Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

drgania

VII przeguby pol

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#1 bartosz

bartosz
  • Forumowicz
  • 9 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:accord
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:08, 20.08.2016

Witam. Panowie miałem problem  z accordem 2003r 2.0. Powstał luz na pół osi a dokladnie na walku ktory laczy skrzynie i przegub wewnetrzny. Wymienilem wałek wraz z przegubem ale teraz przy jezdzie na 2biegu przy predkosci 35/39 km/h telepie samochodem cos w sensie jazda na kapciu. Mechanik twierdzi ze przegub wewnetrzny z lewej  strony bo czuc drgania pod nogami.  Czy mozna z tym jakis czas jezdzic ??? czy nie przeniesie tych drgan na prawa strone?? Cala  strone mam zrobiona i mam obawy zeby znowu zaraz jej nie robic a nie jestem w stanie tego teraz na prawic . Za duze koszta poniosłem przy wymianie wałka <prawa strona> bo tylko moglem dostac oryginał. 

 

 

P S  


  • 0

#2 maniek7414

maniek7414
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:serock
  • Silnik:2,2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:jhm
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 06:47, 02.09.2016

A sprawdzałeś gumy na półosiach u mnie wyglądały tak939f664800ee0ff9bb3b6bd498bb3a53.jpg

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Pełno rdzy gumy wyglądały jak by ktoś napompował a wałek nie symetryczny zachwile by pękł

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  • 0
maniek7414

#3 grzes508

grzes508
  • Forumowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Rzeszów / Zamość
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:08, 02.09.2016

Nie wiem czy chcesz dłużej na tym jeździć ale jeśli tak noto jak kolega wspomniał, zrób inspekcje półosi całej oraz gum, bo słyszałem o przypadkach dużej korozji na tych osiach


  • 0

#4 maniek7414

maniek7414
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:serock
  • Silnik:2,2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:jhm
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 08:02, 02.09.2016

Potwierdzam miałem dwa komplety i to samo rdzewieją na potęgę dostaje się pod gumę Woda

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  • 0
maniek7414

#5 grzes508

grzes508
  • Forumowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Rzeszów / Zamość
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:12, 02.09.2016

Chyba sam muszę zrobić przegląd swoich półosi, podczas ruszania też u mnie występują drgania, najpierw po przesiadce z innego auta wydawało mi się, że może za mało gazu dodaje, tutaj mam fele 19' więc tego momentu jednak silnik musi więcej podać żeby płynnie ruszyć, ale jak tak was słucham to chyba zrobię przegląd, powiedzcie mi czy jak ściągnę koło i złapię za półoś oraz spróbuję nią pokręcić w lewo i prawo to powinna mieć pewien luz czy nie?


  • 0

#6 maniek7414

maniek7414
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:serock
  • Silnik:2,2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:jhm
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 12:13, 02.09.2016

Luz będzie zawsze jeśli chodzi o szarpanie przy ruszania to obstawiałbym sprzęgło z półośie to drgania w czasie jazdy

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  • 0
maniek7414

#7 grzes508

grzes508
  • Forumowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Rzeszów / Zamość
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:04, 02.09.2016

ale słyszałem tez, że właśnie przegub wewnętrzny jest tego przyczyną. Jeśli to byłoby sprzęgło to nie czuł bym tego na pedale?


  • 0

#8 unckle

unckle
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:35, 28.12.2016

czy półosie lub inne rzeczy które się z nimi wiążą mogę powodować pukanie na nierównościach?

pytam ponieważ niby zawieszenie mam sztywne i w porzadku, a cały czas mam takie delikatne pukanie na małych nierównościach jak np.poklejona wieloma łatami droga


  • 0

#9 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:38, 13.03.2017

Wydaje mi się, że tak. Wymieniłem już praktycznie wszystko u siebie, a stukania nadal są. I to jest tego powód:

 

https://youtu.be/N1leEbdTpDg

 

Jak myślicie, to już nie pojeździ?

 

Ogólnie teraz mam dylemat, czy zamówić sam przegub wewnętrzny, nowy z jarusnetu czy szukać całej półośki używanej z 2.4.

 

Czy 2.0, 2.4 są takie same?


  • 0

#10 Kidler

Kidler
  • Forumowicz
  • 114 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Elegance
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:51, 13.03.2017

tak, półosie w 2.0 i 2.4 są takie same


  • 0

#11 typer2014

typer2014
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:-----
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:45, 14.03.2017

taki luz to wina przegubu czy samej półosi ?? to sie regenreuje czy wymienia mam ten sam problem lozysko podpory jest ok ale zaraz za łozyskiem jest luz dokładnie lączenie przegubu z półoską  na tzw kielichu jak wymiana to  i jakiej firmy szukac, uzywek troche sie boje ze wzgledu na to ze nie wiem jak długo sie pojezdzi na tym no chyba ze ma to lepsza wytrzymałość


  • 0

#12 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:52, 14.03.2017

Swoich jeszcze nie rozebrałem, więc nie wiem. Szukam używanych w miarę sprawnych w normalnej cenie, swoje zostawiam. Jeżeli używki padną, to oddam do regeneracji swoje stare i założę ponownie. Nie cieszy mnie fakt, że jeden przegub wewn. kosztuje 900 zł.


  • 0

#13 wiran

wiran
  • Forumowicz
  • 194 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:00, 14.03.2017

Z tego co mówisz nie koniecznie musi być to przegub. Jeśli ci nie trzęsie budą tak mi się wydaję. Możę być wyrobiony wieloklin. Najlepiej rozebrać i zobaczyć bo samą półoś kupisz taniej o wiele nawet zamiennik.


  • 0

#14 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:01, 14.03.2017

Można to jednoznacznie zdiagnozować bez kanału i zdejmowania manszety z przegubu?


  • 0

#15 awadam

awadam
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:kobyłka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:27, 09.05.2017

czy jeździł ktoś na tej półosi?? może polecić? http://allegro.pl/po...6720836932.html


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, przeguby pol

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq