekawe jest to, że trzeba długo jechać, żeby wyskoczyły, korekty idą pomału do góry.

Mam wtryski Valteka, dużo tu pisali o nich, że ten błąd to przez wtryski itd., ale u mnie korekty na Pb tak samo w górę idą i to mnie zastanawia.

Sondy bym na razie nie ruszał.

 

Killaz to, że sprzęgło masz dobre.


Użytkownik kslavek edytował ten post 21:47, 31.08.2016

  • 0

#45 Killaz

Killaz
  • Forumowicz
  • 629 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Comfortline
  • KM:102
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:55, 31.08.2016

Gdzie tego lewego powietrza będziesz szukał? :>


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq