Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Jaki komplet zawieszenia do VIII Tourer 2.2 i-DTEC

VIII amortyzatorysprężyny zawieszenie kombi

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sampro

Sampro
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive+Nav
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:54, 19.08.2016

Cześć,

Ponieważ mój Accord VIII Tourer 2.2 i-DTEC ma już 200 000 km wybijania na polskich drogach, to przymierzam się do wymiany kompletu zawieszenia - amortyzatory i sprężyny x4. Co polecacie? Chciałbym się zapytać o Wasze doświadczenia.

 

Auto jest troszkę modzone (180 KM i dopracowany rozkład momentu, hamulce Brembo), więc zawieszenie chciałbym mieć też nieco lepsze niż seria. Z drugiej strony nie chciałbym też budować wyścigowego zawieszenia w Zerkopolu... :P Szukałem w katalogu Kayaba Excel-G, ale tam są tylko na przód, Bilstein też ma tylko na przód... Nigdzie nie mogę znaleźć oferty amorków na tył.

 

Co polecacie? Jakie amortyzatory, jakie sprężyny?

 

Z góry dziękuję za radę!


  • 0

#2 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 15:41, 19.08.2016

Gwint lub OEM amory przynaniej przód. Z zamienników nie bedziesz zadowolony jak chcesz lepiej niż seria.

Po 200tys km masz już zużyte amory i springi P+T ? Trochę szybko.

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#3 Sampro

Sampro
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive+Nav
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:21, 20.08.2016

Gwint lub OEM amory przynaniej przód. Z zamienników nie bedziesz zadowolony jak chcesz lepiej niż seria.

Po 200tys km masz już zużyte amory i springi P+T ? Trochę szybko.

Wysłane z Tapatalk

To nie tak, że zawieszenie nie działa wcale - na "trzęsawkach" wychodzi skuteczność na poziomie 65% - ale auto już trochę siedzi z tyłu (na geometrii nie da się już ustawić dobrze kątów, bo tył osiada) i czuć,  że jest już "rozlazłe". Pamiętam jak wybierało nierówności 100 000 km temu i widzę jak jest teraz...

Dlatego przemierzam się do zmiany, a robienie tylko jednej osi, albo samych amorów trochę mija się z celem, jeśli chcę przywrócić dawną sprawność...

 

Orientujecie się jakie mogą być ceny OEM-owe...?


  • 0

#4 pawlo12

pawlo12
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Kmiecin
  • Silnik:2,2
  • Wersja:tourer
  • KM:150 PS
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CH9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:58, 03.08.2020

odświeżam temat:)

sam jetsem w trakcie kupowania teraz amorów i sprężyn i zastanawiam się co wziąść,może jakieś pomysły:)???


  • 0

#5 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 07:00, 04.08.2020

O amorach już było - BILSTEIN.


  • 0

#6 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:52, 05.08.2020

Jeszcze w pięciu innych napisz o tych dystansach i od kogo je masz. Ostatni raz upominam Swider


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, amortyzatorysprężyny, zawieszenie, kombi

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq