Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Zawór EGR - zaslepienie, odłączenie.

VII EGR Vii K20a6 Silnik Mod

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Frędzel

Frędzel
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Władysławowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Custom
  • KM:163
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:45, 18.08.2016

Witam.
Korzystałem z funkcji wyszukaj ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania:
Chcę zaślepić zawór EGR, czy ktoś tego próbował w k20a6? Czy mogą być jakieś problemy po zaślepieniu (ecu, praca silnika). Ma to na celu eliminacje powrotu spalin (mniej co2 i zimniejsze powietrze w kolektorze ssącym).
  • 0

1.jpg


#2 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 16:06, 18.08.2016

Nie zaslepisz. Bedziesz mial checka

Użytkownik Seth edytował ten post 16:06, 18.08.2016

  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#3 michal2014

michal2014
  • Forumowicz
  • 487 postów
  • Skąd:Rzeszów RZE / Norwegia
  • Silnik:3.0
  • Wersja:A6 C6 ABT
  • KM:300+KM 600Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:07, 18.08.2016

Po zaślepieniu wyłącza siego jeszcze komputerem i nie ma problemu.


  • 0

Patrz w lusterka... Forumowicze są wszędzie.

 

IMG_20150814_172720.jpg


#4 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 17:16, 18.08.2016

Po zaślepieniu wyłącza siego jeszcze komputerem i nie ma problemu.

Możesz rozwinąć?
Jakieś szczegóły?


  • 0

#5 michal2014

michal2014
  • Forumowicz
  • 487 postów
  • Skąd:Rzeszów RZE / Norwegia
  • Silnik:3.0
  • Wersja:A6 C6 ABT
  • KM:300+KM 600Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:38, 18.08.2016

Po zaślepieniu EGR przy odpalaniu auta jest robiony jego test co często doprowadza do wyskoczenia błędu ponieważ jest on zaślepiony. Po podłączeniu auta o komputera wyłącza się tę czynność i samochód nie widzi problemu z niedziałającym zaworem. Zasada jest podobna jak przy wycięciu DPF-a.


  • 0

Patrz w lusterka... Forumowicze są wszędzie.

 

IMG_20150814_172720.jpg


#6 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 19:08, 18.08.2016

Ale czy ktoś to robi? Tzn gdzie/u kogo, można się podpiąć do kompa i wyłączyć EGR?

Czy też jak zwykle jest to tylko teoria, a nikt tego nie robi na "żywym aucie"?


  • 0

#7 michal2014

michal2014
  • Forumowicz
  • 487 postów
  • Skąd:Rzeszów RZE / Norwegia
  • Silnik:3.0
  • Wersja:A6 C6 ABT
  • KM:300+KM 600Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:14, 18.08.2016

Ja tam bardziej siedzę w dieslach i dużo znajomych to robi. Ja mam gościa w Rzeszowie co zajmuje się chiptuningiem i też wyłącza EGR. Jak dla mnie róznica jest odczuwalna. Nie jest to nie wiadomo co ale zawsze coś.


  • 0

Patrz w lusterka... Forumowicze są wszędzie.

 

IMG_20150814_172720.jpg


#8 b0a

b0a
  • Nowy
  • 20 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:17, 18.08.2016

Witam.
Korzystałem z funkcji wyszukaj ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania:
Chcę zaślepić zawór EGR, czy ktoś tego próbował w k20a6? Czy mogą być jakieś problemy po zaślepieniu (ecu, praca silnika). Ma to na celu eliminacje powrotu spalin (mniej co2 i zimniejsze powietrze w kolektorze ssącym).

Ja zaslepilem egr w k20a6 i poza checkiem to nie widzę żadnej różnicy .

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#9 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 21:56, 18.08.2016

Trzeba mieć specjalne urządzenia do ,,odsysania ,,pamięci sterownika.W silniku Diesla jest to uzależnione od rodzaju sterownika  BOSCH .MAGNETI MARELLI, SIEMENS.Przy tego typu operacji robi się najpierw kopię zapasową pamięci sterownika po to aby można było w razie problemów wrócić do oryginalnej zawartości.Usunięcie EGR lub DPF polega na podłączeniu się specjalnymi urządzeniami da nóżek procesora .To skomplikowana operacja i nie będę jej całej opisywał.Może być potrzeba wylutowania całego procesora odessanie zawartości wprowadzenie nowych danych i umieszczenie go na swoim miejscu.Takie rzeczy robi się w sterylnych warunkach pod ,,lupą powiększającą przy użyciu specjalnych lutownic na gorące powietrze aby nie uszkodzić układu.Po lutowaniu element wygląda jak fabryczny.Jak ktoś otworzy sterownik to nie będzie wiedział i widział żadnej różnicy.Podstawowy sprzęt do wylutowania to około 10 tyś  na początek oprócz urządzeń do ,,odsysania,, i samego programu który może kosztować nawet 70 tyś zł.Dodatkowo dochodzą szkolenia i własne doświadczenia.To tak w skrócie


  • 0

#10 Frędzel

Frędzel
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Władysławowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Custom
  • KM:163
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 04:57, 19.08.2016

może dzisiaj sie uda podzwonić w parę okolicznych hamowni i popytać czy umieją to wykonać


  • 0

1.jpg


#11 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 13:22, 19.08.2016

W dieslach hondach jest sterownik bosch to nie ma problemu , zapytajcie czy w kehinach takie cuda robią ...


  • 0

#12 okonek

okonek
  • Klubowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Trębaczew
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:14, 19.08.2016

Ja również miałem problem z EGR wieć go zaślepiłem ... wyskoczył bład no i przez kompa go skasowałem ... i po jakimś czasie znowu palił sie check ..wkurzał mnie wiec kupiłem używke za 50 zł i do dzis spokój.. ale ogólnie po zaślepieniu nic sie złego nie działa z autem,zadnych zmian...

Pozdrawiam


  • 0

#13 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 22:48, 19.08.2016

Bosch bo układ jest Bosch.Wszystko zależy od sterownika i możliwości technicznych ,,operatora,, Niektóre są na obecną chwilę ,,nie do obejścia,, np Motorola


  • 0

#14 Tomasz.J

Tomasz.J
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Namysłów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:59, 11.07.2017

Witam.Jestem tu nowy i mam pytanie,a mianowicie Honda jest mułowata i nie wchodzi na obroty,jak wcisnę pedał gazu to od razu nie chce się zbierać tylko najpierw takie przymulenie i dopiero coś tam wchodzi na obroty ale bez jakiegokolwiek przyspieszenia,mułowato i przy jeździe mieszanej pali gdzieś w granicach 10-11 litrów benzyny,filtry wszystkie wymienione,świece,zawory regulowane,checka nie ma,czy to może być brudny zawór EGR,macie jakieś pomysły/?  ?? Z góry dzięki za odpowiedź.


  • 0

#15 f18b2

f18b2
  • Forumowicz
  • 183 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:43, 11.07.2017

Zawory Kiedy regulowane ?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, EGR, Vii, K20a6, Silnik, Mod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq