Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Jak ściągnąć zacisk hamulcowy

VII

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 PrzemekEPJ

PrzemekEPJ
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • SkÄ…d:BÄ™dków,łódzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:09, 18.08.2016

Chcę malować zaciski i ściągnąć zaciski napisze ktoś jak się zdejmuje i jak wymienic szpilki nie chcę niczego popsuć lub czegoś urwać
Czy malować piasty tak jak zaciski a będę zakładał dystans jest srebrny może ktoś w tym temacie?
  • 0

#2 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 277 postów
  • SkÄ…d:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:54, 18.08.2016

Nic trudnego: Zdejmujesz koÅ‚o,cofasz troszkÄ™ klocki (może być gruby Å›rubokrÄ™t) odkrÄ™casz 2 Å›ruby z tyÅ‚u zacisku,chyba klucz 14 i masz zacisk z jarzmem  wiszÄ…cy na przewodzie,jeÅ›li chcesz go caÅ‚kowicie zdemontować to odkrÄ™casz jeszcze przewód. Ale musisz wiedzieć że wtedy caÅ‚y pÅ‚yn zleci,wiÄ™c radzÄ™ zacisnąć coÅ› na przewodzie.

Ogólnie można przyjąć że zdjęcie zacisku jednego koła to ok.10min.roboty.

Chyba nic nie pominÄ…Å‚em,a jeÅ›li nawet to koledzy jeszcze pewnie coÅ› dopiszÄ… :cyklop: .

Oddajesz to do piaskowania? Czy sam chcesz to mazać|?

Bo jeśli sam to radzę dobrze oczyścić zacisk jak jest załozony i nie bawić się w spuszczanie płynu,bo skoro pytasz jak zdjąć zacisk,to chyba wielkiej wiedzy nie masz :cwaniak: ?

Dobra jest kątówka z drucianką,szybko ładnie schodzi,ale dobry efekt daje piaskowanie i malowanie proszkowe.

Miłej zabawy życzę ;).


  • 0

#3 PrzemekEPJ

PrzemekEPJ
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • SkÄ…d:BÄ™dków,łódzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:58, 18.08.2016

Bede sam czyścil i malował na czerwono czy malować piaste na czerwono co myślisz? Do środka zacisku nikt dokładnie nie będzie patrzył i tak pył hamulcowy najdzie
  • 0

#4 dieselinside

dieselinside
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • SkÄ…d:Bydgoszcz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:trumniak
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:25, 18.08.2016

Może to pomoże

http://hondakarma.co...eplacement.104/


  • 0

#5 cysior

cysior
  • Forumowicz
  • 465 postów
  • SkÄ…d:Zachodniopomorskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 19:50, 18.08.2016

Ja malowaÅ‚em ostatnio hameritem zaciski na niebieski mÅ‚otkowy a piastÄ™ na srebrny. CzyÅ›ciÅ‚em maÅ‚ymi szczoteczkami drucianymi. Zacisków nie zdejmowaÅ‚em, ale wtedy trzeba siÄ™ postarać żeby nie pomalować sÄ…siednich rzeczy ;) BÄ™bny czy piasty w jakieÅ› kontrastowe kolory to nie, no ale co kto lubi..


Użytkownik cysior edytował ten post 19:52, 18.08.2016

  • 0

#6 PrzemekEPJ

PrzemekEPJ
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • SkÄ…d:BÄ™dków,łódzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:19, 18.08.2016

Zaciski będą czerwone będą się komponowac z czerwonymi logami felg a piasta też myślę że będzie srebrna
  • 0

#7 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8875 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:22, 18.08.2016

Nie wieszaj zacisku na przewodzie elastycznym. Lepiej wziąć kawałek sznurka i podwiesić.
Piastę w miejscu styku z tarcza wyczyścić ale nie malować.
Można przesmarować lekko smarem (szmatką wsmarować smar).
Jak pomalujesz to będzie pierwsza rzecz do wyczyszczenia jak pojawi się bicie na kierownicy.
  • 0

#8 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:54, 18.08.2016

Moje 3 grosze - piasty siÄ™ nie maluje, nie smaruje. Czemu ? z definicji.


Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 21:00, 18.08.2016

  • 0

#9 PrzemekEPJ

PrzemekEPJ
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • SkÄ…d:BÄ™dków,łódzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:35, 18.08.2016

wiem o tym mówię o piascie do okola tylko malnac
  • 0

#10 cysior

cysior
  • Forumowicz
  • 465 postów
  • SkÄ…d:Zachodniopomorskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 13:28, 19.08.2016

Myślę, że mimo wszystko lepiej wygląda piasta wyczyszczona i pomalowana niż cała totalnie w rdzy jak było u mnie.. Szczególnie jeśli alusy mają mało ramion i to widać.

Malować piastę w miejscu styku z felgą nikt przecież nie musi a i to nie wiem ile trzeba by warstw i farby tam nawalić żeby pojawiały się drgania kierownicy przy hamowaniu..


Użytkownik cysior edytował ten post 13:29, 19.08.2016

  • 0

#11 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • SkÄ…d:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 13:59, 19.08.2016

Moje 3grosze.
Czyszczenie szczotkami drucianymi jest dobre w 1 fazie jak kupa rdzy. Trzeba kupić szcotki "wilinowe" cierno polerujące. Najlepiej x2 czerwone Proline(boczną i czołową), i piaskowanie nie jest bardzo konieczne po tej szczotce do malowania farbą. Jeśli natomisat ma ktoś kompresor to można jeszcze dzla lepszej przyczepności nabyć postolet do piaskowania i ze 4kg koruntu. Spoko wystarczy.
Pzd.
  • 0

#12 cysior

cysior
  • Forumowicz
  • 465 postów
  • SkÄ…d:Zachodniopomorskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 14:28, 19.08.2016

piaskowanie itp to już taki full wypas i w sumie tak to powinno się robić.. Ja poszedłem łatwiejszą stroną czyli Hammerite młotkowy na rdzę, oczywiście po usunięciu jej większości druciakami i odtłuszczeniu. Z tego co czytam na forach trwałość nawet chyba lepsza niż lakierów przeznaczonych do zacisków

Użytkownik cysior edytował ten post 10:21, 20.08.2016

  • 0

#13 PrzemekEPJ

PrzemekEPJ
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • SkÄ…d:BÄ™dków,łódzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:11, 19.08.2016

zawsze to lepsze przeczyscic niż ruda szmata ma wejść ;)
  • 0

#14 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 277 postów
  • SkÄ…d:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:49, 19.08.2016

Pewnie że tak.

Skoro tak to wez sobie oczyść zacisk na aucie,pózniej zdejmij klocki, odkręć zacisk,doczyść to czego wczeÅ›niej siÄ™ nie daÅ‚o,podwieÅ› zacisk na drucie,użyj zmywacza w sprayu aby zmyć i odtÅ‚uÅ›cić i pÄ™dzelkuj  :zoltek: .

Polecam farby do zacisków właśnie w puszce (np.motip lub folia tec) te w sprayu nie dają ładnego efektu i szybko odskakują.

Ja poszedłem na całość i wypiaskowałem wszystkie,a przy okazji wymieniłem wszystkie gumki.

Taka kapitalka poszła,więc spokój będzie.


  • 0

#15 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • SkÄ…d:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:10, 19.08.2016

No to taka ciekawostka hehe, dla nie których lipa.
W poprzednim aucie(Nismo) robiłem zaciski na czerwono, oczywiście na skróty! Czyli szczota druciana, potem "wilinowa" na błysk. No i zastosowałem farbę w spreyu "bardzo dedykowaną" do zacisków hehehe. Kupiłem w markecie spray lakier do metalu firmy Dekor. Przez 5 lat nic nie odskakiwało nawet po agresywnym środka do czyszczenia nalotów z pyłu.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq