Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Cewka zapłonowa

V cewka zapłonowa zapłon

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 damian398

damian398
  • Forumowicz
  • 327 postów
  • SkÄ…d:GÅ‚ogów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:08, 18.08.2016

Witam.

 

Potrzebuję kupić nową cewkę zapłonową, kopułkę i palec. Jakiej firmy są godne uwagi ?


  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:30, 18.08.2016

http://www.accordklu...owa#entry729749

 

może nie ta generacja ale to samo.

 

Kopułka i palec - OEM lub YEC

 

Cewka - daj znać co masz do wyboru


  • 0

#3 damian398

damian398
  • Forumowicz
  • 327 postów
  • SkÄ…d:GÅ‚ogów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 05:54, 19.08.2016

kopuÅ‚ka i palec na miejscu blue print a cewka MAGNETI MARELLI


Użytkownik damian398 edytował ten post 05:54, 19.08.2016

  • 0

#4 damian398

damian398
  • Forumowicz
  • 327 postów
  • SkÄ…d:GÅ‚ogów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:50, 20.08.2016

Czy po wymianie cewki, kopułki i palca trzeba robić regulację zapłonu ?


  • 0

#5 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 18:25, 20.08.2016

Nie

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#6 damian398

damian398
  • Forumowicz
  • 327 postów
  • SkÄ…d:GÅ‚ogów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:51, 20.08.2016

oki dzięki za info :)


  • 0

#7 base13

base13
  • Forumowicz
  • 148 postów
  • SkÄ…d:toruÅ„
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:116
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:32, 21.08.2016

A dlaczego chcesz te elementy wymieniać ?? 

Masz jakieś problemy, szarpanie , coś z zapłonem??

Daj znać jaki efekt będzie.


  • 0

#8 damian398

damian398
  • Forumowicz
  • 327 postów
  • SkÄ…d:GÅ‚ogów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:49, 21.08.2016

Wymieniałem bo miałem problem z szarpaniem podczas hamowania silnikiem lub podczas zmiany biegów na 1,2,3. Nie szło płynnie zmienić biegu a ruszanie samochodem wyglądało jak nauka jazy :) Nie mogłem płynnie ruszyć tylko zawsze ze skokiem. Po wymianie cewki,palca i kopułki wszystkie problemy które wyżej opisałem zniknęły.


  • 0

#9 TomekRaku

TomekRaku
  • MÅ‚odszy Forumowicz
  • 23 postów
  • SkÄ…d:Czestochowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:30, 21.08.2016

Podepne sie pod temat bo tez planuje zakup cewki zeby zdiagnozowac problem, mianowicie w swoim acco VII 2.4 CL9 szarpie/przerywa ale glownie na 5tce i 6 biegu. 1-4 praktycznie nic albo nieodczuwalne az tak. Swiece wymienilem. Czy cewki moga za to odpowiadac?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#10 damian398

damian398
  • Forumowicz
  • 327 postów
  • SkÄ…d:GÅ‚ogów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:54, 21.08.2016

Podepne sie pod temat bo tez planuje zakup cewki zeby zdiagnozowac problem, mianowicie w swoim acco VII 2.4 CL9 szarpie/przerywa ale glownie na 5tce i 6 biegu. 1-4 praktycznie nic albo nieodczuwalne az tak. Swiece wymienilem. Czy cewki moga za to odpowiadac?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

Cewki można pomierzyć omomierzem i sprawdzić w instrukcji jakie powinny mieć wartości jeżeli są sprawne. U mnie szarpanie było lekkie ale wyczuwalne natomiast u kolegi w Renault gdzie ma 4 cewki i jedna padła to podczas jazdy mało silnika nie wyrywało z komory :)

 

Z tego co się rozeznałem w temacie z powodu mojej usterki to przyczyną szarpania podczas jazdy ze stałą prędkością, przyśpieszaniem, hamowaniem silnikiem, szarpaniem podczas zmiany biegów jedną z przyczyn może być układ zapłonowy tzn. świece, przewody, palec, kopułka, cewka lub źle ustawiony kąt wyprzedzania zapłonu.


  • 0

#11 base13

base13
  • Forumowicz
  • 148 postów
  • SkÄ…d:toruÅ„
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:116
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:34, 21.08.2016

Właśnie o taki opis mi chodziło, bo wiekszość wymienia elementy i nic często nie piszą czy jest poprawa czy też nic pomogło.

Dlatego zapytałęm o powód wymiany, czy mierzyłeś cewkę ??

U mnie też ta cewka chyba ma ochotę "odpocząć".

Skoro u ciebie przyniosła poprawę to muszę się przygotować na wymianę. Efekty takie same.


  • 0

#12 damian398

damian398
  • Forumowicz
  • 327 postów
  • SkÄ…d:GÅ‚ogów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:26, 21.08.2016

Cewkę mierzyłem zwykłym omomierzem i wyszło że stara cewka miała za dużo omów w porównaniu do tego co pisało w instrukcji. Kopulke wymieniłem przy okazji. Palec miałem mocno przypalony więc też poszedł do wymiany.
  • 0

#13 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 13:51, 23.08.2016

Cewkę mierzyłem zwykłym omomierzem i wyszło że stara cewka miała za dużo omów w porównaniu do tego co pisało w instrukcji. Kopulke wymieniłem przy okazji. Palec miałem mocno przypalony więc też poszedł do wymiany.

A podaj proszę jakie wartości są w książce a jakie wyszly. No i z jakiej książki korzystałeś, bo jak dobrze pamiętam to w polskiej wersji był błąd bo było podane ohm a powinno być kilo ohm. Ale nie mam jak tego potwierdzić.

Podobne problemy już się przewijały na forum i niby pomiary wychodzą ok a wymiana dawała duże efekty.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, cewka, zapłonowa, zapłon

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq